IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 26.05.2018 || V Tušu kmalu nov lastnik?  |  Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana - 7.6.2018  |  46. Teden cvička se danes začne v Šentjerneju   |  Amazon vam blokira račun, če preveč artiklov zavrnete  |  Jutri in pojutrišnjem festival vrtnic in rozeja v Portorožu  |  Konec odštevanja: Od danes v veljavi (nova) zaščita osebnih podatkov - GDPR  |  Uradne analize potrdile neoporečnost izdelkov Radenske  |  Na sedežu ZN slovenski panj  |  Colgate-Palmolive se zavezuje k 100 % recikliranju embalaže do leta 2025  |  Nagrado za najboljše avtohtono rdeče vino prejel Vranac Premier  |  Znova odprt zadarski Spar v centru Supernova  |  Cipiripi prodan zaradi strateških razlogov  |  Kmalu nogometno EP vinarjev   |  Salus prevzema Sanolabor  |  Letalski prevoznik KLM združil moči z družbo Jacobs Douwe Egberts   |   Aldi odprl 25 trgovin in načrtuje še (prvi) distribucijski center  |  Rast prodaje sira, padec prometa z mlečnimi izdelki  |  Židan: "Hvaležen sem za vsako nabavo, ki jo boste naredili na lokalnem trgu"  |  Amazonov ključ za dostavo v vaše vozilo (VIDEO)  |  Odprt Tommy št. 200   |   ||
   

Portugalska: Coca-Cola bo vsebino sladkorja zmanjšala za (do) 12 odstotkov

14.11.2017
Hčerinsko podjetje Coca-Cola Iberia želi vsebnost sladkorja v svojih izdelkih do leta 2020 zmanjšati za 12 odstotkov, kar bodo skušali doseči z uvedbo vse večjega števila pijač brez sladkorja ter povečati prisotnost Coca-Cole light.
 
 
 
Ob predstavitvi nove strategije je Rafael Urrialde, ki je v podjetju Coca-Cola Iberia (Španija in Portugalska) zadolžen za področje nutricistike povedal, da se zmanjšanje vsebnosti sladkorja nanaša na vse artikle v portfelju podjetja. Trenutno 28 izdelkom sladkor ni posebej dodan.
 
V zadnjih 16 letih je podjetje Ccoa-Cola samo na Portugalskem raven sladkorja oziroma kalorij uspelo zmanjšati za 23 odstotkov, poleg tega pa leta 2002 uvedlo tudi blagovno znamko vode Aquabona.
 
"Veliko že obstoječih pijač portfelja naj bi dobilo svojo "zero-sugar" različico," je še dodal predstavnik podjetja Tiago Lima. Napitki brez dodanega sladkorja so v lanskem letu sestavljali kar 21 odstotkov celotne prodaje družbe.

Nazaj
 


 
 
 
back to top