IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 17.06.2019 || Projekt Trgovinko zaključil (letošnje) poslanstvo   |  Vtisi obiskovalcev po 2. FMCG Summit-u  |  Ukinjeno zbiranje zamaškov za dobrodelne namene  |  Prepoved brezplačnih plastičnih vrečk tudi v gorah  |  FOTOGALERIJA: Utrinki z 2. FMCG Summit-a revije InStore  |  1. Slap Vino Festival jutri  |  Ljubljanska vinska pot jutri  |  Proizvajalci mleka v prahu želijo izriniti velike korporacije  |  AB InBev organiziral enoto za kibernetsko varnost  |  V Pomurju letos več pšenice, tudi kakovost boljša  |  Kamnik vabi s festivalom "Kjer se Alpe končajo in dobro pivo začne"  |  Lidl vlaga pol milijarde v širitev po Londonu  |  Unilever želi povečati portfelj blagovnih znamk  |  Vodi Jana zlato priznanje na tekmovanju Monde Selection  |  V BBI centru odprli dm prodajalno na dveh nadstropjih  |  Spornost predloga zakona o embalaži za tobačne izdelke  |  Na Beverly Hillsu bodo prenehali prodajati cigarete  |  2.FMCG konferenca revije InStore uspešno zaključena  |  Ob odprtju prvega Aldija dolge vrste (VIDEO)  |  Albert Heijn v svojih proizvodih ukinja dodano sol  |   ||
   

Francija: Carrefour preizkuša diskontno obliko hipermarketa

15.04.2019
"Nepremagljive cene v nizko-stroškovnem okolju," je nov slogan, ki ga najmočnejši francoski trgovec uporablja za nov koncept trgovin. Carrefour v Avignonu, na jugu Francije, testira novo formulo, s katero bo skušal rešiti vse slabše poslovanje svojih hipermarketov.
 
 
Veliki rdeči napisi kupce opominjajo, da se nahajajo v trgovini, ki je po cenah v državi najugodnejša in da jim bodo v primeru, če kje najdejo nižje cene, razliko povrnili. Živila so postavljena na velike jeklene police, ki bolj spominjajo na skladišča.
 
Kupci si morajo z nabiranjem svežih živil pomagati sami, izjema je le mesnica, kjer je v pomoč prodajalec za pultom, poleg tega pa Carrefour ponuja tudi bogat oddelek z ekološkimi živili, medtem ko je neprehrambenih izdelkov bore malo.
 
Trgovec hipermarketa ni zgradil na novo, temveč je le preuredil koncept obstoječega objekta, ki mu je delal izgubo. Površino je zmanjšal z 10.500 na 7500 kvadratnih metrov, ponudbo pa oklestil s 32.000 na 15.000 SKU-jev, zato da je pridobil na širšem prostoru med policami.
 
Polovico izmed 24 blagajn so nadomestili z območjem za skeniranje izdelkov (self-service). Takšnih trgovin namerava Carrefour še letos odpreti vsaj 10. Hipermarketi sicer trgovcu na domačem trgu Francije prinašajo približno četrtino prihodkov od prodaje.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top