IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 25.11.2017 || Nova 60. številka revije InStore že na pošti  |  90 odstotkov potrošnikov slovensko hrano ocenjuje kot kakovostno  |  Tescove lastne blagovne znamke velika uspešnica  |  Spar se vrača v Grčijo  |  Veliki sempler "Lahkonočnicam" A1 Slovenija in Grey Ljubljana  |  Parlament potrdil zaprtje trgovin ob nedeljah  |  Podjetje Paradajz pred širitvijo  |  Amazonovi delavci so si za stavko izbrali črni petek  |  Jana kolagen beauty izbrana za inovacijo leta 2017  |   Mercator dobaviteljem predstavil strategijo nadaljnjega sodelovanja  |  Ob zaključku 4. FMCG Summit-a: "Čaka nas čas inovacij in digitalizacije"  |  Hofer se počasi približuje Engrotušu  |  Pozeba povzročila skoraj 47 milijonov evrov škode  |  Zaključena četrta FMCG konferenca revije InStore v Beogradu  |  Prilepska pivovarna z dobičkom  |  Za nagrade Sempler se poteguje 40 finalistov  |  Migros z naložbo v hladilne omarice   |  Ponosni na 60 let Mlekarne Planika (FOTOREPORTAŽA)   |  Pričenja se nova izvedba tekmovanja Effie Slovenija 2018  |  Lidl del prodaje od linije Deluxe namenja za URI Soča (VIDEO)  |   ||
   

Svet: Bo Aldi že do leta 2020 drugi največji trgovec v Evropi?

25.07.2017
Sodeč po navedbah raziskovalne hiše LZ Retailytics' naj bi nemška trgovinska veriga Aldi že v naslednjih treh letih prišla na drugo mesto po prihodkih od prodaje. Za Lidlom. kar pomeni, da bi se trgovec, ki v Sloveniji posluje pod imenom Hofer, uvrstil pred tako uveljavljene trgovce, kot na primer Carrefour, Tesco in Metro. 
 
Analitiki so poudarili, da je bil Aldi v zadnjih letih v slabšem položaju v Nemčiji, državah Beneluxa in Južni Evropi. Zaradi zasičenja trga in kompleksnosti ponudbe ter močnega prodora Lidla. Zdaj je na te izzive Aldi odgovoril z napredkom v svojih trgovinah in izboljšanjem cenovnih ter komunikacijskih strategij.
 
Pričakujejo tudi rast Aldija Jug v VB, kjer je prodajna gostota večja kot kjerkoli drugje. Aldi Jug v VB dosega prihodek v višini 18 milijonov evron na posamezno trgovino, v Nemčiji 8, v Aldiju divizija Sever je ta prihodek v povprečju 5 milijonov evrov. 
 
Diskonter iz Nemčije,  Aldi je prehitel trgovine Co-op in postal na začetku leta peti navečji trgovec na Otoku, pravi zadnje poročilo Kantar Worldpanel, iz 29.januarja. Aldi ima sedaj tam 6.2% tržnega deleža. Tesco je na vodilnem položaju z 28.1% deležem, Sainsbury’s je št.2 (16.5%), Asda tretja (15.6%) in Morrisons četrti (10.9%).Pred desetletjem je bil Aldi na desetem mestu med trgovci v VB in je imel manj kot 2% tržnega deleža,” je krepitev nemškega diskonterja komentiral Fraser McKevitt, vodja oddelka v raziskovalni agenciji Kantar Worldpanel.

To jim je uspelo s širjenjem trgovinske mreže in kupcev, samo lani pa so jih našteli 826.000 več kot v enakem  časovnem obdobju leto dni pred tem, poroča ESM (European Supermarket Magazin).

 Morrisons se med "veliko četverko” lahko pohvali z največjo rastjo tržnega deleža, kar se (jim) je zgodilo prvič od junija leta 2015, saj so se popravili za 1.9% na letni ravni, sporočajo iz Kantar Worldpanela.

Nove trge nameravajo odpreti v  Italiji in Romuniji in tudi v Španiji kaže na dober posel. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top