IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 23.07.2018 || Potrošniki julija bolj pesimistični  |  Pogosto deževje neugodno za del kmetijske proizvodnje  |  Atlantic prodal proizvajalca kozmetike Neva  |  Novi nadzorniki Gorenja   |  Predlani povprečna oseba zavrgla 74 kilogramov hrane  |  Na SP v nogometu z brezstično tehnologijo opravili polovico nakupov  |  Vindija odprla novo farmo za rejo puranov  |  Pernod Ricard v proizvodnjo brezalkoholnega gina  |  Št. 66. revije InStore že na spletu  |  Potrjen projekt:" Modra frankinja - žametno vino Posavja!"  |  Neugodno vreme lani oklestilo pridelek ekološkega sadja  |  Pridelovalci zelenjave želijo vstopiti v shemo izbrane kakovosti   |   Vodenje marketinga v podjetju Skaza prevzela Jasna Potisek  |  Gefco za svojo inovativno rešitev prejel nagrado "Innovation Leader"  |  Izmenjevalnica po petih letih zbrala 9 ton donacij  |  Walmart se povezuje z Microsoftom  |  Naziv "Evropska gastronomska regija" leta 2021 Sloveniji  |  Nova Korab Tirnica v skopski četrti Crniče  |  V Pekingu nakupe dostavi kar robotska kocka  |  Skupina mladih Slovakov iz vozičkov kradla torbice  |   ||
   

Evropa: Britanski sektor e-prodaje enkrat večji od najbližjih zasledovalcev

10.07.2018
Trg spletne prodaje na Otoku, s skupno vrednostjo 178 milijard evrov, je v Evropi daleč pred vsemi ostalimi državami. Francija, ki je v tem pogledu na drugem mestu, letno prek spleta ustvari promet v višini 93,2 milijarde, kar je torej za skoraj enkrat manj, kot v Veliki Britaniji.
 
Nemčija je na seznamu najbolj dovzetnih za nakupovanje prek spleta, ki ga je v poročilu European B2C Ecommerce objavila spletna stran Ecommerce Europe, na tretjem mestu, a ne zaostaja prav veliko (93 milijard evrov).
 
Študija je pokazala, da se je promet v sektorju prodaje prek spleta lani povečal za 11 odstotkov na 534 milijard evrov, letos pa naj bi rast znašala kar 18 odstotkov (602 milijardi evrov).
 
Še pet let nazaj je promet prek spleta v Evropi znašal 307 milijard evrov, torej se je sektor e-prodaje od takrat že skoraj podvojil. Večino, približno dve tretjini, ustvarja trg zahodne Evrope (68 %).
 
Najhitrejšo rast sektorja prodaje prek spleta je zanimivo lani zabeležila Romunija, kjer so prebivalci prek spleta nakupili za 37 odstotkov več blaga.


Nazaj
 


 
 
 
back to top