IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 02.12.2022 || Evropske borze v rdečem  |   GZS razočarana nad interventnim energetskim zakonom  |  Evropskim potrošnikom se obeta boljša zaščita pri najemanju posojil  |  Z januarjem dražje cigarete  |  Jan-Willem Dockheer:"V letu 2023 bomo odprli med 40 in 50 trgovin v Srbiji"   |  Danes je Hofer odprl trgovino Rače Fram  |  Pri sosedih poteka splošna stavka  |  Mlekarna Celeia v nadgradnjo čistilne naprave  |  Zasebni delodajalci novembra odprli neto 127.000 delovnih mest  |  Brez praznične osvetljave v trgovinah Spara  |  Prvi evrski kovanci od danes že na Hrvaškem  |  Potrošniška poraba oktobra navzgor  |  Nove (nižje) cene bencina in dizla   |  Cantarutti z novim letom zapušča položaj generalnega direktorja GZS  |  Danes CEO Summit InStore v Beogradu!  |  Škoda zaradi naravnih nesreč letos spet presegla sto milijard dolarjev  |  Šinko v Halozah napovedala pregled metodologije ocenjevanja kmetovanja  |  Inflacija novembra vztrajala pri okoli 10 odstotkih   |  Žito v Mariboru dobiva pametno tovarno  |  Žabac v Zagrebu odprl že sedmo trgovino  |   ||
   

Slovenija/regija: Barcaffè znova z nazivom Superbrands Slovenija

29.09.2022
"Barcaffè je izjemna blagovna znamka, ki je lahko zgled drugim, kako blagovno znamko dolgoročno graditi,"  so sporočili iz Superbrands Slovenija, kjer vsako leto na podlagi mnenja potrošnikov in strokovnega sveta podelijo nazive Superbrands. 

Ta naziv je prejela le peščica blagovnih znamk, med njimi že drugo leto zapored Barcaffè.

Blagovna znamka gradi dolgoročen uspeh s poenotenostjo konsistentnega ustvarjanja presežkov na vseh področjih svojega dela. Tako znamke s svojim početjem kot komuniciranjem presežkov svojega dela s potrošniki ustvarjajo močne čustvene vezi, nekatere najbolj ikonične blagovne znamke pa za sabo puščajo navdihujoče premike tako v družbi kot okolju. Uvrstitev Barcaffè med odstotek najbolj edinstvenih in zaupanja vrednih blagovnih znamk, ki so jih sodelujoče javnosti v raziskavi trga izbrale na podlagi spontanega preklica, utemeljuje tako prvovrstna kakovost izdelkov, ki jim potrošniki zaupajo že več desetletij kot njihova prizadevanja za izpopolnjeno družbo in okoljsko odgovornost.

Namreč, okoljske vidike ne postavljajo v prvo vrsto le pri svojem komuniciranju, temveč tudi pri poslovnih odločitvah. Pri Barcaffè zelo dobro razumejo moč človeške povezanosti, torej kako lahko blagovna znamka pomembno vpliva na življenje posameznika in s tem na pozitivne družbene spremembe, o čemer ozaveščajo v svoji komunikacijski kampanji Premakni se. To je prepoznalo tudi 25 članov strokovnega sveta organizacije Superbrands Slovenija, kjer lastnik licence Boško Praštalo pravi tako: "Kot lastnik licence Superbrands Slovenija si več, kot imeti tako izjemne blagovne znamke na projektu Superbrands Slovenija, ne morem želeti. Prepričan sem, da bo blagovna znamka Barcaffè še dolga leta prepoznana kot Superbrands Slovenija" in dodaja, da mu je "...v ponos, da so potrošniki in strokovni svet že drugo leto zapored prepoznali Barcaffè kot Superbrands Slovenija ter da so osebe, ki skrbijo za to blagovno znamko, videle smisel in potencial sodelovanja v sklopu tega projekta".

Iz Barcaffè sporočajo, da je ponovni prejem tako uglednega naziva potrditev, da so na pravi poti, navdih za nadaljnje ustvarjanje presežkov in nenazadnje se le še bolj veselijo mnogih projektov, ki prihajajo v javnosti že to jesen. S temi bodo spet premikali tako družbo kot posameznika, obenem pa poskrbeli še za dobrobit okolja.

Nazaj
 
 
 
 
back to top