IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 21.09.2019 || Danes odprli 186. Oktoberfest  |  NA KRATKO: Novo pri trgovcih s celega sveta...  |  Aldi kupuje trgovine Leader Price (Casino)?  |  Continente preizkuša nove proizvode  |  Novi ljudje v Fortenovi Grupi  |  V slabem mesecu trije novi supermarketi Franca v Podgorici   |  Pivnico pri PU v Tivoliju bo od novembra upravljalo podjetje Jezeršek gostinstvo  |  ZANIMIVOST: Za 1 kg kaviarja iz polžev do 3000 evrov  |  Kampanja za potrošnike:"Imaš prav", se je predstavila   |  Rogljeva druga na regionalnem tekmovanju Barcaffè Barista Cup   |  Poročilo vlade o stanju kmetijstva, živilstva, gozdarstva in ribištva v letu 2018  |  Včeraj odprli nov Lidl v beograjskem (zemunskem) Tošinem bunaru   |  Za manjši Mipovi nepremičnini ni bilo zanimanja   |  Impossible Foods debitira na policah  |  Diskonterja Aldi in Lidl na Otoku še kar napredujeta  |  Po 9.kongresu kozmetike in velnesa v Ljubljani  |  Kioskom dovoljena prodaja živil do 300 gramov  |  V Ljubljani poteka Barcaffè Barista Cup finale  |  Coca-Cola HBC (spet) najbolj trajnostno usmerjena družba za prodajo pijač   |  Danes dražba za zadnje Mipovo premoženje  |   ||
   

Danska: Carlsbergu rezultate okrepila premium piva

20.08.2019
Danski pivovar Carlsberg, sicer tretji najmočnejši pivovar na svetu (za AB InBevom in Heinekenom) poroča o 6,5-odstotni rasti prodaje ob polletju, v primerjavi z enakim obdobjem lani.
 
 
 
Danski pivovar je promet okrepil predvsem na račun boljše prodaje dražjih, torej premium, piv in pa višjih operativnih marž navkljub težkim tržnim razmeram v Rusiji, ki je še zmeraj glavni trg tega proizvajalca. V največji državi na svetu se Carlsberg sooča z ostro konkurenco, dvigom cen, zato so izgubili tržni delež, obseg prodaje je v prvem polletju upadel za 3 odstotke.
 
Najhitreje rastoč trg je Azija, ki je prinesla organsko rast prihodkov od prodaje v višini 15 odstotkov, pri čemer je 8.5 % zaslužen povišan obseg prodaje. Zanimivo, nekoliko je prodaja Carlsberga nazadovala na Kitajskem.
 
Prihodki od prodaje so se na ravni celotne skupine v prvem polletju povzpeli na 32.99 milijarde danskih kron oziroma 4,42 milijarde evrov. EBIT marža je, torej razlika med poslovnimi prihodki (prodaja) in poslovnimi odhodki (stroški), se je povečala na 16 odstotkov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top