IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 24.08.2019 || Agra št.57 jutri odpira vrata  |  Nutra Swiss Bio investiral v Izolo  |  Po oznakah prehranske vrednosti kmalu še ekološke nalepke?  |  Casino prodaja še za dve milijardi evrov premoženja  |  Na Ptuju o prenosu znanja za napredek kmetijstva in podeželja  |  Ni zanimanja za Amazon Fresh   |  Pevec najavil nov nakupovalni center v Slavonskem Brodu  |  Odprt "Marti retail park" na Reki  |  Stop Shop odprl "retail park" v Sremski Mitrovici  |  Utapljanje v odpadni hrani  |  Hmeljarji pričakujejo od 2200 do 2300 ton hmelja  |  Jutri tradicionalni praznik idrijskih žlikrofov  |  Intermarché sodeluje z Microsoftom  |  Dokončan postopek izredne uprave nad 22 družbami koncerna Agrokor  |  Predlog zakonodaje proti TBZ  |  V Selexu rast prodaje TBZ (trgovinske blagovne znamke)   |  Trgovinski "potresi" z vstopi in izstopi (velikih) trgovcev  |  Koprsko pristanišče med 100 najbolj povezanimi kontejnerskimi pristanišči na svetu  |  Prvi Gomex v Barandi  |  Dukat odpira diskontne trgovine  |   ||
   

Svet: Coca-Cola bo izdelke Costa še letos ponudil na desetih trgih

19.07.2019
Coca-Cola je, pod blagovno znamko letos dokončno pridobljene Coste, prejšnji mesec predstavila novo linijo izdelkov hladne kave za na pot v pločevinki. Izdelek je bil najprej na voljo v Veliki Britaniji, potem pa še na Kitajskem in Poljskem. Kmalu bodo novitete deležni na številnih Evropskih trgih.
 
 
Konec junija so jo trgovci na svojih policah ponudili v treh različicah in sicer - Classic Latte, Caramel Latte, ter Black Americano. Izdelek - v skladu s strategijo manjše vsebnosti kaloričnih sestavin - vsebuje 30 odstotkov manj sladkorja, v primerjavi z ostalimi hladnimi kavnimi napitki na Otoku (v povprečju).
 
Podjetje Coca-Cola HBC, ki izdelke prodaja na 28 trgih, večinoma v Evropi, bo Costa kavo v pločevinki predstavila kmalu še na desetih trgih, vključno z Bolgarijo, Grčijo, Madžarsko, Poljsko, Romunijo, Rusijo in Švico. Izvršni direktor hčerinske družbe, Zoran Bogdanović meni, da s tem skušajo krepiti moč blagovne znamke Costa.
 
Costa in Coca-Cola zagotavljata, da je izdelek pravi hit in bo uporabnikom pričaral pravo izkušnjo pitja kave, ker vsebuje dvojno dozo espresso kave, so sporočili s sedeža Coca-Cole. "V izdelku se skriva marketinško strokovno znanje, globalne razsežnosti  in distribucijske sposobnosti sistema Coca-Cola s strokovnim znanjem in sposobnostmi družbe Costa," je nov izdelek pohvalila Jennifer Mann, podpredsednica poslovanja Coca-Cole na svetovni ravni.
 
Kavna zrna, ki so jih uporabili pri izdelavi teh treh produktov, imajo certifikat Rainforets Alliance, torej je koncern mislil tudi na trajnost. Kavo bo Coca-Cola prodajala v 250-mililitrskih pločevinkah, ki jih je možno reciklirati.

Nazaj
 


 
 
 
back to top