IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 06.12.2022 || Zaradi sankcij Zahoda v legalizacijo kriptovalut  |  Ameriške tovarne oktobra z rastjo naročil  |  V devetih mesecih zbrali 7,2 milijona ton odpadkov  |  Otroški kirurgiji UKC Maribor so v Sparu priskrbeli nove pižame   |  Polovica prebivalcev bo za praznične nakupe namenila manj kot 100 evrov  |  Mlinotest z mojstri peke širi dobrodelnost  |  Glovo je zagnal program Glovo Local za pomoč malim podjetjem v času gospodarske krize  |  Na tržnicah je prepovedano prodajati cigarete  |  Obeta se novo podaljšanje dovoljenja za prodajo glifosata   |  Raziskava:"E-commerce Report 2022"  |  Sejem 14. Informativa bo 20.in 21.januarja 2023  |  Inflacija prvič po več kot enem letu nižja  |  Rusija požela skoraj 6 milijonov ton ukrajinske pšenice  |  Eurospin:" Radi delamo, radi živimo" (VIDEO)  |  Zbornica industrije sejmov in srečanj z iskanjem rešitev  |  Citypark obiskal znameniti Coca-Cola tovornjak  |  Doppelleu Boxer AG izdeluje nadomestek za meso iz stranskih proizvodov piva  |  Pod Unescovo zaščito odslej tudi bageta  |  Dnevnik:"Diskontni trgovci dobivajo tekmo"  |  Spletne strani ali aplikacije javnih ustanov uporablja skoraj tri četrtine prebivalcev  |   ||
   

ZDA: Coca-Cola pričakuje še povečano porabo pijač brez sladkorja

30.11.2018
Coca-Cola je povečala svojo ponudbo negaziranih pijač in tako okrepila napore, da bi zmanjšala količino sladkorja v svojih pijačah, saj potrošniki to želijo z bolj zdravimi življenjskimi navadami.



Coca-Cola je poslala sporočilo o kvartalni prodaji in dobičku, ki sta presegla vse napovedi z Wall Streeta, glavna zasluga pa gre ravno prodaji gaziranih sokov brez sladkorja, premium vodam in športnim pijačam, ki jih vedno bolj konzumirajo potrošniki. 
 
Coca-Cola je tako kot njihov tekmec PepsiCo Inc, povečala ponudbo teh pijač  in je med drugim v začetku leta plačala kar 5,1 milijarde dolarjev za drugo največjo verigo kavarn   - Costa.
 
Prevzeli so tudi delež lastništva nad proizvodnjo športnih pijač BodyArmor.Organski prihodki  oz. prodaja njihovega "core biznisa” je zrasla  za 6% v tretjem kvartalu,najbolj po zaslugi prodaje  Diet Coke, Coke Zero in gazirane vode.

Količinska prodaja, ki je glavni pokazatelj povpraševanja je  zrasla za 2%, glavno vlogo pri tem pa ima paradni konj. Njihova zaščitna pijača Coca-Cola in rast blagovnih znamk Sprite in Fanta z manjšo vsebnostjo ali povsem brez sladkorja. 

Nazaj
 
 
 
 
back to top