IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 02.12.2022 || GZS razočarana nad interventnim energetskim zakonom  |  Z januarjem dražje cigarete  |  Jan-Willem Dockheer:"V letu 2023 bomo odprli med 40 in 50 trgovin v Srbiji"   |  Mlekarna Celeia v nadgradnjo čistilne naprave  |  Zasebni delodajalci novembra odprli neto 127.000 delovnih mest  |  Brez praznične osvetljave v trgovinah Spara  |  Prvi evrski kovanci od danes že na Hrvaškem  |  Potrošniška poraba oktobra navzgor  |  Nove (nižje) cene bencina in dizla   |  Cantarutti z novim letom zapušča položaj generalnega direktorja GZS  |  Danes CEO Summit InStore v Beogradu!  |  Škoda zaradi naravnih nesreč letos spet presegla sto milijard dolarjev  |  Šinko v Halozah napovedala pregled metodologije ocenjevanja kmetovanja  |  Inflacija novembra vztrajala pri okoli 10 odstotkih   |  Žito v Mariboru dobiva pametno tovarno  |  Žabac v Zagrebu odprl že sedmo trgovino  |  Med Trstom in logističnim vozliščem pri Beljaku prvi evropski mednarodni carinski koridor  |  Rožič:" Z izkupičkom pogajanj nismo zadovoljni, nadaljevali bomo februarja"  |  Prodaja v trgovinah nekoliko upadla  |  Na "Dobrodelni petek" dm zbral 28.771,27 evrov za Ambasadorje nasmeha  |   ||
   

Slovenija: Blagovna znamka "Naše najboljše" bogatejša za 14 novih ponudnikov

06.10.2022
Zavod za turizem Maribor je v soboto, na lokalni tržnici na Glavnem trgu v Mariboru podelil certifikate Naše najboljše 14 novim prejemnikom te kolektivne blagovne znamke. 

Z izvirnostjo z geografskim poreklom se sedaj ponaša že 57 lokalnih ponudnikov iz vrst vinarjev, gostincev, kmetovalcev, rokodelcev ter ponudnikov nastanitev in turističnih doživetij. Prodajna mesta: pri posameznih ponudnikih, spletna trgovina Visit Maribor, TIC Maribor, Hiša Stare trte in Zadruga Dobrina, Lokalka).

Naše najboljše (ang. Our Finest) je znamka oz. certifikat kakovosti rokodelskih in živilskih izdelkov in pridelkov, jedi in pijač, ponudbe vina, turističnih doživetij ter nastanitvenih storitev na območju Maribora, Dravske doline in Dravskega polja, Pohorja in Kozjaka ter Slovenskih goric. Vsi izdelki in storitve so certificirani po strogih standardih in kriterijih s spoštovanjem tradicionalnih vrednot, lokalnih surovin, pridelkov in sestavin. Cilj znamke Naše najboljše je nadgradnja kakovosti izdelkov in storitev za avtentično, butično in trajnostno ponudbo Maribora in širše destinacije. Prodajna mesta: pri posameznih ponudnikih, spletna trgovina Visit Maribor, TIC Maribor, Hiša Stare trte in Zadruga Dobrina, Lokalka).

Tržnica Naše najboljše

V okviru 22. Festivala Stare trte je v soboto na Glavnem trgu v Mariboru potekala celodnevna tržnica Naše najboljše, na kateri so svoje izdelke in pridelke postavili na prodaj lokalni ponudniki, med njimi tudi imetniki certifikata Naše najboljše. Obiskovalci stojnic, med njimi so bili številni turisti, so lahko izbirali med izdelki in pridelki, kot so moke in kaše, olja, vina in sokovi, testenine ter nakit in preproge.

Milan Kokol, Hiša vin Kokol: "S prodajo na sobotni tržnici smo bili zelo zadovoljni, še posebej pa nas je razveselilo, da so nas nekateri kupci naslednji dan obiskali tudi na naši kmetiji. Vključitev v Naše najboljše nam omogoča promocijo na dogodkih v Mariboru in drugih slovenskih krajih, naša kmetija se sedaj večkrat pojavlja v medijih. Zahvaljujoč vključitvi v znamko smo izpopolnili celostno grafično podobo in embalažo, zato so naši izdelki sedaj še bolj prepoznavni."

Podelitev certifikatov novim ponudnikom

Sobotno ponudbo na stojnicah so spremljali glasbeni nastopi, koncert veteranskih godb in otroške delavnice, medtem ko je bila v uradnem delu programa podelitev certifikatov Naše najboljše 14 novim ponudnikom. Listine so podelili podžupanja Mestne občine Maribor Alenka Iskra, direktor Zavoda za turizem Maribor Jure Struc in dr. Tanja Lešnik Štuhec, idejna vodja kolektivnih blagovnih znamk v Sloveniji po modelu Izvorno slovensko, ki trenutno vključuje 15 kolektivnih blagovnih znamk. 

Tanja Lešnik Štuhec: "Kolektivne blagovne znamke postajajo uveljavljeno orodje razvoja podeželja v pametne, povezane, kakovostne in zelene destinacije z lokalno dodano vrednostjo. S certificirano ponudbo ter organizirano promocijo, trženjem in prodajo se vedno bolj umeščajo na turistični zemljevid Slovenije. Kolektivna blagovna znamka Naše najboljše po novem vključuje tudi kategorijo ambasadorjev, tj. hiša vina oz. vrhunske ponudnike vinorodne dežele Podravje, ki skozi zgodbe in personalizirane vinske pokušnje upravičujejo sloves Maribora kot destinacije z najstarejšo trto na svetu."

Novi ponudniki blagovne znamke Naše najboljše- kategorija "pridelki in živilski izdelki" (Vino Jaunik), kategorija "jedi in pijače postrežene na gostinski način" (Gostilna Vernik),
Turistična in eko kmetija Pri Baronu (Cuker kuhna), Restavracija Sedem (Turistična kmetija Pri Kovačniku), kategorija "nastanitvene kapacitete"(Turistična kmetija Pri Kovačniku),
Hotel Maribor, kategorija "hiša vina" (Vino Frešer, Hiša Joannes Protner, Ducal Wines, Vino Valdhuber, Vino Jamnik , Dveri-Pax).
 
 
 
 
 
 
 
 

Nazaj
 
 
 
 
back to top