IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 09.08.2020 || ZANIMIVOST: Predrag Drobnjak prideluje (posebno) žganje - "konjak iz hrušk"  |  OZS predlaga znižanje stopnje DDV  |  Pivovarji ob mednarodnem dnevu piva predlagajo znižano stopnjo davka  |  Al Dahra načrtuje gradnjo tovarne za predelavo hrane za živino   |  Začenjajo odkup breskev, cena enaka lanski  |  Trgovci zagotavljajo, da so razkužila ob vhodih v trgovine ustrezna  |   ZDA napovedale umik kitajskih aplikacij iz ameriških trgovin  |  29.SOF 10 in 11. septembra v skladišču soli Monfort  |  Dm pred kratkim odprl trgovino v Hrastniku  |  Danes obeležujemo svetovni dan piva  |  ZANIMIVOST: Na naslednjih volitvah bo kandidirala Veganska stranka  |  V Konzumu več kot polovica ponudbe od domačih proizvajalcev  |  Prepoved Tiktoka in Wechata  |  Barcaffè Affogato med "hiti" letošnjega poletja  |  Tudi makedonski InStore natisnil "trgovinski zemljevid"   |  Chanel je lansiral svoj rose  |  Za ukrepa destilacije in skladiščenja vina doslej 81 vlog  |  Odprli novo Ideo Organic na beograjskem Senjaku  |  Wolt zavil tudi v Nemčijo  |  Nov Gomexov objekt v Rumi  |   ||
   

Italija: Campari preizkuša uspeh Aperola na kitajskem trgu

10.06.2020
Italijanski proizvajalec grenčice Aperol, podjetje Campari, preizkuša prodajo svoje mednarodno uveljavljene pijače na kitajskem trgu. "Testno obdobje se je začelo nekaj tednov nazaj in bo trajalo do konca prvega četrtletja naslednje leto," je izvršni direktor Bob Kunze-Concewitz povedal za Reuters.
 
 
Svetlo oranžen aperitiv, ki je glavna sestavina svetovno znanega koktajla Aperol Spritz, je gonilna sila prodaje Camparija v zadnjih letih, proizvajalec računa tudi na moč družabnih omrežij, kamor pijačo oranžne barve mnogi - zlasti mladi - radi objavljajo.
 
V prvem četrtletju je prodajo Camparijevega "bisera" ustavila pandemija, padec prometa je znašal 5,3 %, če rezultate primerjamo z lanskim obdobjem. Aperol želi podjetje na kitajskem oglaševati, kot osvežilen poletni napitek, ki ga lahko Kitajci pijejo, če gredo na dopust v Evropo.
 
"Računamo predvsem na tiste potrošnike, ki trenutno prisegajo na pivo, Kitajska pa je močan trg ljubiteljev piva, zato imamo glede uspeha Aperola tam dober občutek," je dejal Kunze-Concewitz. Lani je bil delež prodaje Camparija na Kitajskem manjši od 1 %. Skupen promet proizvajalca je znašal 1,84 milijarde evrov.

 
 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top