IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 19.09.2020 || Ribji namaz Argeta je rezultat odličnega sodelovanja (Čizmić, Smrekar&Kunsterle)  |  V okviru projekta Dan brez alkohola danes dogodka v Murski Soboti in Ljubljani  |  Podjetje Moderna bi lahko za izredno odobritev cepiva proti covidu-19 zaprosilo že oktobra  |  DHL Express objavil prilagoditev cen za leto 2021  |  Odprte prijave na razpis za evropski zeleni dogovor  |  Jutri obvezne maske na odprtih javnih prostorih z veliko ljudi  |  Amazon Prime odslej na voljo tudi v Turčiji  |  Křetínský si lasti več kot 3 % v Sainsbury's  |  Odprli Maxi Konzum v Pitomači  |  Za vzpostavitev skupnega trga ("mini Schengen") tudi BiH?   |  Brezglutenski kruhi BeFree iz Žita so inovativna rešitev  |  Več kot 150.000 (Hoferjevih) knjig za prvošolce  |  Kaufland odprl jubilejno 40. poslovalnico v Zagrebu  |  Igorja Merviča bo v Sparu nasledil David Kovačič  |  OECD:"Ukrepi držav za zajezitev širjenja koronavirusa bodo omilili recesijo"  |  Rewe International se umika z ukrajinskega trga  |  Bosansko-hercegovske kumarice osvajajo Nemčijo  |  TZS:"Zaprtje trgovin ob nedeljah nepopravljiva škoda "  |  Novi predsednik Amcham Slovenija postal Blaž Brodnjak  |  Coop odprl trgovino namenjeno avtistom  |   ||
   

Hrvaška: Atlantic grupa je dobiček povečala za 60 odstotkov

27.02.2020
Atlantic grupa, del katere je tudi Droga Kolinska, je leta 2019 dosegla 724,2 milijona evrov prihodkov od prodaje, kar je 3,4 odstotka več kot predlanskim. Čisti dobiček je znašal 52 milijonov evrov, kar je 60 odstotkov več kot predlani, sporoča družba, ki ima med drugim v lasti tudi blagovne znamke Argeta, Donat Mg in Cockta.
 
 
Po posameznih trgih je skupina prodajo v Sloveniji povečala za 3,7 odstotka, na Hrvaškem pa je prodaja zrasla za 8,2 odstotka. Med vrstami izdelkov pa je skupina za 7,7 odstotka povečala prihodke na področju delikatesnih namazov in za 5,2 odstotka prihodke od prodaje pijač.
 
Največ, kar petino prihodkov, sicer Atlantic ustvari s prodajo kave, ki je lani prinesla 151,5 milijona evrov prihodkov. Dobiček iz poslovanja skupine je lani znašal 66,7 milijona evrov, kar je 36 odstotkov več kot predlanskim.
 
Tako na dobiček iz poslovanja kot na čisti dobiček so opazno vplivali enkratni dogodki in spremembe računovodskih standardov. Ob izključitvi teh učinkov se je dobiček iz poslovanja lani povečal za 13 odstotkov, čisti dobiček pa za 29 odstotkov.

Dezinvestiranje nestrateških segmentov in usmerjenost na generatorje rasti
 
Atlantic Grupa je nadaljevala s svojo strategijo dezinvestiranja non-core poslovanja in aprila popolnoma izstopila iz segmenta športne in aktivne prehrane (podjetje Tripoint, z blagovnimi znamkami Multipower, Multaben in Cham,  je bilo prodano dotedanjemu distributerju, podjetju Genaport), oktobra pa s prodajo Fidifarma in Multivite podjetju PharmaS iz segmenta prehranskih dodatkov. Atlantic se osredotoča na poglavitne kategorije blaga široke potrošnje, ki so kava, pijače, delikatesni namazi ter sladki in slani prigrizki, pa tudi na nadaljnjo rast distribucije, kot pomembnega  vzvoda poslovanja, ter na poslovanje lekarniške verige Farmacija. To vključuje tudi ciljano internacionalizacijo blagovnih znamk, ki so dokazale svoj mednarodni potencial, predvsem Argete in Donat Mg, kot tudi združevanja in prevzeme. V tem smislu je okrepljena tudi uprava podjetja, ki zdaj šteje šest članov. 




Nazaj
 


 
 
 
back to top