IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 21.09.2019 || Danes odprli 186. Oktoberfest  |  NA KRATKO: Novo pri trgovcih s celega sveta...  |  Aldi kupuje trgovine Leader Price (Casino)?  |  Continente preizkuša nove proizvode  |  Novi ljudje v Fortenovi Grupi  |  V slabem mesecu trije novi supermarketi Franca v Podgorici   |  Pivnico pri PU v Tivoliju bo od novembra upravljalo podjetje Jezeršek gostinstvo  |  ZANIMIVOST: Za 1 kg kaviarja iz polžev do 3000 evrov  |  Kampanja za potrošnike:"Imaš prav", se je predstavila   |  Rogljeva druga na regionalnem tekmovanju Barcaffè Barista Cup   |  Poročilo vlade o stanju kmetijstva, živilstva, gozdarstva in ribištva v letu 2018  |  Včeraj odprli nov Lidl v beograjskem (zemunskem) Tošinem bunaru   |  Za manjši Mipovi nepremičnini ni bilo zanimanja   |  Impossible Foods debitira na policah  |  Diskonterja Aldi in Lidl na Otoku še kar napredujeta  |  Po 9.kongresu kozmetike in velnesa v Ljubljani  |  Kioskom dovoljena prodaja živil do 300 gramov  |  V Ljubljani poteka Barcaffè Barista Cup finale  |  Coca-Cola HBC (spet) najbolj trajnostno usmerjena družba za prodajo pijač   |  Danes dražba za zadnje Mipovo premoženje  |   ||
   

Brazilija: Carrefour želi podvojiti prodajo organskih proizvodov

21.08.2019
Carrefour Brazilija želi podvojiti prodajo organskih proizvodov v svojih trgovinah do leta 2020. 

Exame poroča, da francoska trgovinska veriga zaradi tega krepi partnerstva z lokalnimi dobavitelji, da bi dodali več proizvodov k organski ponudbi lastne blagovne znamke.

V Carrefourju predvidevajo, da bodo do leta 2022 dosegli številko 500 milijonov USD, kar bi predstavljalo 20% skupne prodaje. Kar 49 od 100 njihovih hipermarketov v Braziliji ima oddelek, ki je namenjen zdravim proizvodom.

Je pa višja cena organske hrane še naprej ovira za povečanje prodaje v tej kategoriji. Trenutno so organski proizvodi v povprečju za 25% dražji od ostalih živil, trgovec bi rad to številko znižal na 15%.

V Carrefourju menijo, da to ne bo vplivalo na profitno maržo podjetja zaradi povečanja prodaje. Carrefour prodaja okoli 650 ekoloških izdelkov (SKU-ujev), ki jih dobivajo od povečini domačih proizvajalcev.


Nazaj
 


 
 
 
back to top