IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 23.04.2019 || Vino izvažajo v 42 držav  |  Mlekarna Planika začela oskrbovati še sektor gostinstva  |  Pivopivci zapravili lani več   |  Tovarna olja Gea lani z dvigom dobička  |  Veliki uvozniki sadja, zelenjave, mesa...  |  Unilever brez težav prebrodil prodajo poslovanja z margarino  |  Bencin jutri dražji za 2,5 centa, dizel pa za 1,8 centa  |  Ferreru in Lavazzi grozili z zastrupitvijo njihovih izdelkov  |  Posebne vrste trgovin, kjer so cene za pol nižje  |  Kraft Heinz kot novega direktorja imenoval Miguela Patricia  |  Spar odprl trgovino št. 80. s solarno energijo  |  Matic Vizjak predstavil prvi slovenski Spritz  |  Casino podjetju Apollo Global prodal za pol milijarde evrov nepremičnin  |  MK Group tudi lani največji srbski izvoznik surovin  |  Fama lani prodajo povečala za skoraj 10 odstotkov  |  Beerwulf svoj spletni program piva lansiral v nove države (VIDEO)  |  Coca-Cola povečala prihodke, dobiček in vrednost delnice  |  Franc Jager najavlja izgradnjo hotela na Pagu   |  Hofer do konca leta brez plastičnega pribora in kozarcev za enkratno uporabo  |  Znane so najboljše spletne trgovine   |   ||
   

Slovenija: Barcaffè navdušil na Festivalu kave v Celju

18.03.2019
Od petka do nedelje je na Celjskem sejmu potekal 4. Festival kave SlovenijaV Barcaffeju so lahko na nastop ponosni in so to izpostavili v svojem sporočilu za javnost.
 
Kava Barcaffè, ki je tudi v letošnjem letu prejela naziv: "Najbolj zaupanja vredna blagovna znamka kave v Sloveniji”, je na Festivalu kave v Celju ponovno dokazala, da lahko ljubiteljem kave s svojimi zahtevami po kakovosti, razvojem in vlaganjem v inovacije, ponudi najboljšo kavno izkušnjo. 

Barcaffè je danes ena najbolj prepoznavnih regionalnih blagovnih znamk v kategoriji espresso. Prepoznavnost in uspeh temeljita na uporabi najkakovostnejših vrst kave, ustvarjanju avtentičnih espresso mešanic in večletnemu vlaganju v izobraževanje baristov. 

"Konkurenčnost in vodilno pozicijo na slovenskem trgu ohranjamo s stalno prilagodljivostjo, upoštevanjem najzahtevnejših želja strank, predvsem pa z zagotavljanjem visoke kakovosti kave in vrhunske kontrole samega izdelka. To je eden izmed razlogov, da ostajamo najmočnejša blagovna znamka kave na trgu Slovenije”, je pojasnil Andrej Bele, Generalni direktor strateškega poslovnega področja kava v Atlantic Grupi.

Novi produkti za ljubitelje kave

Obiskovalci Festivala kave v Celju so lahko svoje brbončice razvajali ob poskušanju nove espresso kavne mešanice Barcaffè Divino India Single Origin, kar pomeni, da prihaja iz določene države ali regije z značilnim okusom in aromo tega geografskega področja, ter espresso mešanici za gospodinjstvo, Cremoso in Eksperto. Kot novost se je predstavil tudi napitek ColdBrew, pripravljen na način hladne ekstrakcije kave, ki so ga baristi uporabili za pripravo koktejlov, in Barcaffè Lattiato v treh okusih. 

Zabavnih aktivnosti ni manjkalo

Barcaffè razstavni prostor je bil zanimiv tako za ljubitelje kave na splošno, kot profesionalce in lastnike lokalov. Potekale so številne zabavne aktivnosti, predstavljena pa je bila tudi komunikacijska platforma. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top