IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 24.06.2017 || Skupščina Palome potrdila iztisnitev malih delničarjev  |  Znani rezultati ocenjevanj kakovosti AGRA 2017 (meso, mlečni izdelki, sokovi)  |  Danes Tušev tek barv v Ljubljani  |  Po odstopu Nabergoja je Kobal novi predsednik uprave Mlinotesta  |  Sodobno prenovljen Tuš market Kungota ob odprtju postregel z novostmi  |  Aldi začel z dostavo neživilskih izdelkov  |  Mercator zaključil srečanja manjših proizvajalcev in lokalnih zadrug  |  Mercadona zaščitila blagovne znamke na Portugalskem  |  Rekorden delež prodaje lastnih blagovnih znamk v devetih državah  |  Atlantic Grupa si je iz Droge Kolinske izplačala skoraj 15 milijonov evrov dividend  |  Sberbank že prodaja petinski delež Mercatorja  |  Nama skoraj ves bilančni dobiček za dividende  |  Prvi na prodaj deli koncerna, ki niso del osnovnega poslovanja  |  HPS Investment Partners kupil Merkur   |  Bliža se prvi "The Slovenia Food truck festival"  |  AB InBev prodaja dve nemški blagovni znamki piva  |  Hofer odprl že petnajsto trgovino v letošnjem letu  |  Žitu letos zvezdice Superior Taste Awards za 4 izdelke, Podravki za kar 14  |  Smrekar: "Namazi Argeta kmalu v Turčiji"  |  Clooney in partnerji tekilo Diageu prodali za milijardo dolarjev  |   ||
   

Hrvaška: Bule nova direktorica digitalnega trženja in medijev Molson Coors-a za Evropo

20.03.2017

V Zagrebški pivovarni je od leta 2014 po dolgoletnem delu na različnih položajih na področju digitalnega trženja v VIPnetu. 

Katarina Bule je ob tem rekla: "Veselim se novemu profesionalnemu izzivu znotraj tretje največje pivovarne na svetu, Molson Coorsu, katerega del je tudi Zagrebška pivovarna. Verjamem, da bom s svojnimi dolgoletnimi izkušnjami in znanjem na področju digitalnega marketinga pripomogla k novim poslovnim uspehom na novem položaju."
V digitalnem poslovanju ima Buletova več kot 10 let izkušenj, kar pomeni, da dobro pozna in razume integrirane digitalne marketinške komunikacije, razvoj digitalnih proizvodov, analitiko in upravljanje z digitalnimi projekti. 

Na trenutnem položaju je odgovorna za postavljanje digitalnih strateških smernic za končne potrošnike in poslovne uporabnike ter njihovo implementacijo na evropskih trgih, kjer je končni cilj zagotavljanje nadaljnje rasti podjetja na zadovoljstvo potrošnikov in kupcev.
 
Poudarek je na komunikaciji s končnimi potrošniki prek digitalne baze, razvoju digitalnih storitev oziroma digitalizaciji celotnega poslovanja zaradi povečanja učinkovitosti in izgradnje spretnosti ter znanj, ki so potrebna, da bi marketinški strokovnjaki uspešno opravljali svoj posel.



Nazaj
 


 
 
 
back to top