IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 23.10.2019 || Razpoloženje potrošnikov se je oktobra poslabšalo   |  Kitajska bi ZDA kaznovala z novimi carinami v višini 2,4 milijarde dolarjev  |  Minila je rekordna sezona Odprte kuhne  |  P&G z rezultati presenetil še najbolj pesimistične analitike  |  Sodišče bo pregledalo rusko ponudbo za trgovca DIA  |  Henkel dobitnik certifikata ''Poslovodac Partner''  |  Lani (prvič) več kot milijarda kartičnih transakcij  |  Pivovarna Loo-Blah-Nah odpira točilnico  |  Prenovljeni hipermarket Spar Šentjur ponovno odpira svoja vrata  |  Na trgu dostave hrane boj za več milijard težko podjetje Just Eat  |  V čistilnih akcijah našli predvsem odpadke "A" blagovnih znamk   |  Nov Voli market na vhodu v Podgorico  |  Sladoled Lino Lada na Švedskem proglasili za najboljšega na svetu  |  Walgreens (edini) nadaljuje vnaprej izgubljeni boj s tožbami za epidemijo odvisnosti od opioidov  |  Waitrose napreduje v širitvi PL  |  "Znanje pod kapo" za mlade v gostinstvu  |   Opazno se je pocenil bencin, dizel malo cenejši   |  Dnevnik: "Skope informacije o kmetijskih inšpekcijskih nadzorih"  |  Hoferjeva potujoča posvetovalnica osvešča o raku dojk in prostate  |  Tesco lansiral novo rastlinsko znamko - “Tesco Plant Chef”  |   ||
   

Slovenija: Češko prodal polovico deleža podjetja Studio Moderna

13.09.2019
Podjetje Studio Moderna, ki je 27. oktobra 2017 v Hotelu Union proslavilo svojo 25-letnico obstoja v družbi poslovnih partnerjev, prijateljev in drugih uglednih gostov iz 29 držav, v svojih vrstah nima več zagorskega podjetnika Sandija Češka, ki je prodal svojo polovico v holdinški družbi, ki ima sedež na Nizozemskem.

Svoj delež podjetja Studio Moderna je Češko prodal finančnim skladom, ki so že (bili) solastniki. Podjetje katerega vizija je postati t. i. Amazon v srednji in vzhodni Evropi, uporabnikom nudi kakovostne in inovativne rešitve, ki zagotavljajo zdravo življenje in dobro počutje.
 
Trije glavni stebri delovanja podjetja so usmerjenost v kupca in gradnja dolgoročnih odnosov, razvoj, upravljanje, trženje in zaščita lastnih blagovnih znamk ter učinkovita vsekanalna prodajna platforma (t. i. omnichannel), ki kupcem omogoča samostojno odločitev preko katerega kanala želijo pridobiti uporabne informacije in/ali opraviti nakup (trgovina, spletno mesto, katalog, telefon ...).
 
Studio Moderna je edinstveno podjetje že zaradi kompleksnosti upravljanja številnih prodajnih kanalov, blagovnih znamk in diverzificiranosti teritorija.
 
Pomembna konkurenčna prednost podjetja pa so zgodbe in priporočila zadovoljnih uporabnikov, merjenje učinkovitosti marketinško-prodajnih akcij in kampanj, testiranje ponudb in bogata baza kupcev. Za Finance je Sandi Češko povedal, da bo obdržal del posla, to pa je razvoj in trženje ležišč na zahodnih trgih. 
 

Iz zgodovine Studia Moderna...

Podjetje, ki sta ga leta 1992 ustanovila Sandi Češko in Livija Dolanc v Zagorju ob Savi, je kupcem v začetku ponudilo Kosmodisk - pripomoček, ki lajša oziroma odpravlja bolečine v hrbtenici – in se je izkazal za uspešnico. Od tu je šla pot samo še navzgor.  V 25-letih od ustanovitve je Studio Moderna zrasla v vodilno podjetje za direktni marketing in razširila svojo prodajno mrežo v države Srednje in Vzhodne Evrope, z okrog 7.000 zaposlenimi na 21 trgih, ki z lastnimi blagovnimi znamkami, izdelki in storitvami dosega tržišče več kot 360 milijonov končnih kupcev.

V letu 1996 so vstopili na trg inovativnih in kreativnih rešitev za dom in gospodinjstvo, šport in rekreacijo, lepoto in zdravje s krovno blagovno znamko Top Shop, ki je postala sinonim za t.i. nakup iz naslonjača oziroma videno na TV. Skozi leta se je Top Shop razvil v pomembno prodajno platformo in je lani praznoval svojo 20. obletnico.

 Po letu 2000 se je podjetje osredotočilo na intenziven razvoj novih prodajnih kanalov in širitev na tuje trge, kar je še okrepilo položaj podjetja v regiji. Danes ima podjetje na območju Srednje in Vzhodne Evrope več kot 360 lastnih trgovin, več kot 33 lokalnih klicnih centrov za prodajo, svetovanje in pomoč kupcem, s skupaj kar 4000 agenti; preko 240 ur TV oglasnega programa dnevno na več kot 360 TV postajah. S tremi Homeshopping kanali, s preko dvajsetimi milijoni distribuiranih prodajnih katalogov, z več kot tridesetimi milijoni poslanih prodajnih sms-ov, z več kot 140 prodajnimi spletnimi in Facebook stranmi ter z več kot 20 vplivnimi maloprodajnimi partnerji na 21 trgih Srednje in Vzhodne Evrope se Studio Moderna uvršča v sam vrh tovrstnih podjetij.

S široko prepoznavno blagovno znamko Dormeo, ki so jo ustanovili 2002, podjetje kupcem ponuja kakovostne izdelke za spanje in dom, poleg tega pa jih v več kot 40 državah po svetu osvešča in izobražuje o pomenu zdravega spanja. Milijoni zadovoljnih potrošnikov so potrdili zaupanje v blagovno znamko s številnimi priznanji in nagradami, kot so Superbrands, Product of the year in Trusted Brands, ki so jo kupci že 10. leto zapored podelili blagovni znamki.Po letu 2010 je podjetje ustanovilo še več lastnih blagovnih znamk: Wellneo, Delimano, Rovus, Walkmaxx, ki pokrivajo široko ponudbo izdelkov iz različnih kategorij – od zdravja, lepote, športa do kuhinje, vse za dom in obutve. Znamka Delimano je danes najhitreje rastoča blagovna znamka, ki se lahko pohvali s 3,5 milijoni zadovoljnih kupcev. Lansko leto se je družini Studio Moderna priključila tudi blagovna znamka Pink Panda, v letu 2017 pa tudi Mango.



Nazaj
 


 
 
 
back to top