IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 14.12.2018 || Protimonopolni urad preložil prvo sodbo o zadevi Sainsbury's-Asda  |  Sindikat delavcev Colruytu preprečil uvedbo nočnih izmen  |  Lastnikom Perutnine Ptuj pred prodajo petkrat višje izplačilo  |  V Prekmurju začeli proizvajati konopljin med  |  Tesla Voda kmalu v trgovinah (tudi na tujem)  |  Lidl v Ilirski Bistrici odprl novo trgovino, 55. po vrsti  |  Tesco bo za božič okrepil ponudbo vegetarijanske hrane  |  Klet Vinakoper predstavlja novo linijo penin Capris Marine  |  Izjemno zadnje četrtletje za Ocado  |  General Mills imenoval direktorja za Azijo in Latinsko Ameriko  |  Coca-Cola postavlja proizvodni obrat v Gentu  |  V Radovljici spomladi nov trgovski center  |  Agrokor novembra ustvaril 2,7 milijarde evrov prihodkov  |  BAT nadaljuje z naložbami   |  Kitajska odkupila pol milijona ton ameriške soje  |  V Kopru in Novi Gorici kmalu novi poslovalnici Lidla  |  Po potrošnji in BDP (na prebivalca) pod povprečjem EU  |  Kupci ocjenjujejo lastne znamke trgovcev  |  Potencialnim kupcem Vinaga poziv k zvišanju ponudb  |  Ministrica Pivec se je sestala z vodstvom TZS  |   ||
   

BiH: Četrta sarajevska FMCG konferenca 12.aprila

10.03.2018

Zanimive teme in ugledni predavatelji, med katerimi izpostavljamo dva. To sta:Jean-Jacques Vandenheede iz Belgije, ki je specialist in nekdanji višji svetovalec za Nielsen, in Matthew Brown, trgovinski futurolog Echochamber iz Velike Britanije.

FMCG Summit, ki ga organizirata marketinška agencija Altermedia in uredništvo revije InStore oz BiH, bo ponudil vpogled v trenutno stanje industrije blaga široke potrošnje.
 
Predavatelji in udeleženci okroglih miz bodo podali svoja razmišljanja o novih perspektivah, inovacijah in rešitvah, ki jih ponujajo za boljše prodajne rezultate, govorilo pa se bo tudi o razvojnih možnostih za rast in boljšo optimizacijo stroškov poslovanja. Neizogibna bo seveda tema o prihodnosti trgovine, o tem, katere so nove potrebe kupcev, zakaj moramo usmeriti več pozornosti na vrednosti blagovne znamke in promocije, in tudi o tem, kako pospešiti optimizacijo procesov in digitalizacijo.
 
Naš sarajevski FMCG Summit je vsekakor eden od tistih dogodkov, ki sodijo med "obvezne" za vse proizvajalce, trgovce, distributerje ter strokovnjake s področja prodaje na drobno in marketinga. Tudi letos pričakujemo okoli 400 udeležencev tega velikega dogodka, tako iz BiH kakor tudi sosednih držav.
 
"Industrija blaga široke potrošnje je zelo pomembna za naš trg in si zasluži tak dogodek," je povedal Rešid Muratović, glavni in odgovorni urednik bosanske revije InStore.
 
Več informacij o temah, predavateljih in kotizacijah na naslovu http://fmcg-summit.ba

Nazaj
 


 
 
 
back to top