IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 16.07.2019 || Opazno se je (za 3,4 centa) podražil bencin  |  ZANIMIVOST: Jutri FURS prodaja pivo  |  Facebooku kazen pet milijard dolarjev   |  Campbell piškote Kelsen za 266 milijonov EUR prodal Ferreru  |  ZANIMIVOST: Lady Gaga ličila ponuja le prek Amazona  |  AB InBev preklical uvrstitev Budweiserja na hongkonško borzo  |  Spar vstopil na trg Kosova najprej v Prištini  |  Potencial stročnic za razvoj novih živil  |  V Sneberjah raste uspešna mlada mlekarna  |  Deželna banka začela prodajni postopek Semenarne Ljubljana  |  Hofer bencinsko črpalko pripravlja tudi na Pobrežju  |  ZANIMIVOST: "Boba" Živojinović z vinom cilja na trga ZDA in Kitajske  |  Konzum odprl novo trgovino v Doboju  |  Na leto se nabere za 800.000 olimpijskih bazenov smeti  |  NA KRATKO: Od vsepovsod...  |  Nova vas gosti 8. Praznik vina in česna  |  Tuševih novih 500 morskih otroških nasmehov  |  Cm odprl prodajalno na sarajevski Ferhadiji  |  V Baru bo zrasla državna Hiša oljk  |  Večina Hrvatov plačuje s karticami, 17 % vsak dan tudi brezkontaktno  |   ||
   

Svet: Coca-Cola in Costa "postregli" s kavo v pločevinki

17.06.2019
Coca-Cola je, pod blagovno znamko letos dokončno pridobljene Coste, predstavila novo linijo izdelkov hladne kave za na pot v pločevinki. Izdelek bo najprej na voljo na Otoku, potem pa še na Kitajskem in Poljskem.
 
 
Konec junija jo bodo trgovci na svojih policah ponudili v treh različicah in sicer - Classic Latte, Caramel Latte, ter Black Americano. Izdelek - v skladu s strategijo manjše vsebnosti kaloričnih sestavin - vsebuje 30 odstotkov manj sladkorja, v primerjavi z ostalimi hladnimi kavnimi napitki na Otoku (v povprečju).
 
Costa in Coca-Cola zagotavljata, da bo izdelek pravi hit in bo uporabnikom pričaral pravo izkušnjo pitja kave, ker vsebuje dvojno dozo espresso kave, so sporočili s sedeža Coca-Cole. "V izdelku se skriva marketinško strokovno znanje, globalne razsežnosti  in distribucijske sposobnosti sistema Coca-Cola s strokovnim znanjem in sposobnostmi družbe Costa," je nov izdelek pohvalila Jennifer Mann, podpredsednica poslovanja Coca-Cole na svetovni ravni.
 
Kavna zrna, ki so jih uporabili pri izdelavi teh treh produktov, imajo certifikat Rainforets Alliance, torej je koncern mislil tudi na trajnost. Kavo bo Coca-Cola prodajala v 250-mililitrskih pločevinkah, ki jih je možno reciklirati.

Nazaj
 


 
 
 
back to top