IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 16.01.2018 || Gorivo se je podražilo  |  Izvoz iz evroskupine - prva ZDA, druga Kitajska  |  Mlekarna Krepko odprla mini mlekarno za otroke  |  Lenta lani odprla 89 novih trgovin  |  Tudi francoska štruca na seznam Unesca?  |   Gomex načrtuje odprtje 30 novih prodajaln  |  Pão de Açucar uvaja nov model trgovin  |  Kaufland vstopa v Moldavijo  |  Trgovina prehitela avtomobilizem z največ prikazanimi oglasi v digitalnih medijih  |  Prepoved provizij za plačila s karticami "v zamudi"  |  Med ponudniki za gradnjo v Emoniki oz. Kolizeju (spet) tudi Spar?  |  Vinska kraljica za leto 2018 je Katarina Pungračič iz Zavrča  |  Lactalis odpoklical 12 milijonov škatel mleka v prahu  |   Kolid S Team ekskluzivni distributer Belja  |  V Agrokorju demantirali prodajo Konzumovih trgovin v BiH  |   DIA v Madridu preizkuša koncept trgovin v sklopu bencinskih črpalk  |  Dietna Coca Cola s štirimi novimi okusi in oblikami pločevink  |  Rožič: "Ob nedeljah bodo plače vsaj 9 evrov bruto na uro oz. lahko višje!"  |  ZANIMIVOST: Prepovedali kuhanje živih jastogov  |  Cene proizvajalcev decembra navzdol   |   ||
   

Svet: Bo Aldi že do leta 2020 drugi največji trgovec v Evropi?

25.07.2017
Sodeč po navedbah raziskovalne hiše LZ Retailytics' naj bi nemška trgovinska veriga Aldi že v naslednjih treh letih prišla na drugo mesto po prihodkih od prodaje. Za Lidlom. kar pomeni, da bi se trgovec, ki v Sloveniji posluje pod imenom Hofer, uvrstil pred tako uveljavljene trgovce, kot na primer Carrefour, Tesco in Metro. 
 
Analitiki so poudarili, da je bil Aldi v zadnjih letih v slabšem položaju v Nemčiji, državah Beneluxa in Južni Evropi. Zaradi zasičenja trga in kompleksnosti ponudbe ter močnega prodora Lidla. Zdaj je na te izzive Aldi odgovoril z napredkom v svojih trgovinah in izboljšanjem cenovnih ter komunikacijskih strategij.
 
Pričakujejo tudi rast Aldija Jug v VB, kjer je prodajna gostota večja kot kjerkoli drugje. Aldi Jug v VB dosega prihodek v višini 18 milijonov evron na posamezno trgovino, v Nemčiji 8, v Aldiju divizija Sever je ta prihodek v povprečju 5 milijonov evrov. 
 
Diskonter iz Nemčije,  Aldi je prehitel trgovine Co-op in postal na začetku leta peti navečji trgovec na Otoku, pravi zadnje poročilo Kantar Worldpanel, iz 29.januarja. Aldi ima sedaj tam 6.2% tržnega deleža. Tesco je na vodilnem položaju z 28.1% deležem, Sainsbury’s je št.2 (16.5%), Asda tretja (15.6%) in Morrisons četrti (10.9%).Pred desetletjem je bil Aldi na desetem mestu med trgovci v VB in je imel manj kot 2% tržnega deleža,” je krepitev nemškega diskonterja komentiral Fraser McKevitt, vodja oddelka v raziskovalni agenciji Kantar Worldpanel.

To jim je uspelo s širjenjem trgovinske mreže in kupcev, samo lani pa so jih našteli 826.000 več kot v enakem  časovnem obdobju leto dni pred tem, poroča ESM (European Supermarket Magazin).

 Morrisons se med "veliko četverko” lahko pohvali z največjo rastjo tržnega deleža, kar se (jim) je zgodilo prvič od junija leta 2015, saj so se popravili za 1.9% na letni ravni, sporočajo iz Kantar Worldpanela.

Nove trge nameravajo odpreti v  Italiji in Romuniji in tudi v Španiji kaže na dober posel. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top