IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 28.05.2020 || Lah: "Predlog nedeljskega zaprtja trgovin obvezno na Ekonomsko-socialni svet!"  |  Aprila 99-odstotni padec prenočitev  |  Aldi postavlja semaforje za omejevanje števila kupcev  |  DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Philip Morris TKP lansiral IQOS v Severni Makedoniji  |  Skupina Mercator v prvem četrtletju z rastjo prihodkov in dobička  |  ZANIMIVOST: V vinogradu našli staro-rimljanski mozaik  |  Tesco po več kot 40 letih začel prodajati bela jajca  |  Skupina Casino se preusmerja na sosedske trgovine  |  NLB na pomoč pri promociji kmetov in zadrug  |  Emotion prevzel del tovarne Gorenja Home v Zaječarju  |  Tovarna Perutnine Ptuj iz Srbca kmalu z dovoljenjem za izvoz v Evropsko skupnost  |  Gostinci nezadovoljni z ukrepi NIJZ   |  V Brežicah 100.000 evrov za podporo kmetijstvu  |  Zaščitimo nove kmetijske proizvode!  |  Cegnar za Finance:"Sinergija s Pošto se že pozna"  |  Petra Juvančič, nova izvršna direktorica Združenja Manager  |  Alibaba išče (vsaj) 100.000 influenserjev  |  NIJZ ob svetovnem dnevu brez tobaka opozarja mlade  |  Lidl odprl svojo 100. trgovino v ZDA  |   ||
   

Francija: Carrefour preizkuša diskontno obliko hipermarketa

15.04.2019
"Nepremagljive cene v nizko-stroškovnem okolju," je nov slogan, ki ga najmočnejši francoski trgovec uporablja za nov koncept trgovin. Carrefour v Avignonu, na jugu Francije, testira novo formulo, s katero bo skušal rešiti vse slabše poslovanje svojih hipermarketov.
 
 
Veliki rdeči napisi kupce opominjajo, da se nahajajo v trgovini, ki je po cenah v državi najugodnejša in da jim bodo v primeru, če kje najdejo nižje cene, razliko povrnili. Živila so postavljena na velike jeklene police, ki bolj spominjajo na skladišča.
 
Kupci si morajo z nabiranjem svežih živil pomagati sami, izjema je le mesnica, kjer je v pomoč prodajalec za pultom, poleg tega pa Carrefour ponuja tudi bogat oddelek z ekološkimi živili, medtem ko je neprehrambenih izdelkov bore malo.
 
Trgovec hipermarketa ni zgradil na novo, temveč je le preuredil koncept obstoječega objekta, ki mu je delal izgubo. Površino je zmanjšal z 10.500 na 7500 kvadratnih metrov, ponudbo pa oklestil s 32.000 na 15.000 SKU-jev, zato da je pridobil na širšem prostoru med policami.
 
Polovico izmed 24 blagajn so nadomestili z območjem za skeniranje izdelkov (self-service). Takšnih trgovin namerava Carrefour še letos odpreti vsaj 10. Hipermarketi sicer trgovcu na domačem trgu Francije prinašajo približno četrtino prihodkov od prodaje.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top