IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 14.12.2018 || Bo spletna prodaja že kmalu pred tradicionalno?  |  Lidl v pomoč slepim in slabovidnim  |  Protimonopolni urad preložil prvo sodbo o zadevi Sainsbury's-Asda  |  Sindikat delavcev Colruytu preprečil uvedbo nočnih izmen  |  Lastnikom Perutnine Ptuj pred prodajo petkrat višje izplačilo  |  V Prekmurju začeli proizvajati konopljin med  |  Tesla Voda kmalu v trgovinah (tudi na tujem)  |  Predstavljeni rezultati Metro Cash & Carryja   |  Petrol v prihodnjem letu načrtuje 5,6 milijarde evrov prihodkov  |  Lenta v St. Peterburgu odprla peti letošnji hipermarket  |  Continente lansiral še SKU št. 300  |  V Carlsbergu lepilo namesto plastike v pakiranjih  |  Spletna prodaja v Evropi povsod napreduje  |  Lidl v Ilirski Bistrici odprl novo trgovino, 55. po vrsti  |  Tesco bo za božič okrepil ponudbo vegetarijanske hrane  |  Klet Vinakoper predstavlja novo linijo penin Capris Marine  |  Izjemno zadnje četrtletje za Ocado  |  General Mills imenoval direktorja za Azijo in Latinsko Ameriko  |  Coca-Cola postavlja proizvodni obrat v Gentu  |  V Radovljici spomladi nov trgovski center  |   ||
   

VB: Britanski kupci želijo vedno več izdelkov "free from"...

06.12.2018
Kupci v Veliki Britaniji v svoje košarice vedno pogosteje izbirajo proizvode z oznako "free from..." („brez naslednjih dodatkov...").
 
Kantar Worldpanel poroča, da se je prodaja povečala za 38% v zadnjih 52 tednih pri čemer so kupci pokupili proizvode iz te kategorije skoraj 20x na leto. Ta kategorija nasploh dosega vedno večje število ljudi, s penetracijo, ki je trenutno na 92%, kar je  za 11% več kot leto prej. Medtem ko A-blagovne znamke dosegajo tri četrtine prodaje, lastna znamka, ki dosega vedno več novih kupcev, raste za skoraj 40%, V številkah to pomeni, da sta letos od treh gospodinjstev najmanj dve nekje kupili trgovinsko lastno blagovno znamko z oznako "free from...".


Nazaj
 


 
 
 
back to top