IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 02.12.2020 || Sedež Unileverja po 91 letih (le še) v Londonu  |  Za pomoč 515 prašičerejcem skoraj 680.000 evrov  |  Finančni ministri podprli razširitev pravil o davčni preglednosti Amazona  |  V Mariboru prva kartična podzemna zbiralnica odpadkov  |  Kraft Heinz bo po Evropi dostavljal pripravljene obroke  |  Sindikati: "Nedelja načeloma dan za počitek, izjeme s 50 % dodatkom na osnovno plačo"  |  Sir s kmetije Miljanić kmalu na trgu EU  |  Belamionix odprl trgovinski center na mejnem prehodu Šamac  |  Po 35-letih amsterdamskega PLMA sejma v "živo" prvič na spletu (od danes do petka)  |  InStore & NIN jutri in v četrtek organizirata CEO Summit Beograd 2020  |  V Evropi (tudi Sloveniji) strupen sezam iz Indije  |  Lidl bo 10. decembra odprl trgovini v Novi Pazovi in Beogradu   |  V četrtek odpirajo nov Univerexport v Beogradu  |  Italija s postopkom za razglasitev izključno gospodarske cone v Jadranu  |  Unilever prehaja na štiridnevni delovnik  |  Rewe lansiral oznako za cenejše izdelke - “Ja”   |  Müller predstavil lastno energijsko pijačo Typhoon  |  Carrefour & Gruppo VéGé z novim zavezništvom  |  Danes začetek tradicionalnega ribolova cipljev  |  Isteničeva penina Rare vino leta v svojem cenovnem razredu  |   ||
   

Evropa: Coca-Cola HBC znova vodilni proizvajalec pijač na področju trajnosti

19.11.2020
Coca-Cola HBC je po Dow-Jonesovem indeksu trajnostnega razvoja za leto 2020, ki je vodilni svetovni kazalnik uspešnosti v trajnostnem poslovanju, najuspešnejša proizvajalka pijač v Evropi. 
 
 

Podjetje je glede na kazalnike že sedmič v osmih letih doseglo vodilno mesto v Evropi in se že desetič zapored uvrstilo med tri vodilne proizvajalce pijač na svetu ter globalno zasedlo drugo mesto z najvišjim rezultatom doslej.
 
Izvršni direktor Coca-Cole HBC Zoran Bogdanović je ob doseženem uspehu poudaril: "Pandemija koronavirusa nas je bolj kot kdaj koli prej približala skupnostim, v katerih delujemo, in naš privilegij je, da jim služimo ter podpiramo tudi dalje. Zato sem še posebej ponosen, da smo tudi letos prepoznali zavezanost naših zaposlenih in poslovnih partnerjev k ustvarjanju pozitivnih družbenih in okoljskih vplivov. Ta zaveza je sestavni del naše prihodnje rasti in se ne bo nikoli spremenila. Ostati ponižen pred izzivi in ​​vedeti, da nas čaka še dolga pot bosta dva ključna dejavnika za naš nadaljnji uspeh. " 
 
Ta rezultat temelji na priznanju uspeha Coca-Cole HBC iz drugih uglednih raziskav in indeksov trajnostnega razvoja, ki ocenjujejo varstvo okolja, družbeni prispevek in upravljanje, kot so lestvica MSCI ESG, lestvica vplivov podnebnih sprememb na CDP, FTSE4Good index in FTSE Russell ESG.
 
Najbolj opazni rezultati v trajnostnem poslovanju 

•         Dosegli smo cilj, ki ima znanstveno podlago - v lastni vrednostni verigi smo emisije ogljika zmanjšali za 25 % (v primerjavi z letom 2010) dve leti pred načrtovanim načrtom, po katerem bi morali to doseči do leta 2020. Od leta 2010 je družba proizvedla 1,53 milijonov ton manj ogljika.
•         Več kot 98 % od 3,2 milijarde EUR stroškov nakupa blaga in surovin je bilo lokalnih (na trgih s proizvodnjo)
•         Vsako delovno mesto v sistemu Coca-Cola podpira v povprečju 11,8 več delovnih mest.
•         Odkar je podjetje leta 2017 začelo vodilni program podpore skupnosti – (Coca-Colina priložnost za mlade) je bilo usposobljenih približno 300.000 mladih v 28 državah.
•         V naših polnilnicah na območjih, kjer obvladujemo tveganje oskrbe s pitno vodo, smo porabo vode v proizvodnem procesu zmanjšali za 7 % v primerjavi z letom 2017.
•         37 % vodstvenih položajev trenutno zasedajo ženske, naš cilj pa je 50 % do leta 2025.
•         Štiri blagovne znamke mineralne vode na petih trgih so pakirane v steklenice iz 100% recikliranega PET, na dveh trgih pa steklenice Coca-Cola 0,5 L iz 50% recikliranega PET.
•         Vključenost zaposlenih je dosegla 90 %, kar je nad povprečjem podjetij, vključenih v indeks FTSE 100.
•         Z donacijo več kot 4 milijone litrov smo podprli delo zdravstvenega osebja, bank hrane  in vseh, ki so se v prvem valu znašli na prvi obrambni črti proti COVID-19.
•         Skupaj z The Coca-Cola Foundation smo podprli pobude Rdečega križa in podprli naše poslovne partnerje v gostinskem kanalu (HoReCa) z nepovratnimi sredstvi, ki presegajo 10 milijonov dolarjev.
 
Septembra 2018 so objavili cilje trajnostnega poslovanja do leta 2025, ki zajemajo šest ključnih področij: zmanjšanje izpustov CO2, zmanjšanje uporabe vode in upravljanje vodnih virov, "Svet brez odpadkov", oskrba s sestavinami, prehrana ter naši ljudje in lokalna skupnost. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top