IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 22.08.2019 || Tesco mogoče kmalu z novim imenom trgovin   |  V sredo tretja degustacija rebul Master Class – Brda  |  V Radencih v ponedeljek 10.Salon Traminec  |  Ukrajina bo zaradi prašičje kuge pobila 100.000 svinj  |  ZANIMIVOST: V Rotterdamu mlekarna na vodi s kravami in roboti (VIDEO)  |  Delhaize ponuja izdelke ostalih evropskih trgovcev  |  Potrošniki ne pogrešajo A-blagovnih znamk  |  BiH kar 92 odstotkov hrane uvozi  |  Diskonterji in prodaja prek spleta najbolj napredujejo   |  Potrošniki avgusta slabše razpoloženi  |  Alkaloid z naložbo vredno 11 milijonov evrov   |  Ajdovski Pelicon 31.avgusta organizira 6.Pivomanijo  |  Amazon bo neprodano blago doniral dobrodelnim ustanovam  |  Agra št.57 pred vrati  |  Na Ptuju vinske degustacije v temi  |  Carrefour želi podvojiti prodajo organskih proizvodov  |  Alibaba še naprej raste in prevzema konkurenčno Kaolo  |  Vrednost odkupljenih pridelkov junija podobna kot v juniju 2018  |  Europarkovih navdihujočih devetnajst v Mariboru  |  Najhitreje rastoči trgovec na Otoku je Ocado  |   ||
   

Francija: Carrefour preizkuša diskontno obliko hipermarketa

15.04.2019
"Nepremagljive cene v nizko-stroškovnem okolju," je nov slogan, ki ga najmočnejši francoski trgovec uporablja za nov koncept trgovin. Carrefour v Avignonu, na jugu Francije, testira novo formulo, s katero bo skušal rešiti vse slabše poslovanje svojih hipermarketov.
 
 
Veliki rdeči napisi kupce opominjajo, da se nahajajo v trgovini, ki je po cenah v državi najugodnejša in da jim bodo v primeru, če kje najdejo nižje cene, razliko povrnili. Živila so postavljena na velike jeklene police, ki bolj spominjajo na skladišča.
 
Kupci si morajo z nabiranjem svežih živil pomagati sami, izjema je le mesnica, kjer je v pomoč prodajalec za pultom, poleg tega pa Carrefour ponuja tudi bogat oddelek z ekološkimi živili, medtem ko je neprehrambenih izdelkov bore malo.
 
Trgovec hipermarketa ni zgradil na novo, temveč je le preuredil koncept obstoječega objekta, ki mu je delal izgubo. Površino je zmanjšal z 10.500 na 7500 kvadratnih metrov, ponudbo pa oklestil s 32.000 na 15.000 SKU-jev, zato da je pridobil na širšem prostoru med policami.
 
Polovico izmed 24 blagajn so nadomestili z območjem za skeniranje izdelkov (self-service). Takšnih trgovin namerava Carrefour še letos odpreti vsaj 10. Hipermarketi sicer trgovcu na domačem trgu Francije prinašajo približno četrtino prihodkov od prodaje.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top