IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 03.12.2020 || OZS:"Z odprtjem dejavnosti do zajezitve širjenja okužb med delom na črno"  |  Uber za 2,35 milijarde evrov odkupil dostavno službo Postmates  |  Dockheer:"E-commerce bo šel na še višjo raven"  |  Ljubljana je pridobila novi kulinarični center - Gastrofuzijo  |  Singapur odobril prodajo perutnine, vzgojene v laboratoriju  |  NA CPU danes o temah kot so:"Made in, brexit..."  |  Spletna prodaja PLU letos okrepljena za 400 odstotkov  |  V Istri kmalu do zaščite mesa boškarina  |  Klet Puklavec pred božičem predstavlja novo sladko penino Glam Edition  |  Ramsayjev burger v novi restavraciji stane 80 funtov  |  TZS:"Trgovina je znižala okužbe Covid-19 iz 1,9 na 1,4 %"  |  UO GZS o protikriznih ukrepih in aktivnostih GZS  |  Amazon po hitrosti zaposlovanja prehitel Walmart  |  Koronske ukrepe podaljšali do 10. januarja  |  Carrefour nadgradil standarde za piščančje meso  |  TZS:"Predsedniki uprav in generalni direktorji za takojšnje odprtje prodajaln!"  |  Sedež Unileverja po 91 letih (le še) v Londonu  |  Med današnjimi govorniki na CEO Summit Beograd 2020 tudi Mario Ančić   |  Za pomoč 515 prašičerejcem skoraj 680.000 evrov  |  Finančni ministri podprli razširitev pravil o davčni preglednosti Amazona  |   ||
   

Nemčija: Blagovna znamka Labello praznuje 111. obletnico

31.07.2020
Labello je najbolje prodajan izdelek za nego ustnic na svetu, letos pa praznuje že 111. obletnico. Več kot stoletje je torej že minilo, odkar je podjetje Beiersdorf na tržišče poslalo balzam za ustnice, ki so ga za svojega vzeli uporabniki po vsem svetu.
 
 
Podjetje Beiersdorf je leta 1882 ustanovil farmacevt Paul Carl Beiersdorf v Hamburgu, osem let pozneje pa ga je prodal Oscarju Troplowitzu, nemškemu farmacevtu in poslovnežu. Kdo ve, ali bi podjetje čakala tako uspešna prihodnost, če ne bi bil dr. Troplowitz marketinško izjemno dobro podkovan.
 
Prepričan je bil namreč, da morajo biti izdelki, ki jih prodaja, oznamčeni, saj bodo tako potrošniki imeli občutek, da so resnično kakovostni. Idejo za Labello je dobil kar sam dr. Troplowitz, ki si je zamislil negovalni izdelek, prvotno poimenovan 'pomada za ustnice'.
 
To je bilo leta 1902, sedem let pozneje pa so predstavili prvo različico Labella. Ime je izdelek dobil iz skovanke latinskih besed labium (ustnice) in bellus (lepe).
 
Izdelek je hitro pritegnil pozornost kupcev, ker se je razlikoval od podobnih, ki so bili takrat na tržišču. Labello ni bilo revolucionarno le zaradi svoje negovalne formule, ampak tudi zaradi embalaže. Drugi balzami za ustnice so bili naprodaj tako, da so trgovci od velikega kosa preprosto odrezali manjši kos in ga zavili v folijo. Labello so najprej prodajali v kositrnih škatlicah, kmalu pa so uvedli inovativno embalažo z drsnim ohišjem – in to že dolgo prej, preden so na ta način začeli izdelovati rdečila za ustnice.
 
Izdelek je bil najprej naprodaj v Nemčiji, Švici in na Avstro-Ogrskem, po uspehu na teh trgih pa so ga pet let pozneje predstavili tudi v drugih evropskih državah – na Danskem, v Veliki Britaniji in na Nizozemskem. Leta 1935 je bil na voljo že v 30-ih državah vsega sveta, danes pa praktično ni več mesta na planetu zemlja, kjer tega izdelka ne bi našli.

Nazaj
 


 
 
 
back to top