IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 22.05.2018 || Tuš druga največja veriga drogerij v državi  |  Vinska klet Zlati grič vabi na dan odprtih vrat  |  Spar zaposlenim plače v povprečju povečal za skoraj 10 %  |  Carnexu pokal za najboljšega proizvajalca  |  Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Coca-Cola še zmeraj prva, a zasledovalci vse bližje  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  Müller ima novega izvršnega direktorja  |  Danes je (prvič) svetovni dan čebel   |  Čebelarji z vsega sveta danes na srečanju v Žirovnici  |  Trgovec Dansk Supermarked ime spreminja v Salling Group  |  Po zaključenem 4. FMCG Summit-u v Skopju   |   Dobrote slovenskih kmetij od danes na Ptuju  |   Vinakoper dobitnik "šampiona" na 46.Prazniku refoška  |  Direktor Lidla v ZDA letos zapušča položaj  |  Odprtje prenovljene trgovine Mlinotest v Trnovem  |  Kroger podpisal partnerstvo z Ocadom  |  Danes 4. FMCG Summit Skopje  |  Spletna stran konference FMCG SUMMIT revije InStore  |  Samo še danes za (20%) cenejše prijave na 1. FMCG InStore Slovenija!  |   ||
   

Svet: Bo Aldi že do leta 2020 drugi največji trgovec v Evropi?

25.07.2017
Sodeč po navedbah raziskovalne hiše LZ Retailytics' naj bi nemška trgovinska veriga Aldi že v naslednjih treh letih prišla na drugo mesto po prihodkih od prodaje. Za Lidlom. kar pomeni, da bi se trgovec, ki v Sloveniji posluje pod imenom Hofer, uvrstil pred tako uveljavljene trgovce, kot na primer Carrefour, Tesco in Metro. 
 
Analitiki so poudarili, da je bil Aldi v zadnjih letih v slabšem položaju v Nemčiji, državah Beneluxa in Južni Evropi. Zaradi zasičenja trga in kompleksnosti ponudbe ter močnega prodora Lidla. Zdaj je na te izzive Aldi odgovoril z napredkom v svojih trgovinah in izboljšanjem cenovnih ter komunikacijskih strategij.
 
Pričakujejo tudi rast Aldija Jug v VB, kjer je prodajna gostota večja kot kjerkoli drugje. Aldi Jug v VB dosega prihodek v višini 18 milijonov evron na posamezno trgovino, v Nemčiji 8, v Aldiju divizija Sever je ta prihodek v povprečju 5 milijonov evrov. 
 
Diskonter iz Nemčije,  Aldi je prehitel trgovine Co-op in postal na začetku leta peti navečji trgovec na Otoku, pravi zadnje poročilo Kantar Worldpanel, iz 29.januarja. Aldi ima sedaj tam 6.2% tržnega deleža. Tesco je na vodilnem položaju z 28.1% deležem, Sainsbury’s je št.2 (16.5%), Asda tretja (15.6%) in Morrisons četrti (10.9%).Pred desetletjem je bil Aldi na desetem mestu med trgovci v VB in je imel manj kot 2% tržnega deleža,” je krepitev nemškega diskonterja komentiral Fraser McKevitt, vodja oddelka v raziskovalni agenciji Kantar Worldpanel.

To jim je uspelo s širjenjem trgovinske mreže in kupcev, samo lani pa so jih našteli 826.000 več kot v enakem  časovnem obdobju leto dni pred tem, poroča ESM (European Supermarket Magazin).

 Morrisons se med "veliko četverko” lahko pohvali z največjo rastjo tržnega deleža, kar se (jim) je zgodilo prvič od junija leta 2015, saj so se popravili za 1.9% na letni ravni, sporočajo iz Kantar Worldpanela.

Nove trge nameravajo odpreti v  Italiji in Romuniji in tudi v Španiji kaže na dober posel. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top