IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 22.10.2017 || Hrvaška izdala mednarodno tiralico za Ivico Todorićem  |  Ljubljanske mlekarne lani povečale dobiček  |  24. Zlati boben predstavil zmagovalce  |   Trgovina na drobno septembra navzdol  |  Sporočilo za javnost iz Hoferja: "Jabolka v vedru"  |   3. FMCG Summit Zagreb se približuje  |  Sarajevo Marketing Summit - 26.oktobra 2017  |  Zaveza odgovornosti je obetaven projekt  |  Starejši sin Ivice Todorića prispel na Hrvaško  |  V Ljubljani zadonelo: "24. Zlati Boben s pestrim programom"  |  Metro AG z rastjo prodaje  |  "Snubcev" za nov sedež Amazona več kot 100  |  P&G blesti v kategorijah lepotilnih izdelkov in zdravja  |  Bingo postal največji trgovec v državi (tudi) po številu trgovin  |  Hofer odprl svojo 100. prodajalno na Dunaju  |  Nova franšizna trgovina Spar partner Goričanka v Mačkovcih  |  Krčevit boj diskonterjev za preživetje  |  S Group namerava postati najmočnejši estonski trgovec  |  24. Zlati boben: "Blagovne znamke imajo moč in denar, da spreminjajo svet"  |  Spar v prvem letu poslovanja odprl 30 trgovin  |   ||
   

Hrvaška: Blagovna znamka Franck dopolnila 125 let

12.10.2017
Oglaševalska agencija Bruketa&Žinić&Grey je preoblikovala vizualno podobo blagovne znamke Franck, ki vsebuje prenovo embalaže in logotipa.
 
 
Eden izmed najbolj znanih proizvajalcev kave, čajev in živil v regiji, Franck, se predstavlja z novim dizajnom za sodobno marketinško komunikacijo. Celo najbolj znan obraz blagovne znamke, Franka, ki se je zakoreninila kot ikona Francka, je doživela vizualno spremembo.
 
Franck ravno v teh tednih namreč praznuje 125 let obstoja.
 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top