IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 07.10.2022 || DZ potrdil zamrznitev cen šolskih malic  |   Carrefour s PepsiCom uporablja robote za prodajo izbranih izdelkov  |  Sodišče Musku in Twitterju omogočilo dogovor o prevzemu  |  Kmetijski pridelki pri pridelovalcih lani za 9,3 odstotka dražji  |  Hofer z donacijo podprl razvoj talentov pod okriljem programa Botrstvo  |  Poziv k sodelovanju pri organiziranem ribolovu cipljev  |  Na Otoku jutri zaradi stavke na tirih le petina vlakov  |  Prenovili Tuš supermarket Kočevje  |  Nabavni vrh 2022  |  Diageo kupil znamko kavnega likerja Mr Black  |  Esselunga se je pridružila Epic Partners  |  Tesla začel proizvodnjo tovornjakov (najprej za Pepsi)  |  Nova Franca trgovina v Podgorici  |  Večer: "Kupi sadre ostajajo v naravi, policija išče povzročitelja"  |  Izpostavili pomen mladih pri razvoju kmetijstva  |  Blagovna znamka "Naše najboljše" bogatejša za 14 novih ponudnikov  |  Uspešen zaključek 4. dobrodelnega zbiranja pleničk v dm prodajalnah   |  Kitajci ljubijo rdeče vino iz kleti Vinakoper!  |  Pred nočjo čarovnic Heinz lansiral "krvavi" kečap  |  Kruh "Sava" bo tudi naslednja dva meseca stal 53,50 dinarjev  |   ||
   

Francija: Auchanovi potrošniki izbirajo proizvode na Facebook-u

21.11.2013
V Auchanovem hipermarketu v okolici Bordeauxa so začeli z novo akcijo na družabnih mrežah pod nazivom "Moja promocija".

Akcija omogoča  potrošnikom, da z glasovanjem na straneh Facebooka izberejo  enega od treh predlaganih proizvodov, ki se bodo nato prodajali po promotivnih cenah.
 
Med ponujenimi proizvodi sta tudi dva, ki predstavljata lokalne sveže prehrambene proizvode in en elektronski proizvod.
 
Glasovanje izvajajo med tremi delovnimi dnevi , nato pa ob sobotah po promotivnih cenah sledi še izbor.

Na seznamu ponujenih izdelkov bodo še posebej izpostavljeni tisti, ki so značilni za določeno sezono.

Nazaj
 
 
 
 
back to top