IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 27.09.2020 || Počivalšek prepričan v svetlo prihodnost slovenskega turizma  |  Preurejeni Super Konzum v Ivanić Gradu odprl vrata  |  Oblasti v Parizu in Marseillu jezne zaradi novih omejitev  |  InStore Srbija 29. oktobra organizira "FMCG Brand Forum ONLINE"   |   WEBSI Spletni prvaki: "Digitalna agencija leta (ponovno) Agencija 101   |  Spar Slovenija ponosen na "Mlečne pravljice" in nagrado SOF-a za "Znamko leta"  |  Podjetje Plevnik d.o.o. s tehnološkimi novostmi za sirarstvo in mlekarstvo  |  DZ o nedeljskem zaprtju trgovin z glasovanjem v torek  |  Rožič: "Če ne uspemo, bomo sprožili referendum"   |  Nov Univerexport na Bulevarju partijarha Pavla v Novem Sadu  |  Žabka na domačem trgu odprla prodajni objekt št. 6500   |  Prekinitev širjenja v Avstralijo je Kaufland drago stala  |  Lidl v Zaječarju in Zrenjaninu odpira trgovini 1. oktobra  |  Poročilo JTI opozarja, da se na črnem trgu "pripravlja k nevihti"  |  Ob 25-letnici STO podčrtali pomen sodelovanja in predane ekipe  |  Podravka obdarila najmlajše meščane Koprivnice  |  Iz Walmarta najavljajo povišanje plač zaposlenim  |  Danes razglasitev "Naj mladinskega startupa"  |  Corriere della Sera za najboljšega tujega vinarja izbrala Simčiča  |  Mars "pokopal" strica Bena - riž se odslej imenuje Ben's Original  |   ||
   

Slovenija/Švica: Barcaffé v partnerstvu s podjetjem O. Kleiner predstavil embalažo kave brez aluminija

13.08.2020
Blagovna znamka Barcaffé, del skupine Atlantic, se je ta mesec v trgovinah predstavila z novostjo v svetu embalaže pakiranih izdelkov.
 
 
Za najbolj uveljavljeno blagovno znamko kave pri nas, je švicarsko podjetje O. Kleiner AG, s sedežem v kraju Wohlen, izdelalo prav posebno embalažo iz obnovljivih virov, ki ne vsebuje aluminija. Embalaža, ki so jo Švicarji zaščitili kot GENPROTECT®, ima 63 % nižji ogljični odtis v primerjavi s standardno embalažo Barcaffe, sicer pa podjetje O. Kleiner, ki ga mimogrede v Sloveniji zastopa nekdanji rokometni reprezentant Ognjen Backović, ogljično nevtralno proizvodnjo zasleduje že od leta 2016 dalje.
 
O. Kleiner AG je GENPROTECT® embalažo – trajnostno rešitev brez aluminija – prvič predstavil v okviru dogodka "Trajnostni dnevi kavne embalaže 2019” v Zürichu, ki sta jih skupaj organizirala O. Kleiner AG in Bosch.
 
Dr. Martin Schummler, senior znanstvenik na Inštitutu Freising je takrat govoril o novi EU embalažni direktivi in posledicah za kavno industrijo v Nemčiji. Takoj na  začetku je poudaril, da je poleg običajnih vidikov, kot je izogibanje materialom, ki vodijo do onesnaženja okolja,  za trajnostno rešitev ključna zaščita produkta.
 
Barcaffé Bio v inovativnem pakiranju, je že možno najti na nekaterih policah večjih trgovin.
 
Bariera kot izziv

Ravno pri kavi, ki je zahteven produkt predstavljajo embalažni materiali z bariero poseben izziv. Shummler je prisotnim z grafičnim prikazom pojasnil zakaj so alu-free rešitve odlična alternativa konvencionalnim materialom. Dierk Wiemann, vodja razvoja pri O. Kleiner AG, je ob tem predstavil GENPROTECT®, alu-free rešitev za kavno embalažo. Zahvaljujoč 20 letnim izkušnjam podjetja s področja okoljskih strategij, je bila razvita folija, s ciljem odmika od fosilnih goriv, zmanjšanja ogljičnega odtisa in povečanja deleža obnovljivih virov.

Izvršni direktor O. Kleiner, Martin Kleiner, je poudaril, da je vse to možno, ne da bi vplivalo na zaščito produkta, bariero ali zunanjost folije. Poleg tega tudi vizualno ni razlike med konvencionalno embalažo in embalažo iz GENPROTECT® folije. Predstavil je tudi  menjavo celotnega portfelja mednarodnega proizvajalca kave, od prvega stika do lansiranja na trg.

Lansiranje na trg je bilo podprto s TV reklamo, ki je poudarjala zgolj menjavo embalaže pri obstoječem produktu. Gre za absolutno novost v sektorju dobrin široke potrošnje, po besedah Kleinerja, svetu kjer je do sedaj embalaža imela negativno konotacijo in ni nikoli bila nosilec reklamne kampanje.


Nazaj
 


 
 
 
back to top