IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 07.10.2022 || DZ potrdil zamrznitev cen šolskih malic  |   Carrefour s PepsiCom uporablja robote za prodajo izbranih izdelkov  |  Hofer z donacijo podprl razvoj talentov pod okriljem programa Botrstvo  |  Poziv k sodelovanju pri organiziranem ribolovu cipljev  |  Na Otoku jutri zaradi stavke na tirih le petina vlakov  |  Prenovili Tuš supermarket Kočevje  |  Nabavni vrh 2022  |  Diageo kupil znamko kavnega likerja Mr Black  |  Esselunga se je pridružila Epic Partners  |  Tesla začel proizvodnjo tovornjakov (najprej za Pepsi)  |  Nova Franca trgovina v Podgorici  |  Večer: "Kupi sadre ostajajo v naravi, policija išče povzročitelja"  |  Izpostavili pomen mladih pri razvoju kmetijstva  |  Blagovna znamka "Naše najboljše" bogatejša za 14 novih ponudnikov  |  Uspešen zaključek 4. dobrodelnega zbiranja pleničk v dm prodajalnah   |  Kitajci ljubijo rdeče vino iz kleti Vinakoper!  |  Pred nočjo čarovnic Heinz lansiral "krvavi" kečap  |  Kruh "Sava" bo tudi naslednja dva meseca stal 53,50 dinarjev  |  Univerexport v Popovici odprl novo trgovino  |  Aldi je omejil količino nakupa ultrapasteriziranega mleka Łaciate   |   ||
   

Hrvaška: Atlantic Grupa najuspešnejša s kategorijo kave

30.10.2015
Hrvaška Atlantic Grupa je v prvih devetih mesecih ustvarila štiri milijarde kun (526 milijonov evrov) prihodkov, kar je 4,8 odstotka več kot v enakem obdobju lani. Ob tem so imeli 228,1 milijona kun (30 milijonov evrov) čistega dobička, kar predstavlja devetodstotno rast.
 
Dobička iz poslovanja (EBIT) je bilo za 341,1 milijona kun, kar je 9,9 odstotka manj kot v prvih devetih lani. Najbolj prodajan izdelek je bila kava, ki predstavlja 19,5 odstotka celotnih prihodkov. Vrednost prodaje v tem segmentu je dosegla 777,2 milijona kun (102,2 milijona evrov), sicer pa so lani proizvedli kar 23.461 ton kave njihovih blagovnih znamk Barcaffé, Bonito in grand.
 
Poslovanje se je najbolj izboljšalo v BiH in Srbiji, v obeh državah po 9,6 odstotka. Sledi hrvaški trg z 9,4-odstotno rastjo. Hrvaška je sicer največji Atlanticov trg z 26,8-odstotnim deležem, sledi Srbija z 22,6-odstotnim deležem. "Kljub težkim makroekonomskim pogojem, s katerimi se je Atlantic Grupa tudi v tem obdobju soočala na večini svojih trgov, smo ustvarili večje prihodke od prodaje in čisti dobiček," je poudaril predsednik uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi.
 
Kot je dodal, se bodo tudi do konca leta osredotočali na internacionalizacijo poslovanja in krepitev na obstoječih trgih. Med pomembnejšimi dogodki v prvih devetih mesecih so izpostavili reorganizacijo distribucijskega poslovanja, ki so ga razdelili na cono vzhod in cono zahod, hkrati so vzpostavili svojo distribucijo v Avstriji in Nemčiji.
 
Razširili so tudi distribucijo na hrvaškem trgu z blagovno znamko Phillips. Dodali so, da so končali postopek združitve srbskega podjetja Foodland, ki z blagovno znamko Bakina tajna predstavlja novo poslovno področje Gourmet.

Nazaj
 
 
 
 
back to top