IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 20.11.2019 || 14. Vrh slovenskega gospodarstva na GZS  |  Skupščina Petrola 12.decembra o reviziji poslov   |  GEFCO dobavitelj embalaže za Airbus  |  Prijave za CEO Summit Beograd revije InStore - 4. december 2019  |  30.novembra ponovno odprtje mariborske trgovine Zelena japka  |  Hrana ni za tjavendan je projekt Lidla in Ekošole   |  Kupci imajo najraje trgovinsko verigo KAM  |  Nov direktor Žita maloprodaje Dejan Mirković  |  Italijani vse pogosteje nakupujejo pri diskonterjih  |  Med desetimi največjimi onesnaževalci s plastiko so...  |  V Intersparu Citypark odprli prvi Odori Refil avtomat za čistila  |  Odprli drugo Lidlovo trgovino v Varaždinu  |  Podnebne spremembe bi do leta 2050 lahko povzročile za 7900 milijard dolarjev škode  |  22. Slovenski festival vin presegel pričakovanja   |  Gorenje prodalo Tiki v Stari Pazovi Švedom  |  Zmagovalci izbora "Spletni trgovec leta 2019" so...  |  Bencin spet dražji skupaj z dizlom  |  V EU vendarle dogovor o proračunu za 2020  |  Povečuje se količina komunalnih odpadkov, a se tudi več ločuje  |  Mednarodni dan ozaveščanja o polnozrnatih žitih  |   ||
   

ZDA: Coca-Cola letos občutno izboljšala poslovne rezultate

24.07.2019
Zaradi velikega povpraševanja po pijačah z manj sladkorja je ameriški proizvajalec brezalkoholnih pijač Coca-Cola v drugem četrtletju občutno izboljšal poslovne rezultate in povečal delež na svetovnem trgu.
 
 
 
Številke so višje od pričakovanih in v družbi so zvišali tudi napovedi za celotno poslovno leto. Njene delnice se že dražijo, sicer pa so s podjetja, ki ima sedež v Atlanti, sporočili, da je odlične poslovne rezultate pridelala predvsem kategorija izdelkov brez sladkorja, v veliko pomoč pa je bil tudi prodor v kategorijo kave.
 
Največji svetovni proizvajalec gaziranih sladkih pijač se je izjemno uspešno odzval na globalno spremembo povpraševanja in vse večje zanimanje potrošnika po pijačah z manj ali celo brez sladkorja, dodali so tudi številne nove okuse, poleg tega pa so k poslovnim rezultatom pripomogli tudi nekateri odkupi konkurence, med katerimi velja izpostaviti zlasti pripojitev britanske Costa Coffe za 4,56 milijarde evrov.
 
Organski prihodki od prodaje so v drugem četrtletju, ki se je zaključilo 28. junija, narasli za 6 odstotkov, čisti dobiček za 6,1 odstotka na 8.94 milijarde evrov. Cena delnice se je v tem obdobju povečala za 61 centov. Podjetje pričakuje, da bo promet na letni ravni narasel za 5 odstotkov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top