IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 27.04.2017 || Zaključil se je tretji FMCG Summit v Sarajevu   |  Odprta nova trgovina Idea v Šavniku  |  Atlantic je v prvem kvartalu dosegel pomembno rast dobičkonosnosti  |  V letu 2017 Spar načrtuje za 200 milijonov evrov naložb  |  Rodoljub Drašković ponuja Todoriću prevzem poslovanja Agrokorja v Srbiji  |  Tommy jutri odpira supermarket v Viškovu  |  Odprt supermarket Plodine Cres  |  Nov izvozni trg za VodaVodo  |  Lenta objavila načrte o odpiranju novih trgovin  |  Moč mobilnih telefonov se veča  |  Biedronka bo letos dobila 100 novih prodajaln  |  Edekina lanska prodaja dosegla 50 milijard evrov  |  Mercator v letu 2016 zmanjšal prodajo, a povečuje tržni delež  |  IGD: "Trg spletne prodaje živil se bo do leta 2020 podvojil"  |  Carlsberg proslavil 125 let ustanovitve pivovarne v Čelarevu  |  NIJZ: "Naj prazniki minejo brez alkohola"  |  Židan: "Podnebje zahteva spremembo usmeritev kmetijske politike"  |  Billa nadaljuje s širitvijo na Češkem  |  Čizmić: "Mercator ima sedaj še večjo samostojnost"  |  Coca Cola v četrtletju z nižjimi prihodki in dobičkom  |   ||
   

Srbija: Carlsberg letos načrtuje naložbe okrog šestih milijonov evrov

20.04.2017

Načrt investicij Carlsberga za leto 2017 je okrog šest milijonov evrov, od leta 2003, ko so kupili pivovarno v Čelarevu, pa so na ta trg vložili okoli 220 milijonov evrov, kamor je prištetih tudi 60 milijonov evrov za sam nakup pivovarne.

 
 

 
"Sredstva so bila v največjem obsegu namenjena proizvodnim obratom in opremi, embalaži in prodajni opremi na terenu," je izjavilVladimir Vava, generalni direktor podjetja Carlsberg. Ob predstavljanju rezultatov poslovanja je ocenil stanje glede piva v Srbiji.
 
Po padcu v višini 14,59 % v času od 2008 do 2014 je trg s pivom v Srbiji v zadnjih dveh letih okreval. Po podatkih iz Združenja pivovarjev se je v letu 2015 proizvodnja piva na domačem trgu popravila za 5% v primerjavi z letom 2014, v letu 2016 pa je bila na lanski ravni.
 
Podatki iz Nielsena kažejo, da se je lani povečala količina v vseh pivskih kategorijah. To so: premium, mainstream in economy, pri čemer je največjo rast v višini 11 % dosegel premium segment. Mainstream segment je zrasel za 2 %, economy za 5 %, v primerjavi z letom 2015. 
 
"Podjetje Carlsberg Srbija je na tretjem mestu na trgu piva v Srbiji, pivo Lav pa je tretje po velikosti kar zadeva pivsko blagovno znamko, se pa zavedamo, da je prišlo do njegovega padca," je sporočil Vava, ki je izpostavil, da je njegovo podjetje lider v "upper mainstream segmentu" z blagovno znamko Tuborg, in ravno tako v sajder kategoriji z blagovno znamko Somersby.

Pivovarna v Čelarevu je regionalni center proizvodnje, 41% proizvodnje v letu 2016. je pomenil izvoz v druge Carlsberg države - BIH, Črno goro, Hrvaško, Madžarsko, Bolgarijo, Slovaško, Češko, Nemčijo.
 
Pivo Lav izvažajo v številne države na svetu med katerimi so tudi: Avstrija, Grčija, Makedonija, Nemčija, Poljska, ZAE, ZDA, Kanada in Avstralija.

"Skupen znesek plačanih davkov državi za leto 2016 s strani Carlsberg Srbija je dosegel številko 3,2 milijarde dinarjev," je dejal Vava, ki je bil za generalnega direktorja postavljen 1. februarja letos, ob Srbiji pa je zadolžen še za trga BiH in Črne gore.
 
V letu 2017 bo pivarna v Čelarevu proslavila 125 let obstoja, tisto kar predstavlja ogrodje in največjo blagovno znamko pa je Lav pivo. Carlsberg je ob tej priložnosti izdelala monografiju pivovarne in njenega ustanovitelja, Lazarja Dunđerskega, ki jo bodo še v aprilu predstavavili javnosti. 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top