IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 07.12.2019 || Magnit odslovil pet vodilnih managerjev  |  ZANIMIVOST: Politik Salvini iz protesta ne uživa Nutelle  |  Istrabenz na predlog DUTB v prisilno poravnavo  |  Mercator odprl prenovljeno Minute prodajalno na Kongresnem trgu  |  MojeDelo.com:"Lek je najuglednejši delodajalec"  |  Mesnine PIK s 25 odstotki manj soli  |  Prizadevanja za interese slovenskih dobaviteljev in zaposlenih v Mercatorju  |  Manchester United okrepil sodelovanje z Alibabo  |  E. Leclerc bo na PL izdelkih navajal poreklo vseh sestavin  |  Rusi v Goraždu gradijo tovarno PET embalaže  |  Spider grupa odprla tovarno čaja v Pitomači  |  Dve novi prodajalni Univerexporta v Obrenovcu in Odžacih  |  NS Mercatorja potrdil največje investicije   |  Tedeschi:"Nakup Kolinske zadetek v polno"  |  Fortenova Počivalška (zaradi Mercatorja) prijavila Evropski komisiji  |  Oktobra z največjim padcem trgovine na drobno  |  Turk:"Za sodelovanje prepričati tudi politiko"  |  OZS danes praznuje abrahama  |  Lidl odprl trgovini v Apatinu in Gornjem Milanovcu   |  Prenovljen zagrebški Branimir mingle mall  |   ||
   

Svet: Božično nakupovanje se počasi seli na splet

12.11.2019
Skoraj dve tretjini (62 %) vprašanih v raziskavi nakupovalnih navad med božično-novoletnimi prazniki bosta kupovali tudi prek spleta. Študija Periscope, ki jo je izvedlo podjetje McKinsey, je pokrila kupce v Nemčiji, Veliki Britaniji, ZDA in Kanadi.
 
 
 
 
Poročilo z naslovom 2019 Holiday Season Shopping Report: Kupci so pripravljeni zapravljati, vendar morajo trgovci začeti s personalizacijo, zaobjema obnašanje 2500 kupcev v štirih omenjenih državah, da bi prišli do nekaterih koristnih informacij za trgovce.
 
Kupci pričakujejo nekoliko bolj digitalno podprto nakupovalno izkušnjo, kot na primer zmožnost brskanja za podatki o izdelku (24 % vprašanih), plačevanje brez pomoči zaposlenega kadra na samopostrežnih blagajnah (11 % vprašanih) ter ponudba, ki jo dobijo na telefon (10 %).
 
 
Študija je, zanimivo, potrdila tudi domneve, da za božično-novoletno zapravljanje kar nekaj ljudi sploh nima (vnaprej) točno določenega proračuna. Takih je v Kanadi in Veliki Britaniji 13 %, v Nemčiji 12 %, v ZDA pa ena desetina.
 
Nam je pa vsem skupno dejstvo, da sami niti točno ne vemo, kaj bomo kupili, ampak enostavno čutimo potrebo po zapravljanju zase ali pa za najbližje. Takih je bilo v anketi 47 % vprašanih.

Nazaj
 



 
 
 
back to top