IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 26.05.2019 || 2. FMCG SUMMIT revije InStore - le še 50 prostih mest!  |  47. Teden cvička poteka v Trebnjem  |  TZS s "Trgovinkom" 22.maja v Kopru   |  Po Pašti fešti, 2. slovenskem festivalu testenin  |  Uvozili 208.000 ton medu v EU  |  Po včerajšnjem FMCG brand forumu revije InStore v Beogradu  |   2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Jutri Festival kranjske klobase v Medvodah  |  Mlekarna Celeia posodablja in krepi svojo korporativno blagovno znamko  |  Na Pogačarjevem trgu najdaljša potica in rolada velikanka  |  Portorož v znamenju vina in rož  |  Intereuropa v četrtletju s padcem čistega dobička  |  Ameriškim kmetom dodatnih 16 milijard dolarjev  |  Mercator ob 70 letnici podprl 70 društev (VIDEO)  |  Tommy odprl maximarket v Biogradu na Moru  |  Marks & Spencer množično zapira trgovine  |  Trg substitutov mesa bo do 2029 narasel desetkratno  |  V Trstu prisotni najboljši picopeki  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |   ||
   

Nemčija: Beiersdorf Bayerju za pol milijarde "sunil" znamko Coppertone

15.05.2019
Nemški koncern Beiersdorf je sporočil, da je vstopil v ekskluzivna pogajanja za odkup poslovanja z blagovno znamko sončnih krem Coppertone, ki je bil doslej v lastništvu drugega nemškega velikana, Bayerja.
 
 
Prevzemna cena po poročanju tujih medijev znaša 550 milijonov dolarjev oziroma cca. 490 milijonov evrov. Blagovna znamka Coppertone je nastala leta 1944, bila je takrat sploh prva in edina znamka sončnih krem na trgu ZDA. 
 
Podjetje s sedežem v zvezni državi New Jersey ima podružnici še v Kanadi in na Kitajskem, lani pa je s prodajo izdelkov ustvarilo 213 milijonov dolarjev prometa (190 mio. EUR).
 
Z Beiersdorfa so v javnost poslali sporočilo, da na tak način krepijo svojo prisotnost na ameriškem trgu, poleg tega pa postajajo najmočnejši svetovni ponudnik izdelkov za zaščito pred soncem, saj bo Coppertone (v ZDA) že njihova peta znamka v omenjeni kategoriji. Na tem trgu so prisotni že z izdelki Nivea, Eucerin, Aquaphor in La Prairie.
 
"Kožna nega je zapisana v DNK-ju podjetja, skrb za zaščito pred soncem pa je zadnjih 60 let eden izmed stebrov našega delovanja," je ob razkritju informacij povedal izvršni direktor Beiersdorfa, Stefan De Loecker. Bayer je skrb nad blagovno znamko Coppertone sicer prevzel leta 2014.
 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top