IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 29.10.2020 || Uprava Intereurope po novem dvočlanska  |  Heineken z občutnim padcem dobička  |  Mastercard z 28-odstotnim padcem čistega dobička  |  Evropska komisija želi poenostaviti carinski postopek pri uvozu v EU  |  Koronavirus "nagrizel" tudi prodajo švicarske čokolade  |  Stranka Zmoremo začela zbirati podpise za manjši DDV  |  Protesti proti ukrepom, vlada sprostila pet milijard evrov pomoči  |  Danes najava novega zaprtja javnega življenja?  |  Ministrstvo opozarja na pomen higiene pri rokovanju s kupljeno hrano  |  Izšel je oktobrski InStore št.88 hrvaške redakcije (tudi na spletu)   |  1001 udeleženec pripravljen za jutrišnji 1.spletni FMCG marketinški dogodek InStore Srbija  |  Spirit predstavlja Slovenijo na Svetovnem poslovnem forumu  |  Euromeat odpira obrat v Maglaju  |  Mesarji razočarani nad odločitvijo EU glede zaščite poimenovanj  |  Jutri odprtje novega Univerexporta v Novom Sadu   |  Lidl od 5.novembra tudi v Novem Pazarju  |  Carrefour zabeležil rekordno četrtletje  |  Nova Aroma v Podgorici bo odprta "non-stop"  |  Aldi na Otoku odprl svojo 900. prodajalno  |  Lidl podaljšuje prijave za najboljše slovenske mlade vinarje  |   ||
   

Slovenija: Atlantic in Mercator z novim izdelkom pomagata soški ribogojnici Faraonika

17.09.2020
Atlantic Grupa in Mercator sta v času epidemije novega koronavirusa priskočila na pomoč tolminski ribogojnici Faronika. Ker ta marca po zaprtju restavracij, šol in drugih ustanov ni vedela, kam z ribami, jih je odkupila Atlantic Grupa in iz njih ustvarila novo pašteto. Ta bo na voljo na Mercatorjevih policah po posebej ugodni ceni.
 
Pomen sodelovanja in podpore lokalnim dobaviteljem sta na današnjem dogodku v Ljubljani izpostavila tako podpredsednik Atlantic Grupe Enzo Smrekar kot tudi predsednik uprave Mercatorja Tomislav Čizmić.
 
Smrekar je spomnil, da je sodobnim potrošnikom trajnost zelo pomembna, jasna pa je tudi preferenca lokalnega. "Na naših policah je 1400 različnih izdelkov malih kmetij, v komercialni platformi Moje znamke pa imamo okoli 6000 različnih izdelkov domačih in regionalnih proizvajalcev," pa je pojasnil Čizmić (na sredini). Mercator bo sicer ekskluzivno prodajal novo pašteto s posoško postrvjo, pri čemer se je odrekel delu marže.Atlantic Grupa je od ribogojnice Faronika odkupila 15 ton filirane posoške postrvi in ustvarila 30 ton paštete.
Celoten projekt je tekel izredno hitro, čemur so se morali prilagoditi tudi v Faroniki. Malo podjetje je tako angažiralo dodatno delovno silo, veliko je bilo tudi nadur, je povedal namestnik direktorice ribogojnice Faronika Jernej Kusterle (levo na fotografiji).
 
Dodal je še, da gre za izredno kakovostno surovino, torej ribo, ki se znajde tudi na krožniku restavracije z Michelinovima zvezdicama.
 
Enzo Smrekar (desno na fotografiji) je spomnil, da je podobnih težav malih podjetij zaradi novega koronavirusa še veliko.
 
Idejo so zato razširili na Hrvaško in Srbijo, kjer podobni projekti nastajajo v sodelovanju s Konzumom. Čizmić pa je za prihajajoče tedne in mesece med drugim napovedal novosti v Mercatorjevi spletni trgovini.
 
"Verjamem, da boste zelo prijetno presenečeni," je dejal.
 
Jutri si boste lahko na naši spletni strani prebrali še daljše izsečke pogovora z Enzom Smrekarjem, Tomislavom Čizmićem in Jernejem Kusterletom.

Nazaj
 


 
 
 
back to top