IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 23.10.2019 || Razpoloženje potrošnikov se je oktobra poslabšalo   |  Kitajska bi ZDA kaznovala z novimi carinami v višini 2,4 milijarde dolarjev  |  Minila je rekordna sezona Odprte kuhne  |  P&G z rezultati presenetil še najbolj pesimistične analitike  |  Sodišče bo pregledalo rusko ponudbo za trgovca DIA  |  Henkel dobitnik certifikata ''Poslovodac Partner''  |  Lani (prvič) več kot milijarda kartičnih transakcij  |  Pivovarna Loo-Blah-Nah odpira točilnico  |  Prenovljeni hipermarket Spar Šentjur ponovno odpira svoja vrata  |  Na trgu dostave hrane boj za več milijard težko podjetje Just Eat  |  V čistilnih akcijah našli predvsem odpadke "A" blagovnih znamk   |  Nov Voli market na vhodu v Podgorico  |  Sladoled Lino Lada na Švedskem proglasili za najboljšega na svetu  |  Walgreens (edini) nadaljuje vnaprej izgubljeni boj s tožbami za epidemijo odvisnosti od opioidov  |  Waitrose napreduje v širitvi PL  |  "Znanje pod kapo" za mlade v gostinstvu  |   Opazno se je pocenil bencin, dizel malo cenejši   |  Dnevnik: "Skope informacije o kmetijskih inšpekcijskih nadzorih"  |  Hoferjeva potujoča posvetovalnica osvešča o raku dojk in prostate  |  Tesco lansiral novo rastlinsko znamko - “Tesco Plant Chef”  |   ||
   

Nemčija: BASF s trajnostno strategijo kmetijstva

10.10.2019
Oddelek kmetijskih rešitev podjetja BASF cilja na večji tržni delež in rast za eno odstotno točko nad kmetijskim trgom. Cilj oddelka je 50-odstotno povečanje prodaje do leta 2030. Ta bo v veliki meri prispeval k cilju Skupine BASF, in sicer k prodaji v vrednosti 22 milijard evrov do leta 2025. 
 
"BASF se po vsem svetu sooča z naraščajočimi zahtevami kmetov, regulatorjev in potrošnikov, ki si želijo večjega prispevanja v družbi, tako v finančnem, družbenem kot okoljskem smislu. S svojo strategijo razvoja kmetijstva, ki temelji na inovacijah, odgovarjamo na ta izziv z osredotočanjem na potrebe kupcev in družbe. Verjamemo, da bomo našli pravo ravnovesje za uspeh – za kmete, kmetijstvo in prihodnje generacije," je dejala Saori Dubourg, članica nadzornega sveta na dnevu Capital Markets Day v Kmetijskem inovativnem centru BASF v Gentu, v Belgiji.

Strategija razvoja kmetijstva podjetja BASF temelji na inovacijah, ki kmetom omogočajo zadovoljitev potreb rastoče populacije in spopadanje z izzivi, kot so omejena orna zemlja, nevarnost bolezni in klimatske spremembe. Inovacijski načrt podjetja BASF za kmetijstvo podpira povečanje proračuna za raziskave in razvoj na približno 900 milijonov evrov v letu 2019. Do leta 2028 bo BASF predstavil več kot 30 novih produktov s prodajnim potencialom več kot 6 milijard evrov.
 
Ti vključujejo več kot osem aktivnih sestavin kot tudi edinstvene učinkovine in visoko uspešna semena hibridne pšenice, soje, oljne ogrščice, bombaža in zelenjave. BASF se s svojo ponudbo za kmete in kmetijsko industrijo aktivno usmerja k trajnostnim rešitvam z vključevanjem trajnostnega razvoja v vse poslovne odločitve in odločitve o portfelju. "Merila trajnostnega razvoja so močno zastopana v našem celotnem procesu raziskav in razvoja z namenom prepoznavanja in nadaljnjega razvoja spojin, ki so koristne tako za kmete kot okolje," je dejal Peter Eckes, predsednik bioznanstvenih raziskav pri podjetju BASF.

Nazaj
 


 
 
 
back to top