IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 19.10.2017 || Nova franšizna trgovina Spar partner Goričanka v Mačkovcih  |  RAZISKAVA IRI: "Supermarketi z manj promocijami"  |   3. FMCG Summit Zagreb se približuje  |  24. Zlati boben odprl vrata (tokrat) v Ljubljani  |  Sarajevo Marketing Summit - 26.oktobra 2017  |  Koprivnikar: "Smo najhitreje rastoča digitalna družba v EU"  |  ZANIMIVOST: Lidl predstavil proseko za manjši glavobol  |  Politika rešuje Mercator iz (smrtnega) Agrokorjevega objema  |   EU za kmete in proti trgovskim verigam  |  V Neltu najavili investicije v višini 15-tih milijonov evrov  |  Krčevit boj diskonterjev za preživetje  |  S Group namerava postati najmočnejši estonski trgovec  |  Prodaja živil prek spleta se (vendarle) veča  |  Romina Ivančić – nova direktorica kadrovanja v Heinekenu Hrvaška  |  25. oktobra 11. Strateška konferenca o trgovini TZS  |  Raziskava Nielsen: "Raziskovanje trga z živili kaže rast"  |  Prazniki tudi za trgovke in trgovce v Mercatorju  |  Raziskava Mastercarda:"V New Yorku obrok 1,2, v Južnem Sudanu 321 dolarjev  |  Čez mesec dni spet okušanje Tradicionalnega slovenskega zajtrka  |  Kar 46.000 otrok pod pragom tveganja revščine  |   ||
   

Hrvaška: Bule nova direktorica digitalnega trženja in medijev Molson Coors-a za Evropo

20.03.2017

V Zagrebški pivovarni je od leta 2014 po dolgoletnem delu na različnih položajih na področju digitalnega trženja v VIPnetu. 

Katarina Bule je ob tem rekla: "Veselim se novemu profesionalnemu izzivu znotraj tretje največje pivovarne na svetu, Molson Coorsu, katerega del je tudi Zagrebška pivovarna. Verjamem, da bom s svojnimi dolgoletnimi izkušnjami in znanjem na področju digitalnega marketinga pripomogla k novim poslovnim uspehom na novem položaju."
V digitalnem poslovanju ima Buletova več kot 10 let izkušenj, kar pomeni, da dobro pozna in razume integrirane digitalne marketinške komunikacije, razvoj digitalnih proizvodov, analitiko in upravljanje z digitalnimi projekti. 

Na trenutnem položaju je odgovorna za postavljanje digitalnih strateških smernic za končne potrošnike in poslovne uporabnike ter njihovo implementacijo na evropskih trgih, kjer je končni cilj zagotavljanje nadaljnje rasti podjetja na zadovoljstvo potrošnikov in kupcev.
 
Poudarek je na komunikaciji s končnimi potrošniki prek digitalne baze, razvoju digitalnih storitev oziroma digitalizaciji celotnega poslovanja zaradi povečanja učinkovitosti in izgradnje spretnosti ter znanj, ki so potrebna, da bi marketinški strokovnjaki uspešno opravljali svoj posel.



Nazaj
 


 
 
 
back to top