IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 17.08.2019 || Spar odprl svojo šesto trgovino na Reki  |  NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...  |  Na Agri strokovni posvet: "Slovensko kmetijstvo in gastronomija"  |  Jutri ljubljanski Vegafest št.7  |  Rusija grozi z ustavitvijo uvoza sadja iz Srbije   |  Walmartu gre še naprej odlično  |  Kitajska vrača "udarce" ZDA   |  Danes se začenja SFF pod pokroviteljstvom Atlantic Grupe  |  Septembra 13. izvedba Pivo & Burger Festa  |  Po 2. juliju 2021 brez (odvečne) plastike  |  Alibaba v četrtletju s krepko rastjo prihodkov in dobička  |  Pivara Skopje lani ustvarila 15,6 milijona EUR dobička  |  Dopolnjen pravilnik o kakovosti medice in peneče medice  |  Spar odprl prvi supermarket v Ludbregu  |  Izdelki Mercatorja "Minute" že četrto leto zapored z Agrinimi odličji   |  Deležniki z Zajcem dorekli spremembe glede odstrela volka  |  ZANIMIVOST: Dobrodelni "pasji" hotel s posebno ponudbo penine (VIDEO)  |  Prepoved uvoza svinjine iz Srbije   |  Filip Flisar v sodelovanje z blagovno znamko Argeta (VIDEO)  |  Jutri zaradi praznika zaprtih večina trgovin  |   ||
   

ZDA: Coca-Cola letos občutno izboljšala poslovne rezultate

24.07.2019
Zaradi velikega povpraševanja po pijačah z manj sladkorja je ameriški proizvajalec brezalkoholnih pijač Coca-Cola v drugem četrtletju občutno izboljšal poslovne rezultate in povečal delež na svetovnem trgu.
 
 
 
Številke so višje od pričakovanih in v družbi so zvišali tudi napovedi za celotno poslovno leto. Njene delnice se že dražijo, sicer pa so s podjetja, ki ima sedež v Atlanti, sporočili, da je odlične poslovne rezultate pridelala predvsem kategorija izdelkov brez sladkorja, v veliko pomoč pa je bil tudi prodor v kategorijo kave.
 
Največji svetovni proizvajalec gaziranih sladkih pijač se je izjemno uspešno odzval na globalno spremembo povpraševanja in vse večje zanimanje potrošnika po pijačah z manj ali celo brez sladkorja, dodali so tudi številne nove okuse, poleg tega pa so k poslovnim rezultatom pripomogli tudi nekateri odkupi konkurence, med katerimi velja izpostaviti zlasti pripojitev britanske Costa Coffe za 4,56 milijarde evrov.
 
Organski prihodki od prodaje so v drugem četrtletju, ki se je zaključilo 28. junija, narasli za 6 odstotkov, čisti dobiček za 6,1 odstotka na 8.94 milijarde evrov. Cena delnice se je v tem obdobju povečala za 61 centov. Podjetje pričakuje, da bo promet na letni ravni narasel za 5 odstotkov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top