IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 12.11.2019 || Skupščina Petrola 12.decembra  |  Jutri Pošta Slovenije zaključuje nakup večinskega deleža Intereurope  |  Prijave za CEO Summit Beograd - 4. december 2019 (VIDEO)  |  Skupina Kofola povečala medletno prodajo  |  Brezstično plačevanje še naprej v porastu  |  22. Slovenski festival vin konec tedna v Cankarjevem domu  |  Božično nakupovanje se počasi seli na splet  |  Odprli drugi Gomexov objekt v Sonti  |  Transportno logistična delegacija v Seulu  |  Razstava dosežkov slovenske industrije in institucij znanja – "Future Food"  |  Zmagovalci dneva samskih: Nesté, L'Oreal Apple, Nike in Huawei  |  Hrvati letno kupijo plastenk za površino otoka Silba  |  Umetnost in kulinarika z roko v roki  |  Kdo bo avtor najboljšega okusa kulinaričnega novembra Ljubljane?  |  Sarajevo gosti mednarodni kongres čebelarstva  |  Sodišče EU 3. decembra o (slovenskem) teranu   |  Jumbo odprl prvo trgovino v Belgiji  |  ZANIMIVOST: Butična trgovina za raka na dražbi odštela 41.000 evrov  |  21. konferenca SEMPL v Portotožu 28. in 29. novembra  |  V petek Dan slovenske hrane in tradicionalnega slovenskega zajtrka  |   ||
   

Danska: Carlsbergu rezultate okrepila premium piva

20.08.2019
Danski pivovar Carlsberg, sicer tretji najmočnejši pivovar na svetu (za AB InBevom in Heinekenom) poroča o 6,5-odstotni rasti prodaje ob polletju, v primerjavi z enakim obdobjem lani.
 
 
 
Danski pivovar je promet okrepil predvsem na račun boljše prodaje dražjih, torej premium, piv in pa višjih operativnih marž navkljub težkim tržnim razmeram v Rusiji, ki je še zmeraj glavni trg tega proizvajalca. V največji državi na svetu se Carlsberg sooča z ostro konkurenco, dvigom cen, zato so izgubili tržni delež, obseg prodaje je v prvem polletju upadel za 3 odstotke.
 
Najhitreje rastoč trg je Azija, ki je prinesla organsko rast prihodkov od prodaje v višini 15 odstotkov, pri čemer je 8.5 % zaslužen povišan obseg prodaje. Zanimivo, nekoliko je prodaja Carlsberga nazadovala na Kitajskem.
 
Prihodki od prodaje so se na ravni celotne skupine v prvem polletju povzpeli na 32.99 milijarde danskih kron oziroma 4,42 milijarde evrov. EBIT marža je, torej razlika med poslovnimi prihodki (prodaja) in poslovnimi odhodki (stroški), se je povečala na 16 odstotkov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top