IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 17.12.2017 || Kostić bo za Gorenjsko banko plačal še okoli 80 milijonov evrov   |  Barcaffe včeraj odprl nov trening center v Ljubljani  |  Atlantic Grupa prevzela distribucijo Red Bulla v Srbiji  |  Dobavitelji v novem združenju zahtevajo denar ali Agrokor  |  TZS ustanovila Delovno skupino za področje prodaje preko spleta  |  Novo Bipa drogerijo (št.97) so odprli v Viškovu   |  Obeta se nov davek - bo meso postalo nov "tobak"?  |  Lidl prihodnji teden v Ribnici odpira 52. trgovino v Sloveniji  |  Potica bo zaščitena kot zajamčena tradicionalna posebnost  |  Občina Ajdovščina delež v Mlinotestu prodala družbi Mlino  |  Boso prevzema trgovine Robi-plasta iz Đakova  |  Za promocijo kmetijskih in živilskih proizvodov  |  X5 Retail prevzema vse supermarkete trgovca O'Key  |  Albert Heijn zapušča Nemčijo  |  Združenje Agrokorjevih dobaviteljev bo vodil prvi mož Podravke  |  Mlinotest prevzel trgovino v Sv. Antonu  |  Odprli 51. trgovino Lidl v Grosuplju  |  ZANIMIVOST: Med iz Porscheja  |  Med najboljšimi pivi na svetu tudi ajdovski Quantum  |  Rast prodaje Metro Cash & Carry   |   ||
   

Portugalska: Coca-Cola bo vsebino sladkorja zmanjšala za (do) 12 odstotkov

14.11.2017
Hčerinsko podjetje Coca-Cola Iberia želi vsebnost sladkorja v svojih izdelkih do leta 2020 zmanjšati za 12 odstotkov, kar bodo skušali doseči z uvedbo vse večjega števila pijač brez sladkorja ter povečati prisotnost Coca-Cole light.
 
 
 
Ob predstavitvi nove strategije je Rafael Urrialde, ki je v podjetju Coca-Cola Iberia (Španija in Portugalska) zadolžen za področje nutricistike povedal, da se zmanjšanje vsebnosti sladkorja nanaša na vse artikle v portfelju podjetja. Trenutno 28 izdelkom sladkor ni posebej dodan.
 
V zadnjih 16 letih je podjetje Ccoa-Cola samo na Portugalskem raven sladkorja oziroma kalorij uspelo zmanjšati za 23 odstotkov, poleg tega pa leta 2002 uvedlo tudi blagovno znamko vode Aquabona.
 
"Veliko že obstoječih pijač portfelja naj bi dobilo svojo "zero-sugar" različico," je še dodal predstavnik podjetja Tiago Lima. Napitki brez dodanega sladkorja so v lanskem letu sestavljali kar 21 odstotkov celotne prodaje družbe.

Nazaj
 


 
 
 
back to top