IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 26.05.2019 || 2. FMCG SUMMIT revije InStore - le še 50 prostih mest!  |  47. Teden cvička poteka v Trebnjem  |  TZS s "Trgovinkom" 22.maja v Kopru   |  Po Pašti fešti, 2. slovenskem festivalu testenin  |  Uvozili 208.000 ton medu v EU  |  Po včerajšnjem FMCG brand forumu revije InStore v Beogradu  |   2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Jutri Festival kranjske klobase v Medvodah  |  Mlekarna Celeia posodablja in krepi svojo korporativno blagovno znamko  |  Na Pogačarjevem trgu najdaljša potica in rolada velikanka  |  Portorož v znamenju vina in rož  |  Intereuropa v četrtletju s padcem čistega dobička  |  Ameriškim kmetom dodatnih 16 milijard dolarjev  |  Mercator ob 70 letnici podprl 70 društev (VIDEO)  |  Tommy odprl maximarket v Biogradu na Moru  |  Marks & Spencer množično zapira trgovine  |  Trg substitutov mesa bo do 2029 narasel desetkratno  |  V Trstu prisotni najboljši picopeki  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |   ||
   

Svet: Coca-Cola povečala prihodke, dobiček in vrednost delnice

23.04.2019
Zdi se, da proizvajalcu najbolj priljubljene svetovne pijače niti sprememba trendov povpraševanja ne more do živega. Ameriški proizvajalec koncern Coca-Cola beleži izvrsten začetek poslovnega leta.
 
 
Podjetje s sedežem v Atlanti (zvezna država Georgia) je presegla pričakovanja analitikov, tako po prodaji, kot dobičku, pri čemer je močno pomagala boljša prodaja vode in gaziranih pijač, vključno z zaščitnim znakom zadnjih let, pijačo Coke Zero. Vrednost delnic se je po objavi podatkov povečala za 4 odstotke.
 
Potem, ko je prodaja brezalkoholnih pijač v zadnjih letih močno nazadovala, so se vsi udeleženci trga preusmerili v proizvodnjo vod z okusom, spremenili recepte v napitke z manj sladkorja in izdelkom dodajali sladila. Količinski obseg prodaje je Coca-Cola v prvem četrtletju do 29. marca povečala za 2 odstotka - najbolje se je multinacionalka odrezala v Aziji in Evropi.

Organska rast prodaje, ki izključuje nihanje menjalnih tečajev in prevzeme, je znašala 6 odstotkov, k rasti prometa pa velja vsekakor vključiti tudi strah pred posledicami brexita, kar je cene skoraj povsod zvišalo.
 
Prihodki od prodaje so se v tem obdobju povečali za 5 odstotkov na 8.02 milijarde ameriških dolarjev, dobiček iz poslovanja pa je znašal 1.68 milijarde $ oziroma 39 centov na delnico. Lani denimo je ta vrednost v prvem četrtletju znašala 1.37 milijarde $.
 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top