IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 03.06.2020 || DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |   Odprtje nove trgovine Jager v Selnici ob Dravi 18. junija  |  Citypark od danes (ponekod) podarja zastonj sladice  |  Skaza vabi na virtualni petkov dan odprtih vrat  |  ZANIMIVOST: V dveh münchenskih supermarketih na policah pijača s strupom  |  Italija odprla meje, Avstrija še ne  |  Na okrogli mizi STA o zdravem življenju (otrok)  |  Carrefour prevzel tajvanskega trgovca Wellcome  |  Kacin o tem, zakaj so trgovine ob nedeljah še vedno zaprte  |  Flipkart (Walmart) v Indiji ne sme prodajati hrane in pijače  |  V času "koronakrize" povečanje članstva za več kot 300  |  Morganovo olje nagrajeno z zlatom v New Yorku  |  ZANIMIVOST: Mali gurman Kobe ima 1,7 milijona sledilcev  |  Woolworths bo več kot 100.000 delavcev nagradil z delnicami  |  Lidl pred vstopom v Severno Makedonijo  |  Več kot 1000 zaposlenih X5 Grupe zbolelo zaradi koronavirusa  |  Štartaj Slovenija z veliko stojnico v 13 trgovinah Interspar  |  Avstrija jutri vendarle odpira meje, tudi s Slovenijo  |  Malo gospodarstvo zaradi koronavirusa v odpuščanja  |  Mastercard zagnal Fintech Express program za startupe  |   ||
   

Nemčija: BASF s trajnostno strategijo kmetijstva

10.10.2019
Oddelek kmetijskih rešitev podjetja BASF cilja na večji tržni delež in rast za eno odstotno točko nad kmetijskim trgom. Cilj oddelka je 50-odstotno povečanje prodaje do leta 2030. Ta bo v veliki meri prispeval k cilju Skupine BASF, in sicer k prodaji v vrednosti 22 milijard evrov do leta 2025. 
 
"BASF se po vsem svetu sooča z naraščajočimi zahtevami kmetov, regulatorjev in potrošnikov, ki si želijo večjega prispevanja v družbi, tako v finančnem, družbenem kot okoljskem smislu. S svojo strategijo razvoja kmetijstva, ki temelji na inovacijah, odgovarjamo na ta izziv z osredotočanjem na potrebe kupcev in družbe. Verjamemo, da bomo našli pravo ravnovesje za uspeh – za kmete, kmetijstvo in prihodnje generacije," je dejala Saori Dubourg, članica nadzornega sveta na dnevu Capital Markets Day v Kmetijskem inovativnem centru BASF v Gentu, v Belgiji.

Strategija razvoja kmetijstva podjetja BASF temelji na inovacijah, ki kmetom omogočajo zadovoljitev potreb rastoče populacije in spopadanje z izzivi, kot so omejena orna zemlja, nevarnost bolezni in klimatske spremembe. Inovacijski načrt podjetja BASF za kmetijstvo podpira povečanje proračuna za raziskave in razvoj na približno 900 milijonov evrov v letu 2019. Do leta 2028 bo BASF predstavil več kot 30 novih produktov s prodajnim potencialom več kot 6 milijard evrov.
 
Ti vključujejo več kot osem aktivnih sestavin kot tudi edinstvene učinkovine in visoko uspešna semena hibridne pšenice, soje, oljne ogrščice, bombaža in zelenjave. BASF se s svojo ponudbo za kmete in kmetijsko industrijo aktivno usmerja k trajnostnim rešitvam z vključevanjem trajnostnega razvoja v vse poslovne odločitve in odločitve o portfelju. "Merila trajnostnega razvoja so močno zastopana v našem celotnem procesu raziskav in razvoja z namenom prepoznavanja in nadaljnjega razvoja spojin, ki so koristne tako za kmete kot okolje," je dejal Peter Eckes, predsednik bioznanstvenih raziskav pri podjetju BASF.

Nazaj
 


 
 
 
back to top