IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 29.05.2022 || V Istro se je vrnila prireditev Od vinarja do oljkarja  |  Skupina Luka Koper v prvem četrtletju skoraj podvojila dobiček  |  InStore konferenca "SUPPLY CHAIN SUMMIT BEOGRAD" 6.junija v hotelu Hyatt Regency  |  Podjetje Rastoder praznuje 30-letnico delovanja  |  InStore Media (tudi letos) na sejmu PLMA v Amsterdamu od 31. maja do 1. junija  |  Na poti spet ogromno število Američanov  |  Med 117 državami odlični v oceni turističnega razvoja  |  Industrija brezalkoholnih pijač se sooča s pomanjkanjem reciklirane plastike  |  Macy's pozitivno presenetil s četrtletnim poslovanjem  |  Škoda v kmetijstvu v Pomurju bo po prvi oceni velika  |  Na Otoku ob rastočih cenah energije v dodatno obdavčitev naftnih velikanov  |  Pozitivne napovedi delodajalcev glede zaposlovanja v drugi polovici leta  |  Padec BDP v prvem četrtletju večji od prve ocene  |  Direktorji večjih podjetij lani z višjimi plačami  |  Konzum v letu 2021 prvi po prihodku med trgovinskimi verigami   |  Od danes gorivo po omejenih cenah zgolj za domačine  |  Po mnenju večine Hrvatov niso pripravljeni na evro  |  Pomursko gospodarstvo lani z veliko rastjo  |  18. mednarodna konferenca PRO PR v Termah Olimia v Podčetrtku  |  Nestlé kupil proizvajalca hrane Puravido  |   ||
   

Svet: Carrefour s tesnim sodelovanjem z Meto (prej Facebook)

20.01.2022
 
Carrefour je napovedal strateško partnerstvo z Meto,kakor se po novem imenuje Facebook. Partnerstvo se bo razvijalo v naslednjih državah, kjer poslujejo. V Franciji, Italiji, Španiji, Romuniji, Poljski, Belgiji, (kitajskem) Tajvanu, Argentini in Braziliji.
 

Sodelovanje bo obsegalo številna področja Carrefourjevega poslovanja, od internega komuniciranja in izkušenj zaposlenih do odnosov s strankami, digitalnega oglaševanju in digitalizacije letakov, lokalnih komunikacij in socialnega poslovanja. Vključeval bo številne Metine platforme in storitve: Facebook, Instagram, WhatsApp, Messenger in Workplace.

Meta bo Carrefour integrirala v svoje programe razvoja mobilnih izkušenj. Na ta načinjim bo pomagala graditi prihodnost njihovega mobilnega okolja. Tudi za digitalizacijo uporabniške izkušnje bodo tesno sodelovali z Meto, da bi zagotovili takojšnje in bolj prilagojene izkušnje prek platform WhatsApp in Messenger.

Podjetji bosta razvili skupno orodje za ciljanje in merjenje kampanj znotraj Carrefour Links, Carrefourjeve platforme, ki združuje vse maloprodajne medijske rešitve za izboljšanje učinkovitosti oglaševalskih kampanj. 

Poleg tega bo Carrefour z Meto začel raziskovati priložnosti, ki bi jih lahko virtualna resničnost ustvarila za usposabljanje zaposlenih.

Nazaj
 
 
 
 
back to top