IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 25.11.2017 || Nova 60. številka revije InStore že na pošti  |  90 odstotkov potrošnikov slovensko hrano ocenjuje kot kakovostno  |  Tescove lastne blagovne znamke velika uspešnica  |  Spar se vrača v Grčijo  |  Veliki sempler "Lahkonočnicam" A1 Slovenija in Grey Ljubljana  |  Parlament potrdil zaprtje trgovin ob nedeljah  |  Podjetje Paradajz pred širitvijo  |  Amazonovi delavci so si za stavko izbrali črni petek  |  Jana kolagen beauty izbrana za inovacijo leta 2017  |   Mercator dobaviteljem predstavil strategijo nadaljnjega sodelovanja  |  Ob zaključku 4. FMCG Summit-a: "Čaka nas čas inovacij in digitalizacije"  |  Hofer se počasi približuje Engrotušu  |  Pozeba povzročila skoraj 47 milijonov evrov škode  |  Zaključena četrta FMCG konferenca revije InStore v Beogradu  |  Prilepska pivovarna z dobičkom  |  Za nagrade Sempler se poteguje 40 finalistov  |  Migros z naložbo v hladilne omarice   |  Ponosni na 60 let Mlekarne Planika (FOTOREPORTAŽA)   |  Pričenja se nova izvedba tekmovanja Effie Slovenija 2018  |  Lidl del prodaje od linije Deluxe namenja za URI Soča (VIDEO)  |   ||
   

Srbija: Carlsberg letos načrtuje naložbe okrog šestih milijonov evrov

20.04.2017

Načrt investicij Carlsberga za leto 2017 je okrog šest milijonov evrov, od leta 2003, ko so kupili pivovarno v Čelarevu, pa so na ta trg vložili okoli 220 milijonov evrov, kamor je prištetih tudi 60 milijonov evrov za sam nakup pivovarne.

 
 

 
"Sredstva so bila v največjem obsegu namenjena proizvodnim obratom in opremi, embalaži in prodajni opremi na terenu," je izjavilVladimir Vava, generalni direktor podjetja Carlsberg. Ob predstavljanju rezultatov poslovanja je ocenil stanje glede piva v Srbiji.
 
Po padcu v višini 14,59 % v času od 2008 do 2014 je trg s pivom v Srbiji v zadnjih dveh letih okreval. Po podatkih iz Združenja pivovarjev se je v letu 2015 proizvodnja piva na domačem trgu popravila za 5% v primerjavi z letom 2014, v letu 2016 pa je bila na lanski ravni.
 
Podatki iz Nielsena kažejo, da se je lani povečala količina v vseh pivskih kategorijah. To so: premium, mainstream in economy, pri čemer je največjo rast v višini 11 % dosegel premium segment. Mainstream segment je zrasel za 2 %, economy za 5 %, v primerjavi z letom 2015. 
 
"Podjetje Carlsberg Srbija je na tretjem mestu na trgu piva v Srbiji, pivo Lav pa je tretje po velikosti kar zadeva pivsko blagovno znamko, se pa zavedamo, da je prišlo do njegovega padca," je sporočil Vava, ki je izpostavil, da je njegovo podjetje lider v "upper mainstream segmentu" z blagovno znamko Tuborg, in ravno tako v sajder kategoriji z blagovno znamko Somersby.

Pivovarna v Čelarevu je regionalni center proizvodnje, 41% proizvodnje v letu 2016. je pomenil izvoz v druge Carlsberg države - BIH, Črno goro, Hrvaško, Madžarsko, Bolgarijo, Slovaško, Češko, Nemčijo.
 
Pivo Lav izvažajo v številne države na svetu med katerimi so tudi: Avstrija, Grčija, Makedonija, Nemčija, Poljska, ZAE, ZDA, Kanada in Avstralija.

"Skupen znesek plačanih davkov državi za leto 2016 s strani Carlsberg Srbija je dosegel številko 3,2 milijarde dinarjev," je dejal Vava, ki je bil za generalnega direktorja postavljen 1. februarja letos, ob Srbiji pa je zadolžen še za trga BiH in Črne gore.
 
V letu 2017 bo pivarna v Čelarevu proslavila 125 let obstoja, tisto kar predstavlja ogrodje in največjo blagovno znamko pa je Lav pivo. Carlsberg je ob tej priložnosti izdelala monografiju pivovarne in njenega ustanovitelja, Lazarja Dunđerskega, ki jo bodo še v aprilu predstavavili javnosti. 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top