IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 18.12.2017 || Dr.Oetker kupil belgijsko podjetje Diversi Foods  |  British American Tobacco pričakuje rast dobička  |   V projektu Štartaj Slovenija zmagala krema za nego obraza s polžjo slino Noela (VIDEO)  |  InStore št. 61 na poti v tiskarno  |  V deželo bo pripeljal DrinkBus  |  Lidl ta teden v Ribnici odpira 52. trgovino v Sloveniji  |   Gomex odprl mini market Dolovo  |  Največja vietnamska pivovarna odslej tajska  |  Tommyju priznanje "Zlata kuna"  |  Prvo mesto na Irskem ohranja trgovec Dunnes Stores  |  Nova blagovna znamka hišnih aparatov v Sloveniji  |  Kostić bo za Gorenjsko banko plačal še okoli 80 milijonov evrov  |  Barcaffe včeraj odprl nov trening center v Ljubljani  |  Atlantic Grupa prevzela distribucijo Red Bulla v Srbiji  |  Dobavitelji v novem združenju zahtevajo denar ali Agrokor  |  TZS ustanovila Delovno skupino za področje prodaje preko spleta  |  Novo Bipa drogerijo (št.97) so odprli v Viškovu   |  Obeta se nov davek - bo meso postalo nov "tobak"?  |  Potica bo zaščitena kot zajamčena tradicionalna posebnost  |  Občina Ajdovščina delež v Mlinotestu prodala družbi Mlino  |   ||
   

Hrvaška: Blagovna znamka Franck dopolnila 125 let

12.10.2017
Oglaševalska agencija Bruketa&Žinić&Grey je preoblikovala vizualno podobo blagovne znamke Franck, ki vsebuje prenovo embalaže in logotipa.
 
 
Eden izmed najbolj znanih proizvajalcev kave, čajev in živil v regiji, Franck, se predstavlja z novim dizajnom za sodobno marketinško komunikacijo. Celo najbolj znan obraz blagovne znamke, Franka, ki se je zakoreninila kot ikona Francka, je doživela vizualno spremembo.
 
Franck ravno v teh tednih namreč praznuje 125 let obstoja.
 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top