IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 22.07.2019 || Coca-Cola bo izdelke Costa še letos ponudil na desetih trgih  |  Semenska banka za vse  |  Nova trgovina Aroma od danes v Hercegnovem  |  Petrolov sedež kmalu v futuristični obliki  |  Znanstveniki odkrili način omejitve bolezni krompirja  |  Sta trgovinska centra E. Leclerc naprodaj?  |  Barclays: "Obstaja možnost združitve Carrefour-Casino"  |  Pivčeva opisala razmere na Blokah kot izredne  |  Lidl širi imperij - 31. država je Estonija  |  Na seji Sveta za promocijo o projektu:"Naša super hrana"   |  "Najboljši sosed" letos ponuja 100 dijaških štipendij  |  InStore št. 76 na poti k naslovnikom  |  Evropska komisija v podrobno preiskavo Amazona  |  Sainsbury's kot prvi odpira lokal brez alkohola  |  Podpisan sporazum o prosti trgovini s Turčijo  |  Mondelēz International pridobil večinski delež v družbi Perfect Snacks  |  ZANIMIVOST: Šest najbolj priljubljenih živil med kradljivci  |  Stavke v Amazonu (tudi) ob razprodajah  |  Mercator z akcijo "Ustavi se" pomaga Društvu Onkoman  |  Fortenova grupa prodaja odvečne nepremičnine  |   ||
   

VB: Britanski kupci želijo vedno več izdelkov "free from"...

06.12.2018
Kupci v Veliki Britaniji v svoje košarice vedno pogosteje izbirajo proizvode z oznako "free from..." („brez naslednjih dodatkov...").
 
Kantar Worldpanel poroča, da se je prodaja povečala za 38% v zadnjih 52 tednih pri čemer so kupci pokupili proizvode iz te kategorije skoraj 20x na leto. Ta kategorija nasploh dosega vedno večje število ljudi, s penetracijo, ki je trenutno na 92%, kar je  za 11% več kot leto prej. Medtem ko A-blagovne znamke dosegajo tri četrtine prodaje, lastna znamka, ki dosega vedno več novih kupcev, raste za skoraj 40%, V številkah to pomeni, da sta letos od treh gospodinjstev najmanj dve nekje kupili trgovinsko lastno blagovno znamko z oznako "free from...".


Nazaj
 


 
 
 
back to top