IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 13.07.2020 || Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  InStore št. 86 pri naslovnikih  |  Poročilo MSPA o lanskem nasmehu prodajalcev (še brez mask)  |  Litva v izdajo zbirateljskega digitalnega kovanca  |  Bodo na Otoku prepovedali oglaševanje hitre prehrane?  |  Coop v Gävleju odprl svojo prvo trgovino brez osebja  |  Hrvaška dočakala vstop v mehanizem ERM 2  |  Tuš v 18 letih pričaral skoraj 9000 otroških nasmehov  |  Krkinim delničarjem za tretjino višja dividenda kot lani, med nadzorniki tudi Lahovnik  |  Fama praznuje 30.rojstni dan v novih prostorih uprave  |  Trgovec Franca odprl supermarket v Bijelom Polju  |  Julij prinaša zagon programa zvestobe Walmart+  |  KZ Vipava bo Fructalu lahko ponudila le od 20 do 30 ton breskev  |  Ob rasti turizma v Kranju glavni izziv dvig potrošnje gostov  |  Večinski lastnik Dukata najavil možnost "iztiskanja" malih delničarjev  |  Ahold Delhaize se vključuje v bitko za prevzem verige Hema  |  Gorenju nagrada Netko za najboljšo spletno trgovino  |  Nov dm odprt v Subotici, še dva nova objekta v Beogradu  |  V Črničah odprtje prenovljene Mlinotestove trgovine  |  Letalski prevoznik Turkish Airlines pomaga (svojim) izvoznikom sadja   |   ||
   

Svet: Božično nakupovanje se počasi seli na splet

12.11.2019
Skoraj dve tretjini (62 %) vprašanih v raziskavi nakupovalnih navad med božično-novoletnimi prazniki bosta kupovali tudi prek spleta. Študija Periscope, ki jo je izvedlo podjetje McKinsey, je pokrila kupce v Nemčiji, Veliki Britaniji, ZDA in Kanadi.
 
 
 
 
Poročilo z naslovom 2019 Holiday Season Shopping Report: Kupci so pripravljeni zapravljati, vendar morajo trgovci začeti s personalizacijo, zaobjema obnašanje 2500 kupcev v štirih omenjenih državah, da bi prišli do nekaterih koristnih informacij za trgovce.
 
Kupci pričakujejo nekoliko bolj digitalno podprto nakupovalno izkušnjo, kot na primer zmožnost brskanja za podatki o izdelku (24 % vprašanih), plačevanje brez pomoči zaposlenega kadra na samopostrežnih blagajnah (11 % vprašanih) ter ponudba, ki jo dobijo na telefon (10 %).
 
 
Študija je, zanimivo, potrdila tudi domneve, da za božično-novoletno zapravljanje kar nekaj ljudi sploh nima (vnaprej) točno določenega proračuna. Takih je v Kanadi in Veliki Britaniji 13 %, v Nemčiji 12 %, v ZDA pa ena desetina.
 
Nam je pa vsem skupno dejstvo, da sami niti točno ne vemo, kaj bomo kupili, ampak enostavno čutimo potrebo po zapravljanju zase ali pa za najbližje. Takih je bilo v anketi 47 % vprašanih.

Nazaj
 


 
 
 
back to top