IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.08.2019 || Valjevska pivovarna proizvaja Jagodinsko pivo  |   Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Fortenova grupa obvestila EK o načrtovanem prevzemu Mercatorja   |  Alkaloid z naložbo vredno 11 milijonov evrov   |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Bayer prodaja divizijo zdravil za živali  |  Carrefour želi podvojiti prodajo organskih proizvodov  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |  DSV za 5 milijard evrov prevzel logistično skupino Panalpina  |   ||
   

Svet: Coca-Cola povečala prihodke, dobiček in vrednost delnice

23.04.2019
Zdi se, da proizvajalcu najbolj priljubljene svetovne pijače niti sprememba trendov povpraševanja ne more do živega. Ameriški proizvajalec koncern Coca-Cola beleži izvrsten začetek poslovnega leta.
 
 
Podjetje s sedežem v Atlanti (zvezna država Georgia) je presegla pričakovanja analitikov, tako po prodaji, kot dobičku, pri čemer je močno pomagala boljša prodaja vode in gaziranih pijač, vključno z zaščitnim znakom zadnjih let, pijačo Coke Zero. Vrednost delnic se je po objavi podatkov povečala za 4 odstotke.
 
Potem, ko je prodaja brezalkoholnih pijač v zadnjih letih močno nazadovala, so se vsi udeleženci trga preusmerili v proizvodnjo vod z okusom, spremenili recepte v napitke z manj sladkorja in izdelkom dodajali sladila. Količinski obseg prodaje je Coca-Cola v prvem četrtletju do 29. marca povečala za 2 odstotka - najbolje se je multinacionalka odrezala v Aziji in Evropi.

Organska rast prodaje, ki izključuje nihanje menjalnih tečajev in prevzeme, je znašala 6 odstotkov, k rasti prometa pa velja vsekakor vključiti tudi strah pred posledicami brexita, kar je cene skoraj povsod zvišalo.
 
Prihodki od prodaje so se v tem obdobju povečali za 5 odstotkov na 8.02 milijarde ameriških dolarjev, dobiček iz poslovanja pa je znašal 1.68 milijarde $ oziroma 39 centov na delnico. Lani denimo je ta vrednost v prvem četrtletju znašala 1.37 milijarde $.
 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top