IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 19.07.2019 || Coca-Cola bo izdelke Costa še letos ponudil na desetih trgih  |  Semenska banka za vse  |  Nova trgovina Aroma od danes v Hercegnovem  |  Petrolov sedež kmalu v futuristični obliki  |  Znanstveniki odkrili način omejitve bolezni krompirja  |  Sta trgovinska centra E. Leclerc naprodaj?  |  Barclays: "Obstaja možnost združitve Carrefour-Casino"  |  Pivčeva opisala razmere na Blokah kot izredne  |  Lidl širi imperij - 31. država je Estonija  |  Na seji Sveta za promocijo o projektu:"Naša super hrana"   |  "Najboljši sosed" letos ponuja 100 dijaških štipendij  |  InStore št. 76 na poti k naslovnikom  |  Evropska komisija v podrobno preiskavo Amazona  |  Sainsbury's kot prvi odpira lokal brez alkohola  |  Podpisan sporazum o prosti trgovini s Turčijo  |  Mondelēz International pridobil večinski delež v družbi Perfect Snacks  |  ZANIMIVOST: Šest najbolj priljubljenih živil med kradljivci  |  Stavke v Amazonu (tudi) ob razprodajah  |  Mercator z akcijo "Ustavi se" pomaga Društvu Onkoman  |  Fortenova grupa prodaja odvečne nepremičnine  |   ||
   

Slovenija: Barcaffè navdušil na Festivalu kave v Celju

18.03.2019
Od petka do nedelje je na Celjskem sejmu potekal 4. Festival kave SlovenijaV Barcaffeju so lahko na nastop ponosni in so to izpostavili v svojem sporočilu za javnost.
 
Kava Barcaffè, ki je tudi v letošnjem letu prejela naziv: "Najbolj zaupanja vredna blagovna znamka kave v Sloveniji”, je na Festivalu kave v Celju ponovno dokazala, da lahko ljubiteljem kave s svojimi zahtevami po kakovosti, razvojem in vlaganjem v inovacije, ponudi najboljšo kavno izkušnjo. 

Barcaffè je danes ena najbolj prepoznavnih regionalnih blagovnih znamk v kategoriji espresso. Prepoznavnost in uspeh temeljita na uporabi najkakovostnejših vrst kave, ustvarjanju avtentičnih espresso mešanic in večletnemu vlaganju v izobraževanje baristov. 

"Konkurenčnost in vodilno pozicijo na slovenskem trgu ohranjamo s stalno prilagodljivostjo, upoštevanjem najzahtevnejših želja strank, predvsem pa z zagotavljanjem visoke kakovosti kave in vrhunske kontrole samega izdelka. To je eden izmed razlogov, da ostajamo najmočnejša blagovna znamka kave na trgu Slovenije”, je pojasnil Andrej Bele, Generalni direktor strateškega poslovnega področja kava v Atlantic Grupi.

Novi produkti za ljubitelje kave

Obiskovalci Festivala kave v Celju so lahko svoje brbončice razvajali ob poskušanju nove espresso kavne mešanice Barcaffè Divino India Single Origin, kar pomeni, da prihaja iz določene države ali regije z značilnim okusom in aromo tega geografskega področja, ter espresso mešanici za gospodinjstvo, Cremoso in Eksperto. Kot novost se je predstavil tudi napitek ColdBrew, pripravljen na način hladne ekstrakcije kave, ki so ga baristi uporabili za pripravo koktejlov, in Barcaffè Lattiato v treh okusih. 

Zabavnih aktivnosti ni manjkalo

Barcaffè razstavni prostor je bil zanimiv tako za ljubitelje kave na splošno, kot profesionalce in lastnike lokalov. Potekale so številne zabavne aktivnosti, predstavljena pa je bila tudi komunikacijska platforma. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top