IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.02.2019 || Lani manjši odkup mleka  |  Alibaba želi trgovine Metroja  |  Prvič po letu 2006 več prašičev   |  Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej  |  ZANIMIVOST: Carlsberg izumil pametni sodček  |  Reckitt Benckiser lani posloval uspešno  |  Vabilo na brezplačno izobraževanje TZS v Novem mestu  |  Družba Metalka Commerce poravnala kupnino za kompleks Vinaga  |  Coca-Cola HBC začela s procesom nakupa Bambija  |  Uvedba digitalnega davka za spletne trgovce  |  Preiskava proti Amazonu zaradi spornih trgovinskih praks  |  Ninamedia: Pri odločitvi o nakupu mesa pretehtata kakovost in poreklo  |  Danes in v sredo zanimiva predavanja DMS na GZS  |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Sixt Primorska drugič zapored zmagovalec pokala Spar  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |   ||
   

Evropa: Britanski sektor e-prodaje enkrat večji od najbližjih zasledovalcev

10.07.2018
Trg spletne prodaje na Otoku, s skupno vrednostjo 178 milijard evrov, je v Evropi daleč pred vsemi ostalimi državami. Francija, ki je v tem pogledu na drugem mestu, letno prek spleta ustvari promet v višini 93,2 milijarde, kar je torej za skoraj enkrat manj, kot v Veliki Britaniji.
 
Nemčija je na seznamu najbolj dovzetnih za nakupovanje prek spleta, ki ga je v poročilu European B2C Ecommerce objavila spletna stran Ecommerce Europe, na tretjem mestu, a ne zaostaja prav veliko (93 milijard evrov).
 
Študija je pokazala, da se je promet v sektorju prodaje prek spleta lani povečal za 11 odstotkov na 534 milijard evrov, letos pa naj bi rast znašala kar 18 odstotkov (602 milijardi evrov).
 
Še pet let nazaj je promet prek spleta v Evropi znašal 307 milijard evrov, torej se je sektor e-prodaje od takrat že skoraj podvojil. Večino, približno dve tretjini, ustvarja trg zahodne Evrope (68 %).
 
Najhitrejšo rast sektorja prodaje prek spleta je zanimivo lani zabeležila Romunija, kjer so prebivalci prek spleta nakupili za 37 odstotkov več blaga.


Nazaj
 


 
 
 
back to top