IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 08.07.2020 || V Gorenju razvojni center za kuhalne in pomivalne aparate skupine Hisense  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Mlekarna Celeia v poletje s svežino Kraljičinega jogurta  |  Blagovna znamka: "Naše najboljše", se je predstavila  |  Aldi v partnerstvu s Plantonom preprečuje klanje moških piščancev  |  GSK in PMI skupaj v proizvodnjo cepiva za Covid-19  |  Kmetijska zadruga Agro-MV iz Sivca bo gradila sušilnico   |  Albert Heijn prevzema Jumbo Heerschap prodajalne  |  Nemčija lani največja evropska izvoznica čokolade  |  Iščejo (naj) inovativno jed iz topinamburja in štrbonclja  |  Raziskava: "E-prodaja živil bo letno rasla za 23 odstotkov"  |  Tikveš na tekmovanju Citadelles du Vin osvojil štiri zlate medalje  |  Hofer donira 5000 evrov v podporo otroškega tabora  |  Državni zbor o noveli zakona o trgovini prihodnji četrtek na izredni seji  |  Pridelek ekološko pridelanega sadja v 2019 manjši kot v 2018  |  Uber za 2,35 milijarde evrov kupuje dostavno službo Postmates  |  Okrogla miza o mobilizaciji evropskega podeželja  |  V Kragujevcu postavili prvi reciklomat  |  Barcaffè z Aljo Horvat pripravil posebne skodelice za kavo  |  Trgovec Kam včeraj odprl nov market v glavnem mestu  |   ||
   

Hrvaška: Četrtletna rast prodaje in dobička kljub omejitvam

28.04.2020
Napoved globalne pandemije in uvedba omejevalnih ukrepov na vseh ključnih trgih je začela vplivati na poslovanje predvsem zaradi izpada prodaje v kanalu HoReCa, negativne vplive pa je izničilo povečano povpraševanje v gospodinjstvih, predvsem po Argeti, kavi Barcaffè in Grand kafi, Donatu Mg in v farmacevtski verigi Farmacia.
 
 Atlantic Grupa je v prvem četrtletju 2020 dosegla prihodke od prodaje v znesku 170,8 milijona EUR, kar v primerjavi z istim obdobjem preteklega leta, če izvzamemo vplive dzinvestiranj*, predstavlja 12,2-odstotno rast. Dobiček iz poslovanja (EBIT) znaša za to obdobje 16,2 milijona EUR in je večji za 15,4 odstotke, neto dobiček pa je, v primerjavi s prvim tromesečjem lanskega leta, večji za 10,6 odstotkov in znaša 11,9 milijona EUR. 

„Četrtletje je na vseh ravneh zaznamovala pandemija COVID 19, z novim koronavirusom in njegovimi posledicami pa se šele učimo živeti in poslovati. Seveda so te razmere vplivale tudi na nas, vendar doslej, razen prenehanja prodaje v kanalu HoReCa ter padca porabe v segmentu na poti (on-the-go) in v impulznem segmentu, nismo imeli drugih večjih negativnih vplivov na naše poslovanje. Še več, v prvem četrtletju smo dosegli znatno organsko rast, ki je v veliki meri posledica odličnih rezultatov strateškega poslovnega področja (SPP) Delikatesni namazi, lekarniške verige Farmacia, poslovnega področja Donat Mg in SPP Kava. Verjamemo, da nam bodo stabilen finančni položaj, zgodovinsko najvišji rezultati v letu 2019, nesporna zavzetost zaposlenih v Atlantiku, ki je prišla v ospredje zlasti v teh razmerah, in moč naših blagovnih znamk pomagali premagati to krizo z minimalnimi negativnimi posledicami," je dejal predsednik uprave Emil Tedeschi.



 Najbolj so rastli Argeta, Farmacia in Donat Mg

Na skupno rast prihodkov od prodaje sta najbolj vplivali Strateško poslovno področje Delikatesni namazi z 38,9-odstotno rastjo in poslovno področje Donat Mg z 12,5-odstotno rastjo. S 33,6 milijoni EUR prihodkov od prodaje in z 19,7-odstotnim deležem v skupnih prihodkih Kava izstopa kot največja posamezna kategorija. V prvem tromesečju je Kava dosegla 5,4-odstotno rast, največ v sveže mleti praženi in instant kategoriji. Med posameznimi trgi je največjo rast v višini 13,2 odstotka zabeležil slovenski trg. Sledita BiH z 12,7 odstotki in Hrvaška s 6,9 odstotki rasti. V skupni prodaji predstavljajo lastne blagovne znamke 62,8 odstotkov, blagovne znamke pricipalov v distribuciji 27,3 odstotke, lekarniška veriga Farmacia, ki je v prvih treh mesecih beležila 18,9-odstotno rast, pa predstavlja 9,9 odstotkov skupnih prihodkov.

Zaradi svoje specifične uporabnosti in mednarodne perspektive, je bil Donat Mg v začetku leta izločen iz  SPP Pijače in postal samostojno poslovno področje. 
Varovanje zdravja zaposlenih, poslovnih partnerjev in sodržavljanov

Čeprav je bilo poslovanje Atlantic Grupe v prvem četrtletju normalno, je napoved globalne pandemije COVID 19 in uvedba omejevalnih ukrepov za preprečevanje širjenja bolezni na vseh ključnih trgih, začela v drugi polovici marca vplivati na poslovanje družbe. Negativne učinke smo čutili predvsem zaradi izpada prodaje v kanalu HoReCa (zaradi zaprtja hotelov, restavracij in kavarn) ter do neke mere zmanjšanja prodaje izdelkov, namenjenih za porabo zunaj doma in t.i. impulznih izdelkov. Te negativne vplive je istočasno izničilo povečano povpraševanje in kopičenje zalog v gospodinjstvih, predvsem Argete, Bakine Tajne, pa tudi kave Barcaffè in Grand kafa, Donata Mg, del slanega in sladkega programa, Cedevite za uporabo doma, izdelkov  za osebno higieno in čiščenje ter izdelkov, ki se prodajajo v lekarnah. 

Atlantic Grupa je med prvimi podjetji za zaščito zaposlenih in poslovnih partnerjev pred okužbo uvedla vrsto ukrepov, kot so preventivno delo od doma, kjer je to mogoče, poostreni higienski postopki v proizvodnji in distribuciji, zagotavljanje zaščitnih sredstev in opreme in podobno. Kot družbeno odgovorno podjetje, se je Atlantic Grupa vključila v skupen boj proti novemu koronavirusu na vseh regionalnih trgih, na katerih posluje, in skupno donirala 3,7 milijona EUR za pomoč zdravstvenim ustanovam ter lokalnim kriznim štabom in organom, ki koordinirajo aktivnosti za preprečevanje okužb in zaščito prebivalstva. 


Nazaj
 


 
 
 
back to top