IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 16.01.2018 || Gorivo se je podražilo  |  Izvoz iz evroskupine - prva ZDA, druga Kitajska  |  Mlekarna Krepko odprla mini mlekarno za otroke  |  Lenta lani odprla 89 novih trgovin  |  Tudi francoska štruca na seznam Unesca?  |   Gomex načrtuje odprtje 30 novih prodajaln  |  Pão de Açucar uvaja nov model trgovin  |  Kaufland vstopa v Moldavijo  |  Trgovina prehitela avtomobilizem z največ prikazanimi oglasi v digitalnih medijih  |  Prepoved provizij za plačila s karticami "v zamudi"  |  Med ponudniki za gradnjo v Emoniki oz. Kolizeju (spet) tudi Spar?  |  Vinska kraljica za leto 2018 je Katarina Pungračič iz Zavrča  |  Lactalis odpoklical 12 milijonov škatel mleka v prahu  |   Kolid S Team ekskluzivni distributer Belja  |  V Agrokorju demantirali prodajo Konzumovih trgovin v BiH  |   DIA v Madridu preizkuša koncept trgovin v sklopu bencinskih črpalk  |  Dietna Coca Cola s štirimi novimi okusi in oblikami pločevink  |  Rožič: "Ob nedeljah bodo plače vsaj 9 evrov bruto na uro oz. lahko višje!"  |  ZANIMIVOST: Prepovedali kuhanje živih jastogov  |  Cene proizvajalcev decembra navzdol   |   ||
   

Portugalska: Coca-Cola bo vsebino sladkorja zmanjšala za (do) 12 odstotkov

14.11.2017
Hčerinsko podjetje Coca-Cola Iberia želi vsebnost sladkorja v svojih izdelkih do leta 2020 zmanjšati za 12 odstotkov, kar bodo skušali doseči z uvedbo vse večjega števila pijač brez sladkorja ter povečati prisotnost Coca-Cole light.
 
 
 
Ob predstavitvi nove strategije je Rafael Urrialde, ki je v podjetju Coca-Cola Iberia (Španija in Portugalska) zadolžen za področje nutricistike povedal, da se zmanjšanje vsebnosti sladkorja nanaša na vse artikle v portfelju podjetja. Trenutno 28 izdelkom sladkor ni posebej dodan.
 
V zadnjih 16 letih je podjetje Ccoa-Cola samo na Portugalskem raven sladkorja oziroma kalorij uspelo zmanjšati za 23 odstotkov, poleg tega pa leta 2002 uvedlo tudi blagovno znamko vode Aquabona.
 
"Veliko že obstoječih pijač portfelja naj bi dobilo svojo "zero-sugar" različico," je še dodal predstavnik podjetja Tiago Lima. Napitki brez dodanega sladkorja so v lanskem letu sestavljali kar 21 odstotkov celotne prodaje družbe.

Nazaj
 


 
 
 
back to top