IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 19.04.2021 || Jubilejni 30. SOF je prestavljen na jesen  |  Citypark praznuje 19. rojstni dan z novimi projekti  |  Strežba na terasah ob testiranju natakarjev in upoštevanju varnostnih ukrepov  |  ZANIMIVOST: Domino pico dostavlja vozilo Nuro, a brez voznika (VIDEO)  |  Vlada z akcijskim načrtom za izboljšanje prehranskih in gibalnih navad  |  ZANIMIVOST: Varteks izdelal moško obleko s protivirusnim premazom  |  Podgoršek razume protest in podpira ureditev odnosov v prehranski verigi  |  Raziskava: "Pogosti obiski restavracij s hitro prehrano lahko skrajšajo življenje"  |  Država za pomoč po škodi zaradi pozebe namenja milijardo evrov  |  Intermarché & Casino ustvarila novo zavezništvo  |  Donje Svetice bodo trajni sedež Kauflanda, nasproti gradijo trgovino  |  Spletna trgovina zabeležila rast za kar 58 odstotkov   |  Nova generalna direktorica Tetra Paka je Lyndsey Loyden-Edwards  |  Stanić Beverages z naložbo 1,35 milijona evrov v tovarno Juicy sokov   |  Anton Podlesnik:"Na kmetiji moraš delati s srcem in z veseljem"  |  Hrvaško ministrstvo zagnalo akcijo hrvaški otoki - območja brez covida-19  |  ZANIMIVOST: Slovenska vesoljska dišava za slovensko astronavtko   |  Sredi maja odprtje vseh lokalov?  |  Priprava pravnih podlag za pomoč po pozebi  |  Ave Grill izdelki v sveži, sodobnejši preobleki   |   ||
   

Indonezija: Carrefour prodaja indonezijske dejavnosti

20.11.2012
Francoski trgovski velikan je danes sporočil, da bo preostali 60-odstotni delež dejavnosti v Indoneziji prodal lokalnemu partnerju CT Corp. Ta je tako v Indoneziji pridobil ekskluzivne pravice za uporabo blagovne znamke Carrefour. Posel je ocenjen na 525 milijonov evrov.
 
 
Umikanje z azijskega trga je posledica zmanjševanja dolga in osredotočanje na matične dejavnosti. Tako se je Carrefour denimo prejšnji mesec umaknil iz Malezije, potem ko je vse svoje tamkajšnje dejavnosti prodal vodilnemu japonskemu trgovcu na področju supermarketov Aeonu, nato pa zaprl še dve trgovini v Singapurju.

Carrefour ima po Indoneziji postavljenih 85 trgovin, a se sooča z ostro konkurenco lokalnih mini marketov, tako da je bila poteza neizbežna. To je sicer že peto zmanjševanje dejavnosti francoskega trgovca na mednarodnih trgih v zadnjih šestih mesecih.



Nazaj
 


 
 
 
back to top