IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 26.10.2021 || Dnevnik:"Na obzorju novi lastniki Mercatorja"  |  Haier odslej tudi v Sloveniji  |  Varjenje "rdečega" piva kmalu v Laškem  |  Gerd Chrzanowski prevzema naloge šefa Schwarz grupe  |  Nov Univerexport v Beočinu  |  Podgoršek na konferenci Treh morij poudaril pomen večje proizvodnje beljakovin  |  Nova pravila EU bodo povzročila dvig cen  |  Evropski simpozij hrane med 6.in 8.novembrom v Ljubljani  |  V četrtek Akademija strojništva 2021  |  Nov Maxi supermarket v Subotici  |  Spar Slovenija podaril tono hrane za reševalne in terapevtske živali  |   Žabka preizkuša Jush aplikacijo za dostavo na dom  |  Odprta kuhna se poslavlja, prihodnje leto jubilejna sezona  |  16. razpis za nacionalne štipendije L'Oréal-Unesco  |  8. FMCG Retail Summit revije InStore v Beogradu (do 1.novembra cenejše prijave)!  |   Kmalu še dve odprtji Lidla in sicer v Kruševcu in Bački Palanki  |  Sadje bo v ospredju letošnjega tradicionalnega slovenskega zajtrka  |  Dogajanje na Expu v znamenju EU  |  Ifo:"Razpoloženje v gospodarstvu krojijo težave v dobavnih verigah"  |  Na Gospodarskem razstavišču potekal sejem Narava-zdravje  |   ||
   

Italija: Basko začel s storitvijo virtualnega pomočnika za nakupe - EuGenia

03.08.2021
Italijanska veriga supermarketov Basko katere lastnica je Skupina Sogegross,  je aktivirala novo storitev in ponudila kupcem virtualnega pomočnika, ki v popolnosti pooseblja in avtomatizira izkušnjo spletnega nakupovanja.  

Asistent EuGenio, je narejen po algoritmu Google Clouda, pripravi pa za naročnika tedensko košarico za nakupovanje, podatke pa dobi iz zgodovine nakupovanja kupca nakar blago še dostavi.
 
Obvezna je uporaba kartice zvestobe brez katere te pomoči pomočnika ni.  
 
EuGenia so ustvarili v dveh letih s sodelovanjem z marketinškim podjetjem Jakala in tehnološkim partnerjem Googlom. 
 
Basko je bil eden izmed pionirjev italijanske e-trgovine. S spletnim trgovanjem  so začeli že leta 2003, ko je samo 11% potrošnikov kupovalo živila "online",leta 2020 jih je bilo že 40%. 


Nazaj
 


 
 
 
back to top