IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 17.02.2020 || Januarja se je pri komunalah nakopičilo še 5700 ton odpadne embalaže  |  Otvoritev Lidla št.60 tudi s predajo donacije Spominčici   |  V Merkurju višje osnovne plače ob podpisani Podjetniški kolektivni pogodbi   |  Direktor Ahold Delhaize Frans Mulller: "V Belgiji je trgovin preveč"  |  Letna proizvodnja Sarajevskega kiseljaka lani presegla 120 milijonov litrov  |  Luksemburg se pridružuje državam z oznako Nutri-Score  |  Vrata odprl prenovljen Tuš supermarket Planet Kranj  |  Uporabo plastičnih vrečk prepoveduje tudi Črna gora  |  Salon penečih vin odprl novo ljubljansko vinsko sezono   |  Sladka Mannerjeva podpora projektu Skoči z nami  |  Koprski košarkarji tretjič zapored osvojili pokal Spar  |  Preurejena trgovina Ribola v Kaštel Starom  |  Ocado prihodke lani dvignil za 10,3 odstotka  |  Teta Violeta z novo embalažo (podobno kot za smeti)  |  Organski izdelki vse bolj popularni  |  Tesco konkurenci preprečeval gradnjo trgovin v svoji bližini  |  EKSKLUZIVNO: InStore na EuroShopu 2020 V Düsseldorfu  |  Finance:Rastoder bo partnerju iz ZAE prodal 51-odstotni delež projekta Stožice  |  Kadri med ključnimi izzivi za razvoj pekarstva  |  Potrošniški centri opozarjajo na pasti na družbenih omrežjih  |   ||
   

Francija: Carrefour prodal milijardni (80 %) del poslovanja na Kitajskem

29.08.2019
Carrefour je junija sporočil, da prodaja 80 odstotkov lastniškega deleža svojega poslovanja na Kitajskem. Ta gre sedaj tudi uradno v roke  trgovcu Suning.com za 1,4 milijarde evrov.
 
 
 
Francoska skupina ohranja 20-odstotni delež in dva izmed sedmih sedežev v nadzornem svetu Carrefourja na Kitajskem. Prisotnost največjega evropskega trgovca na Kitajskem datira v leto 1995. Tam je Carrefour prisoten z 210 hipermarketi in 24 trgovinami c-stores, ki so locirane bolj na podeželju.
 
Lani je bila vrednost trgovca ocenjena na 3,6 milijarde evrov, EBITDA je znašala 66 milijonov evrov.Suning.com, na drugi strani, posluje prek 8881 objektov v več kot 700 kitajskih mestih, poleg tega pa ima v lasti tretjo največjo domačo B2C spletno platformo.
 
Močno dopolnjevanje Carrefourja in Suninga bo okrepilo razvoj poslovanja, so prepričani pri francoskem trgovcu. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top