IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 26.10.2021 || Dnevnik:"Na obzorju novi lastniki Mercatorja"  |  Haier odslej tudi v Sloveniji  |  Varjenje "rdečega" piva kmalu v Laškem  |  Gerd Chrzanowski prevzema naloge šefa Schwarz grupe  |  Nov Univerexport v Beočinu  |  Podgoršek na konferenci Treh morij poudaril pomen večje proizvodnje beljakovin  |  Nova pravila EU bodo povzročila dvig cen  |  Evropski simpozij hrane med 6.in 8.novembrom v Ljubljani  |  V četrtek Akademija strojništva 2021  |  Nov Maxi supermarket v Subotici  |  Spar Slovenija podaril tono hrane za reševalne in terapevtske živali  |   Žabka preizkuša Jush aplikacijo za dostavo na dom  |  Odprta kuhna se poslavlja, prihodnje leto jubilejna sezona  |  16. razpis za nacionalne štipendije L'Oréal-Unesco  |  8. FMCG Retail Summit revije InStore v Beogradu (do 1.novembra cenejše prijave)!  |   Kmalu še dve odprtji Lidla in sicer v Kruševcu in Bački Palanki  |  Sadje bo v ospredju letošnjega tradicionalnega slovenskega zajtrka  |  Dogajanje na Expu v znamenju EU  |  Ifo:"Razpoloženje v gospodarstvu krojijo težave v dobavnih verigah"  |  Na Gospodarskem razstavišču potekal sejem Narava-zdravje  |   ||
   

Italija: Barilla toži nad visokimi cenami pšenice

22.09.2021
Zmanjšana dobava pšenice po celem svetu in naraščajoče cene surovin ustvarjajo velik izziv za najbolj znanega svetovnega proizvajalca testenin, je povedal direktor Paolo Barilla (na fotografiji). 

"Hrano jemljemo kot nekaj samoumevnega, toda nekatere organizacije ter ljudje jo težko zagotavljajo. Letos vlada pomanjkanje pšenice, kar nam otežuje delovanje,” je pred švicarskim gospodarskim forumom dejal 60-letni Barilla, ki z brati krmari družinsko podjetje.

"Tri mesece nazaj takšnega pritiska na cene nismo pričakovali, sistem je zelo občutljiv, prav tako opažamo učinek podnebnih sprememb, ki lahko negativno vplivajo na našo kategorijo,” je dodal.
 
Precejšnja vročina je močno vplivala na žetev pšenice, presenetila trgovanje in  pojavilo se je pomanjkanje.
 
Pri Barilli navajajo, da je položaj nestabilen, visoki stroški surovine pa so ob že tako visokem izdatku za energijo in pakiranja ter logistiko povzročili nemalo težav. "Pri teh stroških nismo ravno fleksibilno podjetje, ne moremo jih kar tako sprejeti. To in naslednje leto bosta zahtevna,” so sporočili.

Barilla je bila ustanovljena leta 1877 in je sodeč po navedbah Euromonitorja glavni proizvajalec testenin ter omak za testenine na svetu. Poleg tega so lastniki blagovne znamke piškotov Mulino Bianco. Prihodki so lani narasli za 7 odstotkov na 3,89 milijarde evrov, v obdobju do leta 2024 pa namerava proizvajalec za inovacije ter razvoj nameniti 1,4 milijarde evrov. 


Nazaj
 


 
 
 
back to top