IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 15.08.2022 || Velika stavka delavcev na plantažah čaja   |  Metro je v tretjem četrtletju zabeležil 27-odstotno rast prodaje  |   Spirit bo kot v. d. še naprej vodil Rok Capl  |  Prepoved izvoza sončničnih semen  |  Amazon prevzel ameriško podjetje iRobot  |  Salus v polletju povečal prihodke, dobiček nižji  |  Letošnja letina hmelja za 40 odstotkov nižja od lanske  |  Golob:"Po energetskem draginjskem dodatku po potrebi tudi prehranski!"  |   Cene osnovnih živil bo spremljalo podjetje April 8  |  Dva nova objekta Gomexa, v Zemunu in Laliću   |  Očitki Italije glede balzamičnega kisa so neutemeljeni  |  Za direktorja AVK štiri prijave  |  Cene in stroški v kmetijstvu še naprej rastejo  |  Potrošniško razpoloženje avgusta opazno navzgor  |  Tegut odprl novo samopostrežno trgovino v Heusenstammu  |  Na Hrvaškem vse več srbskih gostov kljub pozivom srbskih politikov, naj ne letujejo tam  |  Zaloge na debelo in njihova prodaja v ZDA junija navzgor za 1,8 odstotka  |  Italija zahteva uvedbo postopka proti Sloveniji zaradi pravilnika o balzamičnem kisu  |  Večina zaposlenih se je vrnila na delovna mesta  |  9. FMCG SUMMIT revije InStore 25. oktobra v hotelu Hyatt Regency Beograd  |   ||
   

Indonezija: Carrefour prodaja indonezijske dejavnosti

20.11.2012
Francoski trgovski velikan je danes sporočil, da bo preostali 60-odstotni delež dejavnosti v Indoneziji prodal lokalnemu partnerju CT Corp. Ta je tako v Indoneziji pridobil ekskluzivne pravice za uporabo blagovne znamke Carrefour. Posel je ocenjen na 525 milijonov evrov.
 
 
Umikanje z azijskega trga je posledica zmanjševanja dolga in osredotočanje na matične dejavnosti. Tako se je Carrefour denimo prejšnji mesec umaknil iz Malezije, potem ko je vse svoje tamkajšnje dejavnosti prodal vodilnemu japonskemu trgovcu na področju supermarketov Aeonu, nato pa zaprl še dve trgovini v Singapurju.

Carrefour ima po Indoneziji postavljenih 85 trgovin, a se sooča z ostro konkurenco lokalnih mini marketov, tako da je bila poteza neizbežna. To je sicer že peto zmanjševanje dejavnosti francoskega trgovca na mednarodnih trgih v zadnjih šestih mesecih.



Nazaj
 
 
 
 
back to top