IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 22.03.2019 || Danes že 150. Odprta kuhna v Ljubljani  |  Čokolada in vino? Zakaj pa ne!  |  Mercator zmanjšal naročila pri družbah pod Agrokorjem  |  Veropoulos v Beogradu odprl prenovljeno trgovino Super Vero  |  Predsednik svetovalnega odbora v skupini Oetker bo Rudolf Schweizer  |  Na svetovni dan poezije lahko kavo "plačate" s pesniškimi verzi  |  Paviljon Čebelji svet odslej v Muzeju Lojzeta Slaka v Mirni Peči  |  Edeka v projekt ekoloških trgovin  |  Walmart praznuje 25 let delovanja v Kanadi  |  Trgovec Tuš lani z manj prihodki in nižjim dobičkom  |  X5 Retail lani zabeležil 10-odstotni tržni delež  |  Delničarji prižgali zeleno luč za ruski prevzem španske verige DIA  |  "Pivara Tuzla" letos v znamenju naložb  |  Vrednost minimalne potrošniške košarice februarja znašala 639 evrov  |  European Food Summit zaprl vrata   |  Računsko sodišče z negativnim mnenjem Občini Ajdovščina glede pridobivanja delnic Mlinotesta  |  Bayerjeva vrednost na borzah pada zaradi afere z (Monsantovim) herbicidom   |  Mercator nadaljuje s poslovanjem po lex Mercator  |  Lahko "poroko" Sainsbury's - ASDA reši milijardno znižanje cen?  |  Metro kitajski del posla prodaja za 1,76 milijarde evrov  |   ||
   

BiH: Četrta sarajevska FMCG konferenca 12.aprila

10.03.2018

Zanimive teme in ugledni predavatelji, med katerimi izpostavljamo dva. To sta:Jean-Jacques Vandenheede iz Belgije, ki je specialist in nekdanji višji svetovalec za Nielsen, in Matthew Brown, trgovinski futurolog Echochamber iz Velike Britanije.

FMCG Summit, ki ga organizirata marketinška agencija Altermedia in uredništvo revije InStore oz BiH, bo ponudil vpogled v trenutno stanje industrije blaga široke potrošnje.
 
Predavatelji in udeleženci okroglih miz bodo podali svoja razmišljanja o novih perspektivah, inovacijah in rešitvah, ki jih ponujajo za boljše prodajne rezultate, govorilo pa se bo tudi o razvojnih možnostih za rast in boljšo optimizacijo stroškov poslovanja. Neizogibna bo seveda tema o prihodnosti trgovine, o tem, katere so nove potrebe kupcev, zakaj moramo usmeriti več pozornosti na vrednosti blagovne znamke in promocije, in tudi o tem, kako pospešiti optimizacijo procesov in digitalizacijo.
 
Naš sarajevski FMCG Summit je vsekakor eden od tistih dogodkov, ki sodijo med "obvezne" za vse proizvajalce, trgovce, distributerje ter strokovnjake s področja prodaje na drobno in marketinga. Tudi letos pričakujemo okoli 400 udeležencev tega velikega dogodka, tako iz BiH kakor tudi sosednih držav.
 
"Industrija blaga široke potrošnje je zelo pomembna za naš trg in si zasluži tak dogodek," je povedal Rešid Muratović, glavni in odgovorni urednik bosanske revije InStore.
 
Več informacij o temah, predavateljih in kotizacijah na naslovu http://fmcg-summit.ba

Nazaj
 


 
 
 
back to top