IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 11.08.2020 || 29.SOF 10. septembra v skladišču soli Monfort  |  Eurospin prihaja 13. avgusta - najprej v Zadru!  |  PUL okrepila dobiček, zaradi epidemije v prilagoditev proizvodnje in investicij  |  Agencija Spirit prejela 156 vlog za okoli 1,34 milijona evrov sofinanciranja  |  Mercator in Spar ponujata likerje Manner  |  Lidl se preusmerja v segment ekološko pridelanih živil  |  Hisense in Paris Saint-Germain sklenila globalno partnerstvo  |  Spar odprl prve trgovine v Gani  |  V Zadru prvi od stotih najavljenih supermarketov Eurospina  |  Direktor Danoneja: "Srednji sloj potrošnika počasi izginja"  |  Aldi preizkuša avtomat za hrano - Aldimat  |  V boju proti koronavirusu omejujejo čas delovanja barov in restavracij  |  V Parizu obvezne zaščitne maske tudi na prostem  |  Lidl je (drugič zapored) najhitreje rastoče trgovinsko podjetje   |   23. na globalni lestvici digitalne kakovosti življenja  |  Konec avgusta dnevi odprtih vrat kmetij (prijave samo še danes)  |  Izvoz v prvem polletju nižji za 5,6 odstotka  |  Delavci v Tescu podpisujejo peticijo proti čiščenju trgovin  |  Podjetje Coca-Cola HBC kaže znake okrevanja  |  10 milijonov evrov za naložbe v kmetijska gospodarstva  |   ||
   

Danska: Carlsbergu rezultate okrepila premium piva

20.08.2019
Danski pivovar Carlsberg, sicer tretji najmočnejši pivovar na svetu (za AB InBevom in Heinekenom) poroča o 6,5-odstotni rasti prodaje ob polletju, v primerjavi z enakim obdobjem lani.
 
 
 
Danski pivovar je promet okrepil predvsem na račun boljše prodaje dražjih, torej premium, piv in pa višjih operativnih marž navkljub težkim tržnim razmeram v Rusiji, ki je še zmeraj glavni trg tega proizvajalca. V največji državi na svetu se Carlsberg sooča z ostro konkurenco, dvigom cen, zato so izgubili tržni delež, obseg prodaje je v prvem polletju upadel za 3 odstotke.
 
Najhitreje rastoč trg je Azija, ki je prinesla organsko rast prihodkov od prodaje v višini 15 odstotkov, pri čemer je 8.5 % zaslužen povišan obseg prodaje. Zanimivo, nekoliko je prodaja Carlsberga nazadovala na Kitajskem.
 
Prihodki od prodaje so se na ravni celotne skupine v prvem polletju povzpeli na 32.99 milijarde danskih kron oziroma 4,42 milijarde evrov. EBIT marža je, torej razlika med poslovnimi prihodki (prodaja) in poslovnimi odhodki (stroški), se je povečala na 16 odstotkov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top