IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 04.08.2020 || Zaradi zastrupitve z alkoholom že več kot 100 mrtvih  |  Mastercard predstavil rešitve platforme Market Trends   |  Centralizacija finančnih operacij v Magnitu  |  Maska kot modni dodatek v času Covida 19  |  Trgovine ob nedeljah odprli vsi večji trgovci  |  Poziv trgovcem, imetnikom certifikata Družini prijazno podjetje  |  Lidl odprl velikansko skladišče v Peterboroughu  |  Ciper zaradi sira blokira sporazum Ceta  |  V juniju odkupljenega za 2,9 % več mleka kot tak čas lani  |  V Skopju raste največji regijski nakupovalni center  |  Raziskava: Potrošnikom je trenutno najbolj pomemben denar   |  Forbesova lestvica: Amazon 4., Coca-Cola na 6. mestu  |  V okviru projekta Seneno meso in mleko zaživel zavod  |  Beograjska Chocollama začela s proizvodnjo organske surove čokolade  |  Parkirne hiše nakupovalnih središč bodo zaradi neurij odprte vso noč  |  Kar 47 nagrad vinu Puklavec family na ocenjevanju Vino Slovenija   |  V Melbournu policijska ura in nakupovanje le enkrat dnevno  |  Marko Čadež za regionalno sodelovanje  |  Dukat v prvem polletju z 100.000 kunami neto dobička  |  Bo Slovenija umaknila tožbo v zadevi teran?  |   ||
   

Svet: Carrefour v vseh državah z odličnimi številkami v četrtletju

23.06.2020
Podjetje Carrefour prenavlja ponudbo lastne blagovne znamke in do leta 2022 namerava pridobiti 33% tržni delež.Alexandre Bompard, predsednik uprave, poudarja zmanjšanje skupne ponudbe za kar 15% do konca leta 2020. 
 
Napredek v njihovi prodaji na vseh trgih je v prvem četrtletju dosegel 4.3% v Franciji in 6.1% v njihovih ostalih državah Evrope in kar 17.1% v Latinski Ameriki, 6% pa na Tajvanu.
 
Posebej je velik razkorak pri napredku v prodaji živil (+9.9%) in neprehrambenih izdelkih (-3.5%). Spletna prodaja živil je napredovala za 45%, od tega organske hrane za kar 30%.
 
V Franciji se je povečala prodaja v supermarketih (+8.1%) in priročnih trgovinah (+11.0%), v hipermarketih le za odtenek 0.9%.
 
V Belgiji so dosegli 1.053 milijard evrov prodaje, kar je porast za 6.2% v primerjavi z enakim obdobjem lani. Za 2.5% so napredovali v Italiji, za 6.6% v Španiji, za 8.8% na Poljskem in za 9.7% v Romuniji.

Martine Loyer, direktorica prehrambenih blagovnih znamk v največji trgovinski verigi v Franciji, je povedala:"Najbolj pomembno je misliti na potrošnike in se usmerjati v njihove potrebe. Blagovne znamke je treba znati organizirati glede na oddelke in proizvajalce. Ta projekt smo izvedli v rekordnem času 18 mesecev in naš cilj je, da kupec že ob vstopu v Carrefour takoj razume inovacije v kategoriji.Naši vsakodnevni proizvodi, cca 500, predstavljajo 5% prometa blagovne znamke," je še dodala in najavila krepitev premium blagovne znamke. 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top