IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 29.01.2020 || S februarjem dražje cigarete, kadilcev pa nič manj  |  Podgoršek v Celju na prvem regijskem srečanju zadružnikov  |  "Park Wine Stars" v Novi Gorici v petek  |  Vabilo na brezplačni seminar TZS o varstvu osebnih podatkov  |  Na celjskem sejmišču se je začel sejem Agritech  |  Vrata odprla sejem Alpe Adria ter Sejmi okusov  |  Philips bo prodal oddelek gospodinjskih aparatov  |  Walmart v 500 trgovinah dvignil minimalno plačo za začetnike  |  Rewe predstavlja inovacijo za daljši rok trajanja živil  |  WWF objavil lestvico trajnostne porabe palmovega olja - na prvem mestu Ferrero  |  Roto dinamic prevzema HoReCa prodajni program skupine Fortenova  |  Kmalu ob nedeljah zaprte trgovine tudi v S. Makedoniji in Srbiji?  |   Vrisk je odstopil kot nadzornik DBS  |  Kmalu Miškovićeva Delta z gradnjo nakupovalnega centra v Sarajevu   |  Umrla na tekmovanju v goltanju peciva  |  O govedoreji v novem programskem obdobju  |  Nestlé prevzel proizvajalca zdravil Zenpep  |  Prodaja lastnih blagovnih znamk narasla na 10,8 milijarde evrov  |  Trgovec 7-Eleven ima po svetu že več kot 70.000 prodajaln  |  Spar in KZS še tesneje z roko v roki  |   ||
   

Svet: Coca-Cola bo izdelke Costa še letos ponudil na desetih trgih

19.07.2019
Coca-Cola je, pod blagovno znamko letos dokončno pridobljene Coste, prejšnji mesec predstavila novo linijo izdelkov hladne kave za na pot v pločevinki. Izdelek je bil najprej na voljo v Veliki Britaniji, potem pa še na Kitajskem in Poljskem. Kmalu bodo novitete deležni na številnih Evropskih trgih.
 
 
Konec junija so jo trgovci na svojih policah ponudili v treh različicah in sicer - Classic Latte, Caramel Latte, ter Black Americano. Izdelek - v skladu s strategijo manjše vsebnosti kaloričnih sestavin - vsebuje 30 odstotkov manj sladkorja, v primerjavi z ostalimi hladnimi kavnimi napitki na Otoku (v povprečju).
 
Podjetje Coca-Cola HBC, ki izdelke prodaja na 28 trgih, večinoma v Evropi, bo Costa kavo v pločevinki predstavila kmalu še na desetih trgih, vključno z Bolgarijo, Grčijo, Madžarsko, Poljsko, Romunijo, Rusijo in Švico. Izvršni direktor hčerinske družbe, Zoran Bogdanović meni, da s tem skušajo krepiti moč blagovne znamke Costa.
 
Costa in Coca-Cola zagotavljata, da je izdelek pravi hit in bo uporabnikom pričaral pravo izkušnjo pitja kave, ker vsebuje dvojno dozo espresso kave, so sporočili s sedeža Coca-Cole. "V izdelku se skriva marketinško strokovno znanje, globalne razsežnosti  in distribucijske sposobnosti sistema Coca-Cola s strokovnim znanjem in sposobnostmi družbe Costa," je nov izdelek pohvalila Jennifer Mann, podpredsednica poslovanja Coca-Cole na svetovni ravni.
 
Kavna zrna, ki so jih uporabili pri izdelavi teh treh produktov, imajo certifikat Rainforets Alliance, torej je koncern mislil tudi na trajnost. Kavo bo Coca-Cola prodajala v 250-mililitrskih pločevinkah, ki jih je možno reciklirati.

Nazaj
 


 
 
 
back to top