IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 14.11.2018 || Danes v Ljubljani Ceneje.si razglaša spletne trgovce leta (VIDEO)  |  Coles pripravlja avtomatizirane distribucijske centre  |  Nemški Tönnies prelaga prihod  |  ZANIMIVOST: Azijec za tartuf odštel 85.000 evrov!  |  MHP kooperantom Perutnine Ptuj obljublja nadaljnji razvoj  |  Lidl učinkoviteje z (ne)uporabo plastike  |  Evropski teden zmanjševanja odpadkov   |  Za 5. beograjsko FMCG konferenco revije InStore, ki bo 22. novembra, že 380 rezervacij  |  Amazonov drugi dom bo razpet med New Yorkom in Arlingtonom  |   21. Slovenski festival vin v četrtek in petek  |  Skupina Kofola v devetih mesecih povečala prihodke in dobiček  |  Bayer (po prevzemu Monstanta) s stabilnim poslovanjem  |  Mlekarna Mihajlović lansirala novo blagovno znamko   |  Tradicionalni slovenski zajtrk kot priložnost za osveščanje  |  Francozi kot prvi prepovedali vseh pet pesticidov, zaradi katerih umirajo čebele  |  Agrokorjeva podjetja odkupujejo kar 40% skupnega "CRO" nasada mandarin  |  Odprli novi trgovino Žabac Food Outlet v zagrebškem Importanne Centru  |  Letošnji dan slovenske hrane poudarja pomen kakovosti tal  |  Medex tokrat z manjšim dobičkom  |  Rekordna žetev soje   |   ||
   

Portugalska: Coca-Cola bo vsebino sladkorja zmanjšala za (do) 12 odstotkov

14.11.2017
Hčerinsko podjetje Coca-Cola Iberia želi vsebnost sladkorja v svojih izdelkih do leta 2020 zmanjšati za 12 odstotkov, kar bodo skušali doseči z uvedbo vse večjega števila pijač brez sladkorja ter povečati prisotnost Coca-Cole light.
 
 
 
Ob predstavitvi nove strategije je Rafael Urrialde, ki je v podjetju Coca-Cola Iberia (Španija in Portugalska) zadolžen za področje nutricistike povedal, da se zmanjšanje vsebnosti sladkorja nanaša na vse artikle v portfelju podjetja. Trenutno 28 izdelkom sladkor ni posebej dodan.
 
V zadnjih 16 letih je podjetje Ccoa-Cola samo na Portugalskem raven sladkorja oziroma kalorij uspelo zmanjšati za 23 odstotkov, poleg tega pa leta 2002 uvedlo tudi blagovno znamko vode Aquabona.
 
"Veliko že obstoječih pijač portfelja naj bi dobilo svojo "zero-sugar" različico," je še dodal predstavnik podjetja Tiago Lima. Napitki brez dodanega sladkorja so v lanskem letu sestavljali kar 21 odstotkov celotne prodaje družbe.

Nazaj
 


 
 
 
back to top