IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 30.11.2020 || Na kibernetični ponedeljek (znova) podirajo rekorde  |  Štartaj Slovenija:"Hit produkt Bio namazi Uroš in Valentina Mr. in Ms. Jam"   |  ZANIMIVOST: Jugoplastika po čevapčičih z ajvarjem in mineralno vodo (VIDEO)  |  Panvita bo morala za hleve pridobiti okoljevarstveno soglasje  |  Letos bogat pridelek sladkorne pese  |  Nemčija želi s spremembami zakonodaje izboljšati razmere v mesni industriji  |  Nova linija naravne kozmetike Makosh  |  Vichy za umetnost in ženske  |  IEDC Poslovna šola uvrščena med 100 najbolj inovativnih šol na svetu  |  Zeleni program je dodatek na (novi) tržnici v Škofljici   |  Po 35-letih amsterdamskega PLMA sejma v "živo" bo ta prvič na spletu  |  InStore in NIN 2. in 3. decembra organizirata CEO Summit Beograd 2020  |  Pametna ptičja hišica že čez milijon  |  Po skoraj enem mesecu ukrepi za zajezitev epidemije  |  Rahljajo koronske ukrepe  |  V letu 2019 komunalnih odpadkov (precej) več kot prej  |  Milena Vušak v upravi Kraša  |  V Gorenju bodo do januarja zaposlili še 300 delavcev  |  Danes bo črni petek črn (predvsem) za fizično prodajo   |  Zaposleni v Amazonu začeli tridnevno stavko  |   ||
   

Francija: Carrefour zabeležil rekordno četrtletje

28.10.2020
S primerljivo rastjo prodaje 8,4 % v tretjem kvartalu je Carrefour zabeležil najboljši rezultat v več kot 20 letih. Spletna prodaja je zrasla za kar 65 %. V Belgiji trgovec ves čas povečuje tržni delež.
 
 
 
V tretjem kvartalu je Carrefour zabeležil prihodke v višini 19,6 milijarde evrov in prikazal dobre rezultate tudi na domačem trgu. Skupina Carrefour je v tretjem kvartalu beležil tudi rast v Španiji (6,3 %), medtem ko je Italija ustvarila minus (+8,0 %) zaradi odsotnosti turistov.
 
Zelo dobre rezultate je Carrefour zabeležil tudi na trgih Latinske Amerike: v Braziliji je trgovec pridelal 26-odstotno rast prodaje (like-for-like), v Argentini celo 41,4 %. Tudi v prihodnje bo poudarek na razvijanju lastnih blagovnih znamk in okrepljene prodaje prek spleta.
 
V fokusu prihodnjih nekaj let bo za francosko skupino dostava na dom in ponujanje čim večjega števila "pick-up" lokacij za prevzem naročenega blaga. Poleg tega in razvoja TBZ se želi Carrefour predstaviti tudi kot trgovec z najbolj široko ponudbo ekološko pridelanih živil.

Nazaj
 


 
 
 
back to top