IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 12.07.2020 || Hrvaška dočakala vstop v mehanizem ERM 2  |  InStore št. 86 na poti k naslovnikom  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Tuš v 18 letih pričaral skoraj 9000 otroških nasmehov  |  Krkinim delničarjem za tretjino višja dividenda kot lani, med nadzorniki tudi Lahovnik  |  Fama praznuje 30.rojstni dan v novih prostorih uprave  |  Trgovec Franca odprl supermarket v Bijelom Polju  |  Julij prinaša zagon programa zvestobe Walmart+  |  KZ Vipava bo Fructalu lahko ponudila le od 20 do 30 ton breskev  |  Ob rasti turizma v Kranju glavni izziv dvig potrošnje gostov  |  Večinski lastnik Dukata najavil možnost "iztiskanja" malih delničarjev  |  Ahold Delhaize se vključuje v bitko za prevzem verige Hema  |  Gorenju nagrada Netko za najboljšo spletno trgovino  |  Nov dm odprt v Subotici, še dva nova objekta v Beogradu  |  V Črničah odprtje prenovljene Mlinotestove trgovine  |  Letalski prevoznik Turkish Airlines pomaga (svojim) izvoznikom sadja   |  Med avtohtonimi izdelki s Paga poleg sira tudi konoplja?  |  Letno poročilo GZS za leto 2019  |  Nestlé "Incredible" spremenil v "Sensational" burger  |  Jeseni odprtje nakupovalnega centra Galerija Beograd  |   ||
   

Rusija: Auchan izgublja v Rusiji

01.06.2020
Francoska trgovinska veriga Auchan v Rusiji hitro izgublja prihodke in kupce. Njihov zaslužek je bil v aprilu glede na primerjavo z enakim obdobjem lani nižji za 25%.

Primanjkljaj formatov in nerazvitost e-trgovine so vplivali na poslovanje Auchana in zaradi tega so njihovi rezultati razočaranje glede na konkurenco. Medtem ko ima slednja koristi od karantenskega "razcveta hrane", so bili prihodki Auchana aprila veliko nižji (za 25%), v maju pa za 17% nižji v primerjavi z letom prej. Promet v trgovini - odvisno od tedna in formata, je "padel" za 25–66%.

Kriza je še najbolj prizadela hipermarkete Auchan, medtem ko so supermarketi še vedno na zadovoljivi ravni. Glede na analize take izgube pripisujejo dejstvu, da se veliko število prodajaln nahaja v trgovinskih centrih, ki so v času pandemije koronavirusa izgubili velike prihodke.


Nazaj
 


 
 
 
back to top