IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 29.09.2022 || V jesenskem tednu restavracij tokrat 107 sodelujočih restavracij  |  Lidl bo imel logistični center v Kumanovu  |  Menedžerja leta 2022 sta Blaž Brodnjak in Sabina Sobočan  |  Septembra z rekordno 10-odstotno inflacijo  |  Pri popisih cen živil bodo sodelovali tudi trgovci  |  Tuš v Nami odprl "Gourmet & delikateso", Ana Roš 7.oktobra pekarnico   |  29. september - mednarodni dan ozaveščanja o odpadni hrani in izgubah hrane  |  Barcaffè znova z nazivom Superbrands Slovenija  |  Hofer z atraktivno ponudbo dostave  |  Pepsi lansiral omejeno serijo pijač S'mores z različnimi okusi  |  DZ prek predloga novega zakona o varstvu potrošnikov  |  Stavka zaradi naraščajočih cen  |  Prodaja v trgovinah po šestih mesecih upadla  |  Marks & Spencer z novo ponudbo vegetarijanskih obrokov  |  Uradna otvoritev Tuš "gourmet & delikatese" v Nami  |  Cena za hektar njive lani presegla 22.000 evrov  |  Gospodarsko razpoloženje najslabše v skoraj dveh letih  |  Lani vsak Slovenec zavrgel 68 kilogramov hrane  |  Podjetja še bolj zadržana pri zaposlovanju  |   Gazprom zažugal z neizpolnjevanjem obvez do Naftogaza  |   ||
   

Danska: Carlsberg v tretjem četrtletju s padcem dobička

10.11.2014
Iz sedeža danskega pivovarja, Carslberg so sporočili, da niso zadovoljni s poslovnimi rezultati v zadnjem obdobju.

Danski proizvajalec piva Carlsberg je v tretjem letošnjem četrtletju ustvaril 2,1 milijarde kron (283 milijonov evrov) čistega dobička, kar je 4,8 odstotka manj kot v enakem obdobju lani. Padec dobička je predvsem posledica vplivov ukrajinske krize, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
 
V drugem letošnjem četrtletju so ustvarili 2,3 milijarde kron (308 milijonov evrov) čistega dobička, a se že takrat glasno spraševali in bali tega, da bo manjša prodaja na ruskem trgu in v vzhodni Evropi negativno prizadela celoletno poslovanje.
 
Sicer pa je Carlsberg povečal predvsem tržni delež v Aziji z močno prodajo v Indiji in na Kitajskem, v zahodni Evropi pa so prihodki od prodaje (še bolj) stagnirali.
 


Nazaj
 
 
 
 
back to top