IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 30.11.2020 || Na kibernetični ponedeljek (znova) podirajo rekorde  |  Štartaj Slovenija:"Hit produkt Bio namazi Uroš in Valentina Mr. in Ms. Jam"   |  ZANIMIVOST: Jugoplastika po čevapčičih z ajvarjem in mineralno vodo (VIDEO)  |  Panvita bo morala za hleve pridobiti okoljevarstveno soglasje  |  Letos bogat pridelek sladkorne pese  |  Nemčija želi s spremembami zakonodaje izboljšati razmere v mesni industriji  |  Nova linija naravne kozmetike Makosh  |  Vichy za umetnost in ženske  |  IEDC Poslovna šola uvrščena med 100 najbolj inovativnih šol na svetu  |  Zeleni program je dodatek na (novi) tržnici v Škofljici   |  V nekaterih trgovinah letos brez petard in raket  |  Po 35-letih amsterdamskega PLMA sejma v "živo" bo ta prvič na spletu  |  InStore in NIN 2. in 3. decembra organizirata CEO Summit Beograd 2020  |  Pametna ptičja hišica že čez milijon  |  Po skoraj enem mesecu ukrepi za zajezitev epidemije  |  Rahljajo koronske ukrepe  |  V letu 2019 komunalnih odpadkov (precej) več kot prej  |  Milena Vušak v upravi Kraša  |  V Gorenju bodo do januarja zaposlili še 300 delavcev  |  Danes bo črni petek črn (predvsem) za fizično prodajo   |   ||
   

Švica: Blagovna znamka KitKat praznuje 85 let

20.10.2020
Blagovna znamka čokoladic Kitkat, ki v svojih oglasnih akcijah ljudi nagovarja, naj si privoščijo odmor, praznuje 85. rojstni dan. Jubilej obeležujejo z iskanjem zamenjave za uveljavljeni slogan "Have a break, have a Kitkat".
 
 
Slogan, ki so ga pri zastopniku Nestléja za Slovenijo prevedli v "Privoščite si odmor, privoščite si Kitkat" ("Have a break, have a Kitkat"), je eden tistih, ki jih pozna skoraj ves svet. Zdaj ga bodo za deset dni zamenjali z novim, pri tem pa v globalni oglaševalski akciji k sodelovanju vabijo ljubitelje Kitkata z vsega sveta.
 
Akcijo so zasnovali z newyorško agencijo Wunderman Thompson, aktivna pa bo predvsem na družbenih omrežjih. Tam lahko pod ključnikom #AbreakForHaveABreak uporabniki družbenih omrežij predlagajo svojo različico slogana, najboljši med njimi pa bo prejel nagrado – 85-urni "odmor" v luksuznem hotelu za dve osebi.
 
Zmagovalca bo pomagal izbrati Jeremy Bullmore, legendarni ustvarjalec, ki se je agenciji J. Walter Thompson London pridružil leta 1954, tri leta preden je nastal legendarni slogan.
 
Blagovna znamka KitKat je nastala leta 1935 v Angliji, natančneje, v kraju York, kjer je delovalo podjetje Rowntree. Ker je leta 1988 tega britanskega proizvajalca "pohrustal" Nestlé, sedaj tudi ta famozen vafelj, oblit s čokolado, sodi pod švicarski koncern. Licenco za proizvodnjo v ZDA ima podjetje Hershey's.

Nazaj
 


 
 
 
back to top