IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 22.10.2018 || Še trije dnevi do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  P&G ob rasti dobička in nespremenjenih prihodkih znižal napoved  |  V Konzumu razmišljajo o vstopu na makedonski trg  |  Ljubljanske mlekarne povečujejo izvoz  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo v četrtek, nato še eno v Melju  |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Končal se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |   ||
   

Hrvaška/ZDA: Atlantic Grupa je v ZDA začela s proizvodnjo paštete Argeta

17.11.2017
Hrvaška družba Altantic Grupa je tudi v ZDA začela s proizvodnjo enega svojih najbolj prodajanih izdelkov, paštete Argeta. Ekskluzivna proizvodnja za severnoameriški trg bo potekala v tovarni v mestu Harrisburg v Pensilvaniji.
 
 
V prvem letu naj bi prinesla tri milijone dolarjev prihodkov, so sporočili iz Atlantica. Po začetku proizvodnje, ki so jo vzpostavili v sodelovanju z ameriškim podjetjem Brother&Sister v Harrsiburgu, bo do konca leta sledila intenzivna oglaševalska kampanja in distribucija Argete na približno 2000 prodajnih mestih v ZDA in Kanadi, so v sporočilu za javnost zapisali v Atlanticu.
 
Glavni direktor strateškega poslovnega področja Delikatesni namazi Atlantic Grupe Enzo Smrekar (na spodnji fotografiji), je poudaril, da so strategijo širitve zunaj Evrope skrbno načrtovali, potem ko je internacionalizacija Argete uspešno potekala v Zahodni Evropi.
 
"Ne pretiravamo, če rečemo, da je Argeta največja znamka paštete na svetu, saj se, gledano posamično, med številnimi blagovnimi znamkami paštet prav Argete proda največ. Skozi desetletja skrbi za kakovost in stalnih inovacij v ponudbi je Argeta po vsej jugovzhodni Evropi postala tudi sinonim za najboljšo pašteto. Kot eden nosilcev procesa internacionalizacije v celotni Atlantic Grupi smo se odločili za pogumno in velikopotezno, vendar dobro načrtovano in realno strategijo širitve tudi zunaj Evrope, kjer smo se že uspešno uveljavili."
 
Dodal je, da ima Argeta 37-odstotni tržni delež v Avstriji, skoraj 30-odstotni delež v Švici ter desetodstotnega v Nemčiji in na Švedskem.Kot je znano, se Argeta izdeluje samo iz kakovostnih kosov mesa brez stranskih proizvodov mesne industrije, se ponaša z uglednimi mednarodnimi certifikati kakovosti ter ne vsebuje konzervansov niti katerih koli drugih aditivov.
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top