IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 26.10.2021 || Dnevnik:"Na obzorju novi lastniki Mercatorja"  |  Haier odslej tudi v Sloveniji  |  Varjenje "rdečega" piva kmalu v Laškem  |  Gerd Chrzanowski prevzema naloge šefa Schwarz grupe  |  Nov Univerexport v Beočinu  |  Podgoršek na konferenci Treh morij poudaril pomen večje proizvodnje beljakovin  |  Nova pravila EU bodo povzročila dvig cen  |  Evropski simpozij hrane med 6.in 8.novembrom v Ljubljani  |  V četrtek Akademija strojništva 2021  |  Nov Maxi supermarket v Subotici  |  Spar Slovenija podaril tono hrane za reševalne in terapevtske živali  |   Žabka preizkuša Jush aplikacijo za dostavo na dom  |  Odprta kuhna se poslavlja, prihodnje leto jubilejna sezona  |  16. razpis za nacionalne štipendije L'Oréal-Unesco  |  8. FMCG Retail Summit revije InStore v Beogradu (do 1.novembra cenejše prijave)!  |   Kmalu še dve odprtji Lidla in sicer v Kruševcu in Bački Palanki  |  Sadje bo v ospredju letošnjega tradicionalnega slovenskega zajtrka  |  Dogajanje na Expu v znamenju EU  |  Ifo:"Razpoloženje v gospodarstvu krojijo težave v dobavnih verigah"  |  Na Gospodarskem razstavišču potekal sejem Narava-zdravje  |   ||
   

Hrvaška: Atlantic Grupa izboljšala rezultate na vseh poslovnih področjih

02.11.2017
Hrvaški proizvajalec nekaterih blagovnih znamk slovenskega izvora (Cockta, Argeta, Donat Mg), Atlantic Grupa, je v prvih treh četrtinah leta zabeležila zgledne rezultate. 

Atlantic Grupa je v prvih devetih mesecih leta 2017 dosegla 531,1 milijona EUR skupnih prihodkov od prodaje, kar glede na isto obdobje leta 2016 predstavlja 4,4-odstotno rast. Dobiček pred obrestmi, davki in amortizacijo (EBITDA) znaša 59,2 milijona EUR in je večji za 5,1 odstotka, dobiček po manjšinskih deležih pa se je povečal za 2,8 odstotka na 31,9 milijona EUR. Do konca leta družba pričakuje dodatno razširitev distribucijskega portfelja ter nadaljevanje stabilne rasti skupnega poslovanja.

Poudarek na blagovnih znamkah in kakovosti upravljanja

Ob odličnih rezultatih je prvih devet mesecev zaznamovalo tudi dezinvestiranje proizvodnega segmenta športne prehrane in osredotočenje na razvoj poslovanja z blagovnimi znamkami. V obeh tovarnah, v nemškem Bleckedeju in v Novi Gradiški, ki ju je prevzela belgijsko podjetje Aminolabs, se bo nadaljevala pogodbena proizvodnja Atlanticovega asortimenta športne prehrane.
 
Posledice težav, v katere je zašel naš največji posamezni kupec Agrokor, so popolnoma izničene z razširjenim sodelovanjem z drugimi maloprodajnimi partnerji. Plačevanje terjatev podjetij iz sistema Agrokor v Srbiji, Sloveniji in na Hrvaškem je redno, z izjemo tako imenovanega mejnega dolga na Hrvaškem (ki ga ureja t.i. Lex Agrokor). Neplačani del terjatev tega dolga bo, glede na izkazano namero izrednega upravitelja, plačan v celoti, kar Atlantic tudi pričakuje. 

Atlantic Grupa je v prvih devetih mesecih tega leta nadaljevala z doseganjem zavidljivih poslovnih rezultatov, predvsem z izboljšanjem prihodka in dobičkonosnosti, pri čemer je bila rast dosežena v skoraj vseh poslovnih segmentih in na vseh največjih trgih. Strateško partnerstvo z belgijskim podjetjem Aminolabs nam je omogočilo dodatno osredotočenje na lastne blagovne znamke in nadaljevanje prestrukturiranja Strateškega poslovnega področja Športna in aktivna prehrana, začele pa so se tudi številne aktivnosti za bolj dobičkonosen in osredotočen pristop zahodnoevropskim trgom. Rast skupnega poslovanja, odlično upravljanje likvidnosti in stalno zmanjševanje zadolženosti nam nudi odlično osnovo za še hitrejšo in močnejšo rast,," je poslovanje komentiral Emil Tedeschi, predsednik uprave Atlantic Grupe. 

Rast poslovnih in distribucijskih področij

Na skupno rast prihodkov od prodaje Atlatntic Grupe v prvih devetih mesecih so najbolj vplivala naslednja Strateška poslovna področja: Pijače, z 8,1-odstotno rastjo, Delikatesni namazi s 7,9-odstotno rastjo, Zdravje in nega s 6,8-odstotno rastjo in Sladko in slano s 5,7- odstotno rastjo ter Strateško distribucijsko področje Hrvaška, ki je rastlo s 7,2 odstotkoma in Strateško distribucijsko področje Srbija s 3,7-odstotno rastjo. Kava je z 20,1-odstotnom deležem v skupnih prihodkih največja posamezna kategorija s 106,5 milijonov EUR prihodkov od prodaje. Lastne blagovne znamke Atlantic Grupe predstavljajo 67,6 odstotkov prodaje, distribucija izdelkov blagovnih znamk principalov 20,8 odstotkov, lekarniška veriga Farmacija 7,3 odstotke, izdelki, ki jih Atlantic Grupa proizvaja pogodbeno za velike poslovne sisteme doma in na tujem pa 4,4 odstotke. 


Nazaj
 


 
 
 
back to top