IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 30.03.2020 || Cigarete in alkohol s sredo dražja  |  Tesco uvedel pravilo enega artikla na osebo  |  Upokojenci v trgovine le še zjutraj  |  Težave s transportom podražile pomarančni sok  |  Novartis podaril 500.000 ameriških dolarjev ob pandemiji COVID-19  |  Vlada organizirala aplikacijo za pregled razpoložljivosti kmetijskih pridelkov  |  Skupina Lavazza dobiček povečala za 45 odstotkov  |  SOS Kozmetike Afrodite za higieno rok tudi na poti   |  Mimovrste (partnerjem) pomaga s spletno tržnico  |  Še ena e-trgovina z živili: Show Food Shop  |  Zaprli vse tržnice, možna prepoved gibanja 24 ur  |  Odslej v trgovino le še z masko, ruto, šalom...in rokavicami  |  Vlada napovedala "zelo dolgo" karanteno (VIDEO)  |  Metro AG po poti Novomeščanov   |  ZANIMIVOST: Bo svetu zmanjkalo kondomov?  |  Kadirov za imunost predlaga česen  |  Mednarodna zveza za cestni prevoz opozarja  |  Amazonovi delavci (tokrat) stavkajo zaradi koronavirusa  |  Govorčinović Šimunovićeva nova direktorica za kadre v hrvaškem Heinekenu   |  Lončarjeva nova predsednica Združenja Manager  |   ||
   

Hrvaška: Atlantic grupa je dobiček povečala za 60 odstotkov

27.02.2020
Atlantic grupa, del katere je tudi Droga Kolinska, je leta 2019 dosegla 724,2 milijona evrov prihodkov od prodaje, kar je 3,4 odstotka več kot predlanskim. Čisti dobiček je znašal 52 milijonov evrov, kar je 60 odstotkov več kot predlani, sporoča družba, ki ima med drugim v lasti tudi blagovne znamke Argeta, Donat Mg in Cockta.
 
 
Po posameznih trgih je skupina prodajo v Sloveniji povečala za 3,7 odstotka, na Hrvaškem pa je prodaja zrasla za 8,2 odstotka. Med vrstami izdelkov pa je skupina za 7,7 odstotka povečala prihodke na področju delikatesnih namazov in za 5,2 odstotka prihodke od prodaje pijač.
 
Največ, kar petino prihodkov, sicer Atlantic ustvari s prodajo kave, ki je lani prinesla 151,5 milijona evrov prihodkov. Dobiček iz poslovanja skupine je lani znašal 66,7 milijona evrov, kar je 36 odstotkov več kot predlanskim.
 
Tako na dobiček iz poslovanja kot na čisti dobiček so opazno vplivali enkratni dogodki in spremembe računovodskih standardov. Ob izključitvi teh učinkov se je dobiček iz poslovanja lani povečal za 13 odstotkov, čisti dobiček pa za 29 odstotkov.

Dezinvestiranje nestrateških segmentov in usmerjenost na generatorje rasti
 
Atlantic Grupa je nadaljevala s svojo strategijo dezinvestiranja non-core poslovanja in aprila popolnoma izstopila iz segmenta športne in aktivne prehrane (podjetje Tripoint, z blagovnimi znamkami Multipower, Multaben in Cham,  je bilo prodano dotedanjemu distributerju, podjetju Genaport), oktobra pa s prodajo Fidifarma in Multivite podjetju PharmaS iz segmenta prehranskih dodatkov. Atlantic se osredotoča na poglavitne kategorije blaga široke potrošnje, ki so kava, pijače, delikatesni namazi ter sladki in slani prigrizki, pa tudi na nadaljnjo rast distribucije, kot pomembnega  vzvoda poslovanja, ter na poslovanje lekarniške verige Farmacija. To vključuje tudi ciljano internacionalizacijo blagovnih znamk, ki so dokazale svoj mednarodni potencial, predvsem Argete in Donat Mg, kot tudi združevanja in prevzeme. V tem smislu je okrepljena tudi uprava podjetja, ki zdaj šteje šest članov. 




Nazaj
 


 
 
 
back to top