IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 20.11.2017 || Za SEMPL št.19 kar 89 tekmovalnih prijav   |  Vabilo na četrto FMCG konferenco revije InStore v Beograd 23. novembra  |  Lidlov poslovni hackathon bo jutri  |  AB InBev ustoličil novega direktorja za Severno Ameriko  |  Zajtrk za več kot 260.000 otrok po vrtcih in šolah  |  Sodišče zavrnilo veljavnost lex Agrokor v Sloveniji  |  Atlantic Grupa je v ZDA začela s proizvodnjo paštete Argeta  |  20. Slovenski festival vin odpira vrata   |  Zmagovalec natečaja Lidlov mladi vinar je Jernej Žorž z vinom zelen  |  Mlečno-predelovalni sektor predstavil zaveze odgovornosti  |  Colruyt uvaja novosti prek spleta  |  Sainsbury's prvi uvedel tehnologijo izolacije hladnega zraka  |  Nemška Gea prevzema pomurski Vipoll  |  Prenovljena Idea "Beograđanka"  |  Heineken Hrvaška v Karlovcu odprl zeleno skladišče  |  Lepotna blagovna znamka The Body Shop v Sloveniji  |  E. Leclerc ostaja v vodstvu, Carrefour zmanjšal zaostanek  |  MAC Cosmetics v sredo odprl prvo trgovino   |   Židan: "Danes smo vsi skupaj ena družina!"  |  Lidlov mladi vinar Jernej Žorž iz Vipavske doline  |   ||
   

Portugalska: Coca-Cola bo vsebino sladkorja zmanjšala za (do) 12 odstotkov

14.11.2017
Hčerinsko podjetje Coca-Cola Iberia želi vsebnost sladkorja v svojih izdelkih do leta 2020 zmanjšati za 12 odstotkov, kar bodo skušali doseči z uvedbo vse večjega števila pijač brez sladkorja ter povečati prisotnost Coca-Cole light.
 
 
 
Ob predstavitvi nove strategije je Rafael Urrialde, ki je v podjetju Coca-Cola Iberia (Španija in Portugalska) zadolžen za področje nutricistike povedal, da se zmanjšanje vsebnosti sladkorja nanaša na vse artikle v portfelju podjetja. Trenutno 28 izdelkom sladkor ni posebej dodan.
 
V zadnjih 16 letih je podjetje Ccoa-Cola samo na Portugalskem raven sladkorja oziroma kalorij uspelo zmanjšati za 23 odstotkov, poleg tega pa leta 2002 uvedlo tudi blagovno znamko vode Aquabona.
 
"Veliko že obstoječih pijač portfelja naj bi dobilo svojo "zero-sugar" različico," je še dodal predstavnik podjetja Tiago Lima. Napitki brez dodanega sladkorja so v lanskem letu sestavljali kar 21 odstotkov celotne prodaje družbe.

Nazaj
 


 
 
 
back to top