IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 06.04.2020 || Fructal doniral etilni alkohol za pripravo razkužil  |  Orban uvaja davek za mednarodne banke in trgovce  |  Manj povpraševanja po rezanem cvetju, zanimanje predvsem za sadike vrtnin  |  Hisense Gorenje bo delo začelo v petek  |  ZANIMIVOST: V Gazi nek slaščičar izumil "koronsko torto"  |  Petrolova prodaja ponekod nižja za več kot 50 odstotkov  |  RAZISKAVA (Nielsen): "Nadpovprečna rast prodaje pri skoraj vseh blagovnih skupinah"  |  V zadnjem mesecu izvozili skoraj štiri milijarde mask  |  Največje svetovno ocenjevanje vina Decanter preloženo na september  |  Tudi v FJK v trgovino samo z zaščitenim obrazom  |  Med živili z največ vitamina C v uvozu prve limone  |  83. številka revije InStore tudi na spletu  |  Tikveš prihodke lani povečal za dobra 2 milijona evrov  |  Zakaj ne bi smeli nositi (umazanih) rokavic v trgovinah  |  V Konzumu prost velikonočni ponedeljek in višji praznični dodatek   |  Policijska ura kar cel vikend, upokojenci v trgovino ob 4. uri zjutraj  |  NA KRATKO: Trgovci od vsepovsod...  |  ANALIZA: Kdor bo ujel pravi trenutek s pravimi sporočili bo veliki zmagovalec krize  |  Ranljive skupine od danes še (zadnjo) uro dlje v trgovinah  |  Kobal:"Zaradi krize s koronavirusom se draži proizvodnja"  |   ||
   

Srbija: Baby Food Factory z novim letom na trge EU in Afrike

16.12.2019
Srbsko podjetje Baby Food Factory je v enem letu poslovanja plasiralo več kot 20 milijonov proizvodov na trge jugovzhodne Evrope in Rusije. Zdaj je v tovarni zaposlenih več kot 170 ljudi.

Moderna tovarna je z delom začela novembra lani in je na različne trge že plasirala več kot deset milijonov pireja, pet milijonov tekočih žitnih kaš, več kot tri milijone suhih žitnih kaš in milijon sokov, ki jih proizvajajo  pod lastno blagovno znamko Nutrino.

Njihovi proizvodi so dostopni na trgih Srbije, Črne gore, Bosne in Hercegovine, Albanije in Severne Makedonije, v začetku leta 2020 pa načrtujejo vsto na trge Evropske unije in Afrike.

"Podjetje Baby Food Factory je opremljeno po najnovejši tehnologiji in je v vsega enem letu naredilo veliko pot na katero smo zelo ponosni, saj smo od povsem neznanega igralca in neznane blagovne znamke postali priznani s strani staršev oz. naših kupcev. Delež Nutrina na trgu otroške hrane je zgolj v 10 mesecih po podatkih  A.C. Nielsen dosegel 17%, in  raste še naprej. V posameznih kategorijah se nahajamo na samem vrhu, skupaj z velikimi, globalnimi  proizvajalci, ki so za razliko od nas prisotni na trgu že vrsto let," je dejala Milena Cvetković, izvršna direktorica podjetja Baby Food Factory.


Nazaj
 


 
 
 
back to top