IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 22.09.2019 || Danes odprli 186. Oktoberfest  |  NA KRATKO: Novo pri trgovcih s celega sveta...  |  Aldi kupuje trgovine Leader Price (Casino)?  |  Continente preizkuša nove proizvode  |  Novi ljudje v Fortenovi Grupi  |  V slabem mesecu trije novi supermarketi Franca v Podgorici   |  Pivnico pri PU v Tivoliju bo od novembra upravljalo podjetje Jezeršek gostinstvo  |  ZANIMIVOST: Za 1 kg kaviarja iz polžev do 3000 evrov  |  Kampanja za potrošnike:"Imaš prav", se je predstavila   |  Rogljeva druga na regionalnem tekmovanju Barcaffè Barista Cup   |  Poročilo vlade o stanju kmetijstva, živilstva, gozdarstva in ribištva v letu 2018  |  Včeraj odprli nov Lidl v beograjskem (zemunskem) Tošinem bunaru   |  Za manjši Mipovi nepremičnini ni bilo zanimanja   |  Impossible Foods debitira na policah  |  Diskonterja Aldi in Lidl na Otoku še kar napredujeta  |  Po 9.kongresu kozmetike in velnesa v Ljubljani  |  Kioskom dovoljena prodaja živil do 300 gramov  |  V Ljubljani poteka Barcaffè Barista Cup finale  |  Coca-Cola HBC (spet) najbolj trajnostno usmerjena družba za prodajo pijač   |  Danes dražba za zadnje Mipovo premoženje  |   ||
   

Francija: Carrefour prodal milijardni (80 %) del poslovanja na Kitajskem

29.08.2019
Carrefour je junija sporočil, da prodaja 80 odstotkov lastniškega deleža svojega poslovanja na Kitajskem. Ta gre sedaj tudi uradno v roke  trgovcu Suning.com za 1,4 milijarde evrov.
 
 
 
Francoska skupina ohranja 20-odstotni delež in dva izmed sedmih sedežev v nadzornem svetu Carrefourja na Kitajskem. Prisotnost največjega evropskega trgovca na Kitajskem datira v leto 1995. Tam je Carrefour prisoten z 210 hipermarketi in 24 trgovinami c-stores, ki so locirane bolj na podeželju.
 
Lani je bila vrednost trgovca ocenjena na 3,6 milijarde evrov, EBITDA je znašala 66 milijonov evrov.Suning.com, na drugi strani, posluje prek 8881 objektov v več kot 700 kitajskih mestih, poleg tega pa ima v lasti tretjo največjo domačo B2C spletno platformo.
 
Močno dopolnjevanje Carrefourja in Suninga bo okrepilo razvoj poslovanja, so prepričani pri francoskem trgovcu. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top