IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 26.09.2017 || Ovadba proti odgovornim za izredno upravo v Agorkorju  |  Nestlé se bo moral znebiti nekaterih blagovnih znamk  |  V Bruslju konferenca o ukrepanju po aferi z jajci  |  Alibaba bo v širjenje logistične mreže vložila 15 milijard dolarjev  |  Čaji 1001Cvet v novi preobleki  |   3. FMCG Summit Zagreb, še tri dni se lahko prijavite po "first minute" ceni!  |  Trgatev ob 60. obletnici Kleti Brda (VIDEO)   |  Lidl Slovenija pomaga živalim v stiski  |  Tropic želi prevzeti trgovine Mercator  |  Zaradi elektronskih cigaret na sodišču  |  V petek otvoritev razširjene kranjske Qlandie  |  Hofer prvošolce pomagal obdariti s knjigo Bralne značke  |  Opolnoči spremenjene cene goriv  |  V Kranju odprta 47. trgovina Eurospin v Sloveniji  |  Regal in Imo-real podali prevzemno ponudbo za dve Panvitini družbi  |  Proizvajalci ustanovili nov konzorcij za testenine  |  Ljubitelji testenin so bolj zdravi, uživajo manj maščob (študija)  |  Ivica Todorić v blogu o tem, da lex Agrokor ni v skladu z ustavo  |  Entoni Sošić od 1. oktobra na čelu Mercatorja S  |  Srđan Zlatičanin novi generalni direktor Frikoma  |   ||
   

Svet: Bo Aldi že do leta 2020 drugi največji trgovec v Evropi?

25.07.2017
Sodeč po navedbah raziskovalne hiše LZ Retailytics' naj bi nemška trgovinska veriga Aldi že v naslednjih treh letih prišla na drugo mesto po prihodkih od prodaje. Za Lidlom. kar pomeni, da bi se trgovec, ki v Sloveniji posluje pod imenom Hofer, uvrstil pred tako uveljavljene trgovce, kot na primer Carrefour, Tesco in Metro. 
 
Analitiki so poudarili, da je bil Aldi v zadnjih letih v slabšem položaju v Nemčiji, državah Beneluxa in Južni Evropi. Zaradi zasičenja trga in kompleksnosti ponudbe ter močnega prodora Lidla. Zdaj je na te izzive Aldi odgovoril z napredkom v svojih trgovinah in izboljšanjem cenovnih ter komunikacijskih strategij.
 
Pričakujejo tudi rast Aldija Jug v VB, kjer je prodajna gostota večja kot kjerkoli drugje. Aldi Jug v VB dosega prihodek v višini 18 milijonov evron na posamezno trgovino, v Nemčiji 8, v Aldiju divizija Sever je ta prihodek v povprečju 5 milijonov evrov. 
 
Diskonter iz Nemčije,  Aldi je prehitel trgovine Co-op in postal na začetku leta peti navečji trgovec na Otoku, pravi zadnje poročilo Kantar Worldpanel, iz 29.januarja. Aldi ima sedaj tam 6.2% tržnega deleža. Tesco je na vodilnem položaju z 28.1% deležem, Sainsbury’s je št.2 (16.5%), Asda tretja (15.6%) in Morrisons četrti (10.9%).Pred desetletjem je bil Aldi na desetem mestu med trgovci v VB in je imel manj kot 2% tržnega deleža,” je krepitev nemškega diskonterja komentiral Fraser McKevitt, vodja oddelka v raziskovalni agenciji Kantar Worldpanel.

To jim je uspelo s širjenjem trgovinske mreže in kupcev, samo lani pa so jih našteli 826.000 več kot v enakem  časovnem obdobju leto dni pred tem, poroča ESM (European Supermarket Magazin).

 Morrisons se med "veliko četverko” lahko pohvali z največjo rastjo tržnega deleža, kar se (jim) je zgodilo prvič od junija leta 2015, saj so se popravili za 1.9% na letni ravni, sporočajo iz Kantar Worldpanela.

Nove trge nameravajo odpreti v  Italiji in Romuniji in tudi v Španiji kaže na dober posel. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top