IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 22.02.2018 || Plenković: "Ramljak bo vodil izredno upravo Agrokorja do izbire novih vodilnih"  |  Počivalšek za Bloomberg: "Za Mercator je več zanimanja"  |  Marca prihaja trgovina Sweet Tooth za ljubitelje sladkarij  |  V začetku marca nova podažitev cigaret  |  Predsednik uprave Metroja Olaf Koch obiskal Hrvaško  |  Ramljak nepreklicno odstopil   |  Cockta bo svoj 65. rojstni dan praznovala v novi podobi  |  Aldi Nord in Süd se ne bosta združila, a krepita sodelovanje  |  Coca-Cola na "sladkorni" davek odgovarja z novimi pakiranji  |  Razpis za priznanje Logist leta 2017  |   Dm najavil partnerstvo z organskim združenjem Demeter  |  Potrošniki februarja manj optimistični  |  Walmart z manjšim dobičkom, a višjimi (minimalnimi) plačami   |  Slovenske restavracije čakajo na glasove  |  Pridružite se nam na marčevskem največjem dogodku za hotelirje v Srbiji!  |  Podravka zagnala akcijo Čokolino - za velike in male otroke (VIDEO)  |  MDK zaprte tudi po četrtku  |   Reckitt Benckiser za letos najavlja finančno okrevanje   |  Naposled le konec kajenja v lokalih?  |  Italija največja proizvajalka penečega vina  |   ||
   

Hrvaška: Blagovna znamka Franck dopolnila 125 let

12.10.2017
Oglaševalska agencija Bruketa&Žinić&Grey je preoblikovala vizualno podobo blagovne znamke Franck, ki vsebuje prenovo embalaže in logotipa.
 
 
Eden izmed najbolj znanih proizvajalcev kave, čajev in živil v regiji, Franck, se predstavlja z novim dizajnom za sodobno marketinško komunikacijo. Celo najbolj znan obraz blagovne znamke, Franka, ki se je zakoreninila kot ikona Francka, je doživela vizualno spremembo.
 
Franck ravno v teh tednih namreč praznuje 125 let obstoja.
 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top