IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 23.11.2019 || PLU podpisala tri (športne) sponzorske pogodbe  |  Conad se bo "reorganiziral"  |  Coop širi ponudbo lastnih blagovnih znamk in storitev  |  Skupina Intereuropa v devetmesečju povečala dobiček  |  21. konferenca SEMPL v Portotožu 28. in 29. novembra  |  Prijave za CEO Summit Beograd revije InStore - 4. december 2019  |  Carrefour našel (starega) kupca za splet  |  ZANIMIVOST: Izginil tovornjak z 20 tonami čokolade  |  Lesaffre odprl pekovski center v Banjaluki  |  Petrol bo zaračunaval izdajo fizičnih računov  |  Ikea imenovala vodjo za slovenski trg  |  Prvi Tuš express v centru Celja  |  Za razvoj majhnih kmetij 20 milijonov evrov  |  Predstavili poslovne rezultate dm in Beauty Box  |  Billa predstavila blagovno znamko prazničnih živil  |  Tisoči podpisali peticijo za zaprtje trgovin na "Boxing day"  |  Skenderja po 19 letih na čelu Saponie zamenjala Dajana Mrčela  |  Žitna konferenca 2019 na GZS  |  Mariborska občina v prevzem celotne osrednje tržnice   |  Jumbo odprl že drugo trgovino v Belgiji  |   ||
   

Danska: Carlsberg proda več premium piva

28.08.2019
V prvi polovici leta 2019 je skupna prodaja podjetja dosegla 4,9 milijard dolarjev.

Sodeč po objavljenih polletnih rezultatih je Carlsberg povečal prodajo za 6,5%.

In to navkljub težavam na ruskem tržišču, kjer je Carslberg zabeležil izgubo tržnega dela za kar 3%.

Azija je še naprej trg z največjo ekspanzijo, kjer je zabeležena rast organskih neto prihodkov za 15%. Posebno je zanimiva rast prodaje premium piva, ki je dosegla 8,5%.



Nazaj
 



 
 
 
back to top