IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 05.03.2021 || Američani naj bi bolj umirali za covidom-19 zaradi prevelike telesne teže  |  Italija glede balzamičnega kisa Slovenijo "zatožila" Evropski komisiji  |  Aleš Irgolič novi državni sekretar na ministrstvu za kmetijstvo  |  Amazon odprl prvo trgovino brez osebja izven meja ZDA  |  Luka Dončić postal ambasador pijače BioSteel  |  Občina Krško namenja 135.000 evrov za kmetijstvo in podeželje  |  Sodelovanje Orea in Lady Gaga   |  Odprli sedmo dm prodajalno v Banjaluki  |  Stokomak odprl trgovino v Radovišu  |  Povprečen Hrvat letno zavrže 75 kilogramov hrane  |  InStore BiH uspešno zaključil sedmi FMCG summit  |  Mediji:"Marino Portorož naj bi kupili Japonci"  |  Borojević zapustil nadzorni odbor Fortenove  |  ZANIMIVOST: Elektrika iz pomaranč v Sevilli  |  Merkur naslednji četrtek odpira prenovljen center na Ptuju  |  Parkirna hiša Supernova Ljubljana Rudnik dobiva podobo  |  Lidl odprl svojo 62. trgovino v Sloveniji  |  Novi generalni direktor uprave za varno hrano Matjaž Guček  |  InStore BiH organizira 7. FMCG Retail Summit Sarajevo (VIDEO)  |  Lidl bo najprej odpiral v Skopju, Štipu, Tetovu in Ohridu?  |   ||
   

Francija: Auchan predstavil lastno blagovno znamko kozmetike

22.01.2021
Pri francoskem trgovcu Auchan so lansirali novo linijo izdelkov za nego kože in jo poimenovali Cosmia.
 
 
Sodeč po eni izmed zadnjih raziskav, je kar 54 odstotkov francoskih deklet izrazilo nezaupanje v sestavo kozmetičnih izdelkov. Cosmia ponuja naravne in transparentne izdelke, ki te dvome zmanjšajo. Vse kreme oz. balzami so pakirani v pakiranje, ki ne vsebuje plastike iz trajnostno pridobljenih virov, ki jih je v celoti možno reciklirati.
 
Linijo, ki med drugim vsebuje odstranjevalec ličil z micelarno vodo in balzam za ustnice v treh različnih okusih, bo Auchan v svoje trgovine spravil do konca meseca. 


Nazaj
 


 
 
 
back to top