IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 13.12.2019 || Na današnjo skupščino Petrola vabljena tudi nekdanja uprava  |  Danes vrata odprla trgovina Lidl v Ormožu  |  Carrefour v Bruslju predstavil nov koncept "trgovina+restavracija"  |  Skupina Mercator v letu 2020 načrtuje odprtje 28 novih trgovin  |  Coca-Cola s partnerji letos donirala 67.000 evrov za tri dobre namene  |  AB InBev predstavil pivske steklenice z vgravirano etiketo  |  Veliko večje potrebe po hrani  |  Najbolj priljubljeno božično reklamo ima Tesco (VIDEO)  |  Na prodaj dragocena zbirka viskijev Goodinga, ki je (pred tem) prodal Pepsi   |  Skupina Lonia prevzela podravskega trgovca Sloga  |  Evropski simpozij hrane marca prihaja v Ljubljano  |  Vino iz Sremskih Karlovcev zadišalo kitajskim vlagateljem  |  Konzumove trgovine na božič in novo leto zaprte  |  Berločnik očitke NS Petrola zavrača  |  Predstavljen (električni) tovornjak Nikola TR  |  Smernice o ozemeljski veljavnosti GDPR   |  V Hiši penin Istenič svoje izdelke predstavilo 18 vinarjev   |  Wojciechowski napovedal dvig kakovosti kmetijskih izdelkov  |  ZANIMIVOST: Reynoldsov oglas za gin Aviation v oglaševanju nečesa drugega (VIDEO)  |  Ahold Delhaize investira 480 milijonov USD v verigo oskrbe   |   ||
   

Slovenija: Brezstično plačevanje še naprej v porastu

12.11.2019
Priljubljenost brezstičnih plačil med Slovenci še naprej raste. Delež tistih, ki takšna plačila opravljajo vsakodnevno ali vsaj tri- do petkrat tedensko, se je letos v primerjavi z letom 2017 povečal za 21 odstotnih točk na 46 odstotkov, kaže raziskava Masterindex, ki jo izvaja družba Mastercard.
 
 

Delež oseb, ki skoraj nikoli ne uporabljajo brezstičnih plačil, je v zadnjih treh letih upadel za 22 odstotnih točk na 21 odstotkov. Prav tako z leti vse bolj narašča zaupanje v varnost brezstičnih plačil.
 
Nekaj pomembnejših izvlečkov raziskave:
- Z leti vse bolj narašča zaupanje v varnost brezstičnih plačil (porast iz 34 % v letu 2017 na 47 % v letu 2019).
- Število Slovencev, ki za svoje nakupe uporablja mobilne telefone narašča. Teh je že skoraj polovica (48 %), pri čemer je bilo še pred štirimi leti takšnih le 38 %.
- Delež tistih, ki bi bili pripravljeni povsem nadomestiti klasična plačila s plačili prek mobilnega telefona narašča. Takšnih je že skoraj tretjina.
- 70 % Slovencev nakupuje prek spleta. Ta delež blago narašča zadnja štiri leta.
- V zadnjem letu je v tujino potovalo kar 83 % Slovencev. Zavedanje o ugodnostih plačevanja s karticami v tujini se pri Slovencih skozi leta utrjuje. Slovenci kot najbolj priljubljen način plačevanja navajajo debetno kartico (78 %), njena priljubljenost pa zadnja štiri leta raste.80 % Slovencev meni, da dobro skrbi za svoje finance.
- Večina vprašanih svojo potrošnjo vodi prek kartičnih izpiskov (45 %), približno četrtina pa svoje finance dodatno zapisuje redno. 23 % svojih osebnih financ ne beleži.
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top