IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 21.05.2018 || Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Danes je (prvič) svetovni dan čebel   |  Čebelarji z vsega sveta danes na srečanju v Žirovnici  |  Trgovec Dansk Supermarked ime spreminja v Salling Group  |  Po zaključenem 4. FMCG Summit-u v Skopju   |   Dobrote slovenskih kmetij od danes na Ptuju  |   Vinakoper dobitnik "šampiona" na 46.Prazniku refoška  |  Direktor Lidla v ZDA letos zapušča položaj  |  Odprtje prenovljene trgovine Mlinotest v Trnovem  |  Kroger podpisal partnerstvo z Ocadom  |  Danes 4. FMCG Summit Skopje  |  Spletna stran konference FMCG SUMMIT revije InStore  |  Samo še danes za (20%) cenejše prijave na 1. FMCG InStore Slovenija!  |  Klasova moka prvič v Savdijski Arabiji  |  Kar tri četrtine hrane na policah iz tujine  |  Coop predstavil prvi organsko pridelan jogurt brez sladkorja  |   Gebrüder Weiss najavlja naslednika Wolfganga Niessnerja  |  Podeljene nagrade Prizma na SKOJ-u   |  Pivka perutninarstvo že v Mipovem obratu v Kromberku  |   ||
   

Hrvaška: Blagovna znamka Franck dopolnila 125 let

12.10.2017
Oglaševalska agencija Bruketa&Žinić&Grey je preoblikovala vizualno podobo blagovne znamke Franck, ki vsebuje prenovo embalaže in logotipa.
 
 
Eden izmed najbolj znanih proizvajalcev kave, čajev in živil v regiji, Franck, se predstavlja z novim dizajnom za sodobno marketinško komunikacijo. Celo najbolj znan obraz blagovne znamke, Franka, ki se je zakoreninila kot ikona Francka, je doživela vizualno spremembo.
 
Franck ravno v teh tednih namreč praznuje 125 let obstoja.
 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top