IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 12.07.2020 || Hrvaška dočakala vstop v mehanizem ERM 2  |  InStore št. 86 na poti k naslovnikom  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Tuš v 18 letih pričaral skoraj 9000 otroških nasmehov  |  Krkinim delničarjem za tretjino višja dividenda kot lani, med nadzorniki tudi Lahovnik  |  Fama praznuje 30.rojstni dan v novih prostorih uprave  |  Trgovec Franca odprl supermarket v Bijelom Polju  |  Julij prinaša zagon programa zvestobe Walmart+  |  KZ Vipava bo Fructalu lahko ponudila le od 20 do 30 ton breskev  |  Ob rasti turizma v Kranju glavni izziv dvig potrošnje gostov  |  Večinski lastnik Dukata najavil možnost "iztiskanja" malih delničarjev  |  Ahold Delhaize se vključuje v bitko za prevzem verige Hema  |  Gorenju nagrada Netko za najboljšo spletno trgovino  |  Nov dm odprt v Subotici, še dva nova objekta v Beogradu  |  V Črničah odprtje prenovljene Mlinotestove trgovine  |  Letalski prevoznik Turkish Airlines pomaga (svojim) izvoznikom sadja   |  Med avtohtonimi izdelki s Paga poleg sira tudi konoplja?  |  Letno poročilo GZS za leto 2019  |  Nestlé "Incredible" spremenil v "Sensational" burger  |  Jeseni odprtje nakupovalnega centra Galerija Beograd  |   ||
   

Hrvaška: Badel 1862 dobiček povečal za 45 odstotkov

30.04.2020
Zagrebški proizvajalec alkoholnih (in brezalkoholnih) pijač Badel 1862 je v prvem tromesečju leta ustvaril dobiček v višini 10 milijonov kun (1,32 milijona evrov), kar je za 45 odstotkov več, kot v enakem obdobju lani, poročajo hrvaški mediji.
 
 
 
Uprava Badela 1862 pričakuje, da bo imela koronakriza vendarle negativen vpliv na poslovanje v naslednjih treh mesecih, torej v aprilu, maju in juniju. Dobiček iz poslovanja je znašal 11,1 milijona kun oziroma 1,45 milijona evrov, kar je celo 52 % več, kot v tem obdobju leta 2019.
 
Prihodki podjetja so dosegli 57,2 milijona kun oziroma 5,8 odstotka več, pri čemer so prihodki od prodaje znašali 53,2 milijona kun (7 mio. evrov), kar je 3,5 % več ,kot v prvem tromesečju leta 2019. Glede na to, da Badel 1862 okoli polovico svojih prihodkov ustvari iz naslova HoReCa sektorja, bari in restavracije pa so bili v zadnjih dveh mesecih zaprti, se v drugem četrtletju obetajo mizerni rezultati.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top