IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 27.09.2020 || Počivalšek prepričan v svetlo prihodnost slovenskega turizma  |  Preurejeni Super Konzum v Ivanić Gradu odprl vrata  |  Oblasti v Parizu in Marseillu jezne zaradi novih omejitev  |  InStore Srbija 29. oktobra organizira "FMCG Brand Forum ONLINE"   |   WEBSI Spletni prvaki: "Digitalna agencija leta (ponovno) Agencija 101   |  Spar Slovenija ponosen na "Mlečne pravljice" in nagrado SOF-a za "Znamko leta"  |  Podjetje Plevnik d.o.o. s tehnološkimi novostmi za sirarstvo in mlekarstvo  |  DZ o nedeljskem zaprtju trgovin z glasovanjem v torek  |  Rožič: "Če ne uspemo, bomo sprožili referendum"   |  Nov Univerexport na Bulevarju partijarha Pavla v Novem Sadu  |  Žabka na domačem trgu odprla prodajni objekt št. 6500   |  Prekinitev širjenja v Avstralijo je Kaufland drago stala  |  Lidl v Zaječarju in Zrenjaninu odpira trgovini 1. oktobra  |  Poročilo JTI opozarja, da se na črnem trgu "pripravlja k nevihti"  |  Ob 25-letnici STO podčrtali pomen sodelovanja in predane ekipe  |  Podravka obdarila najmlajše meščane Koprivnice  |  Iz Walmarta najavljajo povišanje plač zaposlenim  |  Danes razglasitev "Naj mladinskega startupa"  |  Corriere della Sera za najboljšega tujega vinarja izbrala Simčiča  |  Mars "pokopal" strica Bena - riž se odslej imenuje Ben's Original  |   ||
   

Belgija: Carrefour predstavil novo blagovno znamko Simpl

05.08.2020
Francoski trgovec Carrefour se je odločil ponuditi novo lastno blagovno znamko hrane in jo poimenovano Simpl (preprosto).
 
 
Kupci v belgijskih izpostavah Carrefourja so v zadnjih tednih na policah lahko opazili novo linijo izdelkov, s posebnimi nalepkami, ki jih francoski trgovec oglašuje pod TBZ "Simpl". Predstavnik trgovca Marco Demerling je potrdil, da gre za znamko izdelkov najnižjega cenovnega razreda.
 
Demerling je dodal, da bodo izdelki lastne blagovne znamke Simpl najprej na voljo le v Belgiji, vendar se bodo postopoma začeli pojavljati tudi na preostalih trgih, ker gre za mednaroden projekt. Carrefour je nekatere lastne blagovne znamke po letu 2014 ukinil, ker so po mnenju vodilnih trgovca postavljale v slabo luč, ob bok diskonterjem, zdaj pa se ta trend vrača.

 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top